Mainosta hyvää ihovoidetta - olen kyllästynyt virheostoksiin!

Vierailija

Itselläni 40v sekaiho, talveksi voisi olla jotain täyteläisempääkin

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Mulla toimii Cliniquen Dramatically Different Moisturizing Lotion, ja välillä talvella lisäkosteutuksena saman merkin Moisture Surge. Mutta niinhän se vaan menee, että mikä toimii toisella, ei välttämättä toimi toisella. Sekaiho on kyllä itsellänikin.

Vierailija

vichy-aqualia thermal light

Toiminut tosi hyvin sekaiholla, joka välillä on hiukan rasvoittuva. 

Virheostoksia itsellänikin takana lukuisia, olen ostanut rasvoittuvalle iholle tarkoitettuja voiteita mutta tämän Vichyn myötä tajusin että ihoni hyötyy enemmän tuollaisesta kosteuttavasta voiteesta. Tästä on myös olemassa "tuhdimpi" versio joka toimii yövoiteena ja ehkä joillain päivävoiteenakin,

Vierailija

Yves Rocherin Nutritive Vegetal-sarja täyteläinen, poistaa pintajuonteet.

Ei mineraaliöljyjä, ei parabeenejä! Edullinen tuotesarja.

"EI SAIPPUAA. EI PARABEENEJA. EI MINERAALIÖLJYJÄ. EI VÄRIAINEITA"

http://www.yves-rocher.fi/control/searchresult?query=NUTRITIVE%20VEGETAL...

Voide on kuin uuden sukupolven ”cold cream”, mutta sen koostumus ei ole rasvainen.

Ihotautilääkärin valvonnassa testattu koostumus.
Kasvipohjaisia ainesosia: saarnenmahlan uute, australianpähkinäöljy, karitevoi, luonnonmukainen taikapähkinävesi.
Pakkauskartonki peräisin kestävästi hoidetusta metsästä, kasvipohjainen painomuste, pakkauksessa ei erillistä ohjelehtistä.

INNOVAATIO – KAUNEUTTA KASVEISTA
HOITAVA SAARNIUUTE (patentoitu Ranskassa)

Yves Rocher´n tutkijat havaitsivat, että luonnosta löytyy vahva ainesosa ihon kuivumista ja sen aiheuttamaa epämukavaa tunnetta vastaan: saarniuute.Saarnipuun mahlasta saadaan luonnollisten puhdistuskäsittelyn jälkeen tiiviste, joka on täynnä hoitavaa voimaa. Saarniuute ei pelkästään tuo iholle lipidejä ulkoapäin, vaan se myös edistää ihon luonnollisia ravinnonsaantimekanismeja ja vauhdittaa ihon omaa lipidien tuotantoa.Saarniuute vaikuttaa tehokkaasti ihoon, josta tulee samettisen pehmeä ja miellyttävän tuntuinen pitkäksi aikaa. Tuloksena on silkinpehmeä iho!

Tehokas tiiviste on täynnä luonnon hyvää tekevää voimaa. Se hoitaa ihoa ja edistää ihon luonnollisia ravinnonsaantimekanismeja”. 

Vierailija

Clarinsin HydraQuench Cream Mask. Aivan täydellinen täyteläinen ja todella kosteuttava naamio. Ei ihan päivävoide mutta itse käytän tätä joka ilta ja ei muuta kosteutusta juuri tarvitse. Olen kokeillut lukemattomia voiteita ja tää on ensimmäinen joka oikeasti pitää pintakuivuuden poissa. Tuotteen löysin kun kävin Kicksillä pyytämässä hyvistä kosteuttavista naamioista näytteitä. Sain näytteen muutamasta ja rakastuin tähän täysin. Suosittelen ehdottomasti käyttämään tota mahdollisuutta, ainakin Sokos Emotionilta ja Kicksistä olen noita näytteitä hakenut.

Vierailija

Mulla on ollut rahat niin vähissä, että olen käyttänyt kasvoille Aqualan Plussaa. Se on erittäin kevyt ja levittyvä, mutta silti kosteuttava. Ei harmita ollenkaan enää, ettei ole varaa Lancômeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itselläni 40v sekaiho, talveksi voisi olla jotain täyteläisempääkin

Lidlin voiteita kannattaa kokeilla, eikä kokeilu maksa paljon. Yövoide hyvin täyteläinen ja toimii päivälläkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat