Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainosta hyvää ihovoidetta - olen kyllästynyt virheostoksiin!

Vierailija
25.10.2015 |

Itselläni 40v sekaiho, talveksi voisi olla jotain täyteläisempääkin

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean Q10 on hyvä. Saman asian ajaa myös Lidlin Cien Q10. :)

Vierailija
22/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt L300 sarjaa ja tykännyt paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vannon apteekin Avene voiteiden ja puhdistus tuotteiden nimeen. Jopa meidän kylän pikku apteekista saa niitä. Sain ensin niistä näyte tuotteet. Ihoni on kuiva ja herkkä, olen 40 v.

Vierailija
24/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiden voiteiden ja tuhlattujen rahojen jälkeen...käytän ihan vaan

Nivea Soft voidetta. Aivan parasta, tarpeeksi kosteuttava mutta ei liian raskas. Eikä maksa paljon.

Vierailija
25/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vannon apteekin Avene voiteiden ja puhdistus tuotteiden nimeen. Jopa meidän kylän pikku apteekista saa niitä. Sain ensin niistä näyte tuotteet. Ihoni on kuiva ja herkkä, olen 40 v.

Yhdyssanojen nimeen et kuitenkaan taida vannoa? Miten joku edes onnistuu saamaan noin lyhyeen tekstiin noin monta virhettä?

Vierailija
26/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskalainen kuluttajalehti Taenk testasi elokuun numerossaan ryppyvoiteita. Testissä mitattiin ryppyjen syvyyttä ja pituutta. 

Yllättäen testi oli edullisten merkkien juhlaa.

Kaksi parasta voidetta olivat Lidlin Cien Anti-Wrinkle Day Cream Q10 sekä

Eucerin Anti-Age Hydraluron-Filler.

Ihoa kosteuttivat parhaiten Cien ja Nivea. 

Testissä oli voiteita kaikista hintaluokista, mutta kalliit merkit jäivät edullisista.

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288740444827.html

Mulla käytössä tuo Eucerin ja tykkään. Saan monista voiteista järkyttäviä ihoalaisia näppejään leukaan, mutta tää Eucerin ei ole niitä aiheuttsnut.

Vierailija
27/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö kukaan Lumenesta? Taannoin jossain ulkomaisessa testissä se keltainen C-vitamiini Bright now (tai jotain) - voide madalsi ryppyjä eniten ja voitti kalliit ranskalaiset voiteet.

Itselläni on unohtunut kylpyhuoneen nurkkaan Complete Rewind -yövoide, koska se tuntui jäävän kiiltelemään paksuksi kerrokseksi. Nyt länttäsin kasvoille illalla puoliväkisin ja kas - naamahan on tasasävyinen ja pehmeääkin pehmeämpi.

Vierailija
28/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka lastenvoide ei turhaan ole kulttimaineessa =)

Vierailija
29/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea, ihan se perus-sininen. Ihan paras! Olen käyttänyt 28 vuotta ja toimii:). Laittaisin kuvan pärstästäni, mutta ammattini puolesta en viitsi. Nim. nuorekas nivealainen.

Vierailija
30/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea sisältää alumiinia, ei hyvä.

Vierailija
31/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykästynyt Malu Wilzin kasvovoiteisiin, ne halvimmatkin (n. 25 euron purnukat) on ihan hyvää kamaa

Vierailija
32/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä toinen ääni yves rocherin vegetal-sarjalle. kesäksi kevyempi sebo vegetal ja talveksi paksumpi nutri vegetal. hydro vegetalia en ole kokeillut, taitaa olla uusi tuote. en muuten yvesin tuotteita ylistä, ihan perus suihkusaippuoitahan sieltä saa, mutta tuo vegetal-sarja on todellakin ihan syystä kehuttu ja pidetty!

Vierailija
33/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humektan apteekista sopii hankalalle iholleni.

Vierailija
34/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut rahat niin vähissä, että olen käyttänyt kasvoille Aqualan Plussaa. Se on erittäin kevyt ja levittyvä, mutta silti kosteuttava. Ei harmita ollenkaan enää, ettei ole varaa Lancômeen.

No sulla ei sitten kyllä ole sekaiho vaan kuiva. Sekaihoisella aiheuttaa hirveitä finnejä, en suosittele ap:lle.

Vierailija
35/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias tosi pintakuivainen näppyläinen on hyötynyt Malu Wilzin tuotteista.

Vierailija
36/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut rahat niin vähissä, että olen käyttänyt kasvoille Aqualan Plussaa. Se on erittäin kevyt ja levittyvä, mutta silti kosteuttava. Ei harmita ollenkaan enää, ettei ole varaa Lancômeen.

No sulla ei sitten kyllä ole sekaiho vaan kuiva. Sekaihoisella aiheuttaa hirveitä finnejä, en suosittele ap:lle.

Kyllä mulla on sekaiho, tai ainakin joudun Clindoxyliä käyttämään pahoihin finneihin kasvojen alueella. Mutta jostain syystä tuo Aqualan Plus sopii minulle juuri täydellisesti, jopa ehkäisee uusien finnien muodostumista kunhan kosteutan Clindoxylillä kuivatetut alueet sillä. Aqualan Plus on niin kevyt ja juokseva, että laitan sitä iholle hyvin vähän - iho kosteuttaa itse itsensä syvemmältä, tuo Aqualan Plus vaan estää pintakuivuutta.

Muuten en noista perusvoiteista niin välitä, tuo on ainoa poikkeus.

Vierailija
37/37 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madaran tuotteet sopii mulle. Ovat vielä aika edullisia, luonnonkosmetiikkaa mistä plussaa. Nämä käytössä nyt. Olen 39 v, sekaiho.

http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/92-edistyksellinen-anti-age-v…

http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/117-time-miracle-serum-30ml.h…

http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/135-age-recovery-kasvo-ljy-30…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi