Mainosta hyvää ihovoidetta - olen kyllästynyt virheostoksiin!
Itselläni 40v sekaiho, talveksi voisi olla jotain täyteläisempääkin
Kommentit (37)
Mä olen käyttänyt L300 sarjaa ja tykännyt paljon.
Minä vannon apteekin Avene voiteiden ja puhdistus tuotteiden nimeen. Jopa meidän kylän pikku apteekista saa niitä. Sain ensin niistä näyte tuotteet. Ihoni on kuiva ja herkkä, olen 40 v.
Kalliiden voiteiden ja tuhlattujen rahojen jälkeen...käytän ihan vaan
Nivea Soft voidetta. Aivan parasta, tarpeeksi kosteuttava mutta ei liian raskas. Eikä maksa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä vannon apteekin Avene voiteiden ja puhdistus tuotteiden nimeen. Jopa meidän kylän pikku apteekista saa niitä. Sain ensin niistä näyte tuotteet. Ihoni on kuiva ja herkkä, olen 40 v.
Yhdyssanojen nimeen et kuitenkaan taida vannoa? Miten joku edes onnistuu saamaan noin lyhyeen tekstiin noin monta virhettä?
Vierailija kirjoitti:
Tanskalainen kuluttajalehti Taenk testasi elokuun numerossaan ryppyvoiteita. Testissä mitattiin ryppyjen syvyyttä ja pituutta.
Yllättäen testi oli edullisten merkkien juhlaa.
Kaksi parasta voidetta olivat Lidlin Cien Anti-Wrinkle Day Cream Q10 sekä
Eucerin Anti-Age Hydraluron-Filler.
Ihoa kosteuttivat parhaiten Cien ja Nivea.
Testissä oli voiteita kaikista hintaluokista, mutta kalliit merkit jäivät edullisista.
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288740444827.html
Mulla käytössä tuo Eucerin ja tykkään. Saan monista voiteista järkyttäviä ihoalaisia näppejään leukaan, mutta tää Eucerin ei ole niitä aiheuttsnut.
Tykkääkö kukaan Lumenesta? Taannoin jossain ulkomaisessa testissä se keltainen C-vitamiini Bright now (tai jotain) - voide madalsi ryppyjä eniten ja voitti kalliit ranskalaiset voiteet.
Itselläni on unohtunut kylpyhuoneen nurkkaan Complete Rewind -yövoide, koska se tuntui jäävän kiiltelemään paksuksi kerrokseksi. Nyt länttäsin kasvoille illalla puoliväkisin ja kas - naamahan on tasasävyinen ja pehmeääkin pehmeämpi.
Pirkka lastenvoide ei turhaan ole kulttimaineessa =)
Nivea, ihan se perus-sininen. Ihan paras! Olen käyttänyt 28 vuotta ja toimii:). Laittaisin kuvan pärstästäni, mutta ammattini puolesta en viitsi. Nim. nuorekas nivealainen.
Nivea sisältää alumiinia, ei hyvä.
Oon tykästynyt Malu Wilzin kasvovoiteisiin, ne halvimmatkin (n. 25 euron purnukat) on ihan hyvää kamaa
täältä toinen ääni yves rocherin vegetal-sarjalle. kesäksi kevyempi sebo vegetal ja talveksi paksumpi nutri vegetal. hydro vegetalia en ole kokeillut, taitaa olla uusi tuote. en muuten yvesin tuotteita ylistä, ihan perus suihkusaippuoitahan sieltä saa, mutta tuo vegetal-sarja on todellakin ihan syystä kehuttu ja pidetty!
Humektan apteekista sopii hankalalle iholleni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut rahat niin vähissä, että olen käyttänyt kasvoille Aqualan Plussaa. Se on erittäin kevyt ja levittyvä, mutta silti kosteuttava. Ei harmita ollenkaan enää, ettei ole varaa Lancômeen.
No sulla ei sitten kyllä ole sekaiho vaan kuiva. Sekaihoisella aiheuttaa hirveitä finnejä, en suosittele ap:lle.
40-vuotias tosi pintakuivainen näppyläinen on hyötynyt Malu Wilzin tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut rahat niin vähissä, että olen käyttänyt kasvoille Aqualan Plussaa. Se on erittäin kevyt ja levittyvä, mutta silti kosteuttava. Ei harmita ollenkaan enää, ettei ole varaa Lancômeen.
No sulla ei sitten kyllä ole sekaiho vaan kuiva. Sekaihoisella aiheuttaa hirveitä finnejä, en suosittele ap:lle.
Kyllä mulla on sekaiho, tai ainakin joudun Clindoxyliä käyttämään pahoihin finneihin kasvojen alueella. Mutta jostain syystä tuo Aqualan Plus sopii minulle juuri täydellisesti, jopa ehkäisee uusien finnien muodostumista kunhan kosteutan Clindoxylillä kuivatetut alueet sillä. Aqualan Plus on niin kevyt ja juokseva, että laitan sitä iholle hyvin vähän - iho kosteuttaa itse itsensä syvemmältä, tuo Aqualan Plus vaan estää pintakuivuutta.
Muuten en noista perusvoiteista niin välitä, tuo on ainoa poikkeus.
Madaran tuotteet sopii mulle. Ovat vielä aika edullisia, luonnonkosmetiikkaa mistä plussaa. Nämä käytössä nyt. Olen 39 v, sekaiho.
http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/92-edistyksellinen-anti-age-v…
http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/117-time-miracle-serum-30ml.h…
http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/135-age-recovery-kasvo-ljy-30…
Nivean Q10 on hyvä. Saman asian ajaa myös Lidlin Cien Q10. :)