Työkaverinaikkonen ei voi koskaan kelvata kenellekään
Eilenkään se paskantärkeä pimu ei voinut alentua juttelemaan mulle mitään. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään. Ei varmasti.
Kommentit (35)
Miksi sellaiset ees elää jotka on niin luusereita ettei kukaan ikinä huoli niitä suhteeseen?
Kyllähän siihen työmies tarpeensa tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaiset ees elää jotka on niin luusereita ettei kukaan ikinä huoli niitä suhteeseen?
Jospa niillä on muita tavoitteita kuin olla mahdollisimman helppoja.
Se ei vaan oo yhtään kiinnostunut ja sekös sitten vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siihen työmies tarpeensa tekisi.
Siitäkös sä haaveilet? Ja sit ketuttaa niin pahasti et pitää noin katkerana haukkua toista kelvottomaksi ja huonoksi kun ei saa huomiota. Aika reppana olet. Ei sen ihmissuhdeasiat kuulu sulle mitenkään.
Ehkä hän itse ei piittaa siitä pätkääkään. Luultavasti tietää olevansa aivan liian hyvä jollekin luuserille.
Tiedätkö, että nykyään on vielä yllättävän paljon sellaisia naisia, jotka eivät pidä miehen saamista elämänsä tärkeimpänä tavoitteena, eivät todellakaan ole valmiita tekemään mitä tahansa saadakseen miehen?
Kelpaaminen on sitten vielä eri asia. Sen verran naisella pitäisi olla itsetuntoa, että ei ajattele parisuhdetta vain kelpaamisena vaan pikemminkin toinen toisensa kunnioittamisena ja rakastamisena.
Vierailija kirjoitti:
Siis työkaveri ei puhu sinulle? No sekös estää häntä olemasta parisuhteessa? Ystäviäkin voi olla vaikka millä mitalla. Haaratko olisi sinulle pitänyt ensimmäisenä avata, jotta olisi edes jonkun arvoinen? LOL Minä ainakin tiedän ihmisiä, jotka eivät bondaa työpaikalla, mutta ovat muuten todella pidettyjä.
No tottakai olisi pitänyt avata! :D
Niin siis nämähän toimii niin päin että itsenäiset naikkoset eivät korvaansa lotkauta miehelle, ja se on okei. Ja jos mies ei korvaansa lotkauta naikkoselle niin siitä vasta älämölä syntyy ja haukutaan homoksi. Eli ei muuta kuin lotkauttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilenkään se paskantärkeä pimu ei voinut alentua juttelemaan mulle mitään. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään. Ei varmasti.
Mistä päättelet, että se sitten haluaisi "kelvata"? Toivoo täältä nelikymppinen omasta tahdostaan miehetön ja perheetön nainen, joka ei ole koskaan noista ihmisten kelpaamispeleistä ollut kiinnostunut.
Jos hänellä on jo muita virityksiä.
Tuo yrityksesi voi paistaa jo kauas.
Symppikset kerää helpommin kiinnostusta osakseen.
Jos hyvästä käytöksestä lähdettäisiin liikkeelle 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että se sitten haluaisi "kelvata"? Toivoo täältä nelikymppinen omasta tahdostaan miehetön ja perheetön nainen, joka ei ole koskaan noista ihmisten kelpaamispeleistä ollut kiinnostunut.
No aika harva on omasta valinnasta yksin.
Taidat olla vain työpaikkakiusaaja. Harvinaisen säälittävä sellainen vielä, pitää olla aika yksinkertainen että aikuisena kehtaa kiukutella noin, kuin joku uhmaikäinen kakara. Ihmiset halveksii tuollaisia.
Ai tää vanha riemastuttava aloitus. Mä tykkään! 5/5
Up