Olin sängyssä miehen kanssa - varattu?

Vierailija

Vietin perjantaina iltaa erään tosi mukavan ja komean miehen kanssa ja mentiin sitten lopulta makuuhuoneen puolelle :p noh, tänään löysin kundin fb-profiilin (meillä on yhteisiä kavereitakin) ja profiilin mukaan hän on parisuhteessa, ja tämä nainen on ilmeisesti muuttanut vuodeksi toiseen maahan opiskelemaan. Kuinka todennäköistä on että hän on pettänyt tyttöystäväänsä vai onko mahdollista että he molemmat ovat vain unohtaneet vaihtaa statuksensa? Mies kyllä kertoi olevansa vapaa eikä asunnossa sinänsä mikään viittaa siihen, että siellä olisi pitkään aikaan naisia ollut.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehen etunimi?

Miten se auttaisi? Suomessa on varmaan tuhansia sen nimisiä jätkiä. Ja tänään on tarkoitus tavata uudelleen, eli tästä tullaan varmaan keskustelemaan. T. ap

Vierailija

Tämä ei ehkä liity millään tavalla tuohon mieheen, mutta itse olen tuntenut miehen, joka katsoi aina olevansa vapaa tullessaan naisen "hylkäämäksi" siten, että nainen menikin vaikka tapaamaan vanhempiaan tai oli muuten pois kotoa. Mies ihan aidosti väitti silloin kyselijöille, että heidän suhteensa on katkolla. Nainen ei tiennyt katkolla olemisesta  mitään, lähtipähän vaan esimerkiksi käymään maalla äitinsä luona äitienpäivänä ja oli siellä yötä. Sillä aikaa mies kutsui kotiin toisen naisen, jonka kanssa vietti illan, yön ja aamun. Kiinnijäätyään selitti naama peruslukemilla, ettei ole pettänyt, kun ei ole ollut samanaikaisesti kahden naisen kanssa - suhde oli katkolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ehkä liity millään tavalla tuohon mieheen, mutta itse olen tuntenut miehen, joka katsoi aina olevansa vapaa tullessaan naisen "hylkäämäksi" siten, että nainen menikin vaikka tapaamaan vanhempiaan tai oli muuten pois kotoa. Mies ihan aidosti väitti silloin kyselijöille, että heidän suhteensa on katkolla. Nainen ei tiennyt katkolla olemisesta  mitään, lähtipähän vaan esimerkiksi käymään maalla äitinsä luona äitienpäivänä ja oli siellä yötä. Sillä aikaa mies kutsui kotiin toisen naisen, jonka kanssa vietti illan, yön ja aamun. Kiinnijäätyään selitti naama peruslukemilla, ettei ole pettänyt, kun ei ole ollut samanaikaisesti kahden naisen kanssa - suhde oli katkolla.

Onpa inhottava mies... Toivottavasti tämä ei ole samanlainen... On kyllä varsinainen herrasmies ja tosi mukava tapaus :) T. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat