Naisten pariutumispreferenssit ovat ihan pielessä
Naiset suosivat hyvin pitkälle voimakkaita ja menestyneitä uroksia riippumatta siitä, ovatko nämä isäksi sopivia. Lopputuloksena voi olla taloudellinen turva, mutta laiminlyövä kasvatus joka antaa lapsille huonot eväät elämään. Naisten viehtymys menestyviin miehiin itse asiassa selittää monia yhteiselämän ongelmia. Kun narsistit ovat yliedustettuina lakimiehissä ja toimitusjohtajissa js naiset suosivat tällaisessa asemassa olevia miehiä, niin...
Joku varmaan miettii, että mites ne miesten preferenssit? No nehän vasta onkin päin vittua.
Kommentit (70)
Kaljuus ja lihavuus tunnistetaan epäseksikkyydeksi ehkä paremmin, kuin muut puutosseikat. Toki sitä useimmat jostakim jonkun naisen löytää kovalla työllä ja rahaa tehden. Kaupoissa näitä pariskuntia kieltämättä joskus näkee...
Vierailija kirjoitti:
Mä valitsin miehekseni kilteimmän koskaan tapaamani ihmisen. On lyhyt ja mt-ongelmainen, tavatessamme vastavalmistunut ja alansa perustöissä. Parisuhde-elämä on auttanut hänen ongelmiinsa hyvin, nykyään häntä voi sanoa menestyjäksi. Alkuaikoina siitä ei kuitenkaan ollut tietoakaan. Kiltteys ja rauhallisuus ratkaisi silloin, ja ratkaisee edelleen.
Nämä yleistäviä naisia haukkuvia aloituksia kirjoittavat miehet eivät ainakaan kilttejä ole, joten eivät kelpaisi vaikka olisivat vapaana ja miten komeita ja menestyviä.
Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Ja "haukuin" mä miehiäkin eli olen kaiketi miesvihaaja myös ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan treenattu kroppa, pukeudun siististi budjettini mukaisesti (H&M, Zalando, Jack&Jones jne.) ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni sen verran miten voin. Käyn salilla ja pelaan futista. En myöskään ihmisenä ole mikään täysi juntti vaan osaan keskustella ihan järkevistäkin asioista. Olen koululla kuullut, että en kelpaa naisille siksi, koska mulla on nyt pari v alkanut hiusraja siirtymään ohimoilta ja otin kyllä tuohon lääkekuurin, jonka pitäisi lopettaa tuo kaljuuntuminen. Eli en ilmeisesti saa tyttöystävää, koska en ole tarpeeksi hyvännäköinen siltikään ja koska mulla ei ole päässä jotain helvetin ananastukkaa. m26
Olisiko enemmän kyse siitä, että et ole persoonana tarpeeksi kiinnostava? Sulla ei ole tarpeeksi hauskat tai mielenkiintoiset jutut, että naiset viihtyisi ja hakeutuisi sun seuraan. Näin ainakin itselläni on, vaikka olen minäkin uskotellut huonon naisonneni johtuvan ulkonäöstä, vähän plösöstä kropasta tms. m36
No jos vähääkään elämää on elänyt on nähnyt, että kaiken maailman rumiluksetkin onnistuvat saamaan joskus jopa erittäin hyvännäköisen kumppanin, niin on ilmiselvää ettei parisuhteen saaminen ole kiinni ulkonäöstä.
Enemmänkin juuri siitä millainen on sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella miehen kanssa, jolla toimeentulo turvattu, suhteellisen älykäs, huumoripitoinen, osaa puhua tunteistaan, liikunnallinen, ei pelkää fyysistä ja henkistä läheisyyttä. Välit läheisiin kunnossa, laaja-alainen ajattelutapa, luotettava, omistaa minut antaen kuitenkin omaa tilaa. Taitaapi olla niin haasteellinen lista, ettei sinkkuudelle löydy loppua.
Taas on muistivihko kädessä katsottu parisuhdesarjoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi aloittaja kuvittelee olevansa pätevä sanelemaan naiskunnalle, millaista miestä naisten pitäisi etsiä. Miksi aloittaja kuvittelee että kykenisi naisia paremmin päättämään ja arvioimaan, millaista miestä ja millä kriteereillä nainen etsii?
Totta kai mä voin sanoa, että olisi kaikille parhaaksi jos narsistit sun muut empatiakyvyttömät miehet, menestyneitä tai ei, jäisivät lapsettomiksi. Ihan yhtä hyvin mies pystyy näitä arvioimaan kuin nainenkin.
Ap
Sinä väitätkin pysyväsi arvioimaan paremmin. Jos nuo naiset ovat valintansa tehneet, heillä on ollut siihen syyt. Keskity omiin valintoihisi ja virheisiisi, sen sijaan että sanelet muille miten pitäisi elää oikein.
Tottakai aikuisten ihmisten toimintaa saa arvioida. Jos tällaiset ottaa liian henkilökohtaisesti, niin kannattaa ehkä keksiä muuta tekemistä.
Ap
Et sinä "arvioi aikuisten ihmisten toimintaa", vaan tyrkytät typeriä neuvoja jotka eivät perustu mihinkään. Minunko tässä muka pitäisi keksiä muuta tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan treenattu kroppa, pukeudun siististi budjettini mukaisesti (H&M, Zalando, Jack&Jones jne.) ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni sen verran miten voin. Käyn salilla ja pelaan futista. En myöskään ihmisenä ole mikään täysi juntti vaan osaan keskustella ihan järkevistäkin asioista. Olen koululla kuullut, että en kelpaa naisille siksi, koska mulla on nyt pari v alkanut hiusraja siirtymään ohimoilta ja otin kyllä tuohon lääkekuurin, jonka pitäisi lopettaa tuo kaljuuntuminen. Eli en ilmeisesti saa tyttöystävää, koska en ole tarpeeksi hyvännäköinen siltikään ja koska mulla ei ole päässä jotain helvetin ananastukkaa. m26
Olisiko enemmän kyse siitä, että et ole persoonana tarpeeksi kiinnostava? Sulla ei ole tarpeeksi hauskat tai mielenkiintoiset jutut, että naiset viihtyisi ja hakeutuisi sun seuraan. Näin ainakin itselläni on, vaikka olen minäkin uskotellut huonon naisonneni johtuvan ulkonäöstä, vähän plösöstä kropasta tms. m36
No saman vaikutelman sain naisena tuosta tekstistä, varsinkin ensimmäisen lauseen perusteella. Ketä kiinnostaa mistä vaateliikkeestä vaatteet on hankittu? Ja kaljuuntuminen ihan varmasti ei ole ongelma numero 1 jos naista ei löydy. Vaikka kirjoittajalle itselleen ilmiselvästi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi aloittaja kuvittelee olevansa pätevä sanelemaan naiskunnalle, millaista miestä naisten pitäisi etsiä. Miksi aloittaja kuvittelee että kykenisi naisia paremmin päättämään ja arvioimaan, millaista miestä ja millä kriteereillä nainen etsii?
Totta kai mä voin sanoa, että olisi kaikille parhaaksi jos narsistit sun muut empatiakyvyttömät miehet, menestyneitä tai ei, jäisivät lapsettomiksi. Ihan yhtä hyvin mies pystyy näitä arvioimaan kuin nainenkin.
Ap
Tutkimusten mukaan kouluttamattomat miehet, jotka eivät menesty, jäävät lapsettomiksi.
Tässähän se vinoutuma tulee, että sen sijaan että narsisti jäisi lapsettomaksi, narsistin uhri jää helpommin lapsttomaksi. Toki heikko itsetunto on huono lähtökohta vanhemmudelle, muttei kyllä ollenkaan niin huono kuin klusteri b:n persoonallisuushäiriö. Käytännössä kuitenkin kuka tahansa mulkku tai sekopää voi olla valtavan suosittu naisten keskuudessa, jos on riittävän korkea status.
Ap
Sekopäät eivät ole suosittuja "naisten" keskuudessa. Sekopäät miehet ovat suosittuja sekopäiden naisten keskuudessa. Ja sekopäät miehet raivostuvat kun näkevät vääränlaisten (sekopää)miesten saavan (sekopään) naisen, koska kuvittelevat naisten olevan palkintoja joita jaetaan miehille. Ja sitten ottaa päähän kun "väärä" mies voitti pokaalin.
Totta, mutta ongelmia syntyy kun sekopäämies on todella menestynyt. Tällaisen on usein turhan helppo päästä lisääntymään ja jättämään jälkeensä vaurioituneita lapsia. Ja tämä ontietysti miehilläkin vikana, että kaunis nainen on haluttu vaikka olisi täysin paska ihminen.
Ap
Ap
Jostakin kumman syystä et kuitenkaan ole huolissasi tuhansista lihavista, työttömistä alkoholisteista, jotka pääsevät lisääntymään lihavien, työttömien alkoholistinaisten kanssa. Näiden lapset voivat jäädä yöksi lumihankeen, mutta sinä murehdit menestyvien miesten jälkikasvun mielenterveyttä. Se ei johdu huolenpidosta. Se on puhdasta kateutta.
Jep, mutta se on mun mielestä omituista, koska kaikissa ihmisissä varsinkin Suomessa on tosi paljon kaikkea epäseksikästä. Tykkään kaupassa ja kaupungilla käydessä katsella pariskuntia. Varmaan joka toinen 30-50 vuotiaista miehistä kaljuuntuu tai on kaljuja, monet myös todella huonokroppaisia ja tyylitajuttomia. Jännää just miten naiset pitää noita miehiä sit niin hirveän seksikkäinä. Mut joo, kaikilla on omat kiinnostuksen kohteet...