Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten pariutumispreferenssit ovat ihan pielessä

Vierailija
25.10.2015 |

Naiset suosivat hyvin pitkälle voimakkaita ja menestyneitä uroksia riippumatta siitä, ovatko nämä isäksi sopivia. Lopputuloksena voi olla taloudellinen turva, mutta laiminlyövä kasvatus joka antaa lapsille huonot eväät elämään. Naisten viehtymys menestyviin miehiin itse asiassa selittää monia yhteiselämän ongelmia. Kun narsistit ovat yliedustettuina lakimiehissä ja toimitusjohtajissa js naiset suosivat tällaisessa asemassa olevia miehiä, niin...

Joku varmaan miettii, että mites ne miesten preferenssit? No nehän vasta onkin päin vittua.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä valinnut mieheni jäkevästi.

Vierailija
2/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mun kriteerit miehelle on että on mies eikä poika, osaa sanallisesti kertoa ajatuksistaan, tulee toimeen omillaan, ei käytä alkoholia ja tykkää rakastelusta. Onpas huimaava lista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans tein nuorena järkevän valinnan. Naimisissa onnellisesti jo 22 v.

Vierailija
4/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä naiset hakevat kovaa panomiestä ja syksyllä vähemmän kovaa panomiestä, mutta rikasta elättäjää. Tämä näkyy erinomaisesti mm. punttisaleilla.

Oma lukunsa ovat naiset, jotka e-pilleripäissään etsivät vätystä, naismaista miestä, tekevät sellaiselle pennun ja heräävät realimaailmaan lopetettuaan pillereiden käytön. Sitten ihmetellään, miten helvetissä on voinut naida sellaisen neidin.

Vierailija
5/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä,,jos haluaa tietyn tyylisen miehen. Pieleen menee sitten siinä vaiheessa, kun kuvittelee miehen hoitavan kotiakin.

Vierailija
6/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vaan aika moni nainen, joka lapsia haluaa, tsekkaa myöskin sen, että onko miehestä isäksi. Itse en halua lisääntyä, niin voin ruksata sen kriteerin kokonaan.

Ja taas katkera aloitus siitä, kuinka menestyneen ja/tai hyvän näköisen miehen on pakko olla luonteeltaan paska (koska ilmeisesti jollain se on pakko kompensoitua siitä huolimatta, että hyvän näköisyys on katsojan silmässä). Taitaa vain ap olla katkera, kun jäi jaon ulkopuolelle.

Vierailija
7/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ottanut lasteni isäksi miehen, joka on sekä menestyvä ja hyväpalkkainen perheen elättäjä, että lapsistaan kiinnostunut ja heidän kanssaan aikaa viettävä isä. 

Mutta totuus on, ettei hyviä miehiä riitä kaikille, ja jotkut ovat joutuneet tyytymään huonompaan.

Vierailija
8/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä vaan aika moni nainen, joka lapsia haluaa, tsekkaa myöskin sen, että onko miehestä isäksi. Itse en halua lisääntyä, niin voin ruksata sen kriteerin kokonaan.

Ja taas katkera aloitus siitä, kuinka menestyneen ja/tai hyvän näköisen miehen on pakko olla luonteeltaan paska (koska ilmeisesti jollain se on pakko kompensoitua siitä huolimatta, että hyvän näköisyys on katsojan silmässä). Taitaa vain ap olla katkera, kun jäi jaon ulkopuolelle.

Mikä sulla onongelmana? Olen pahoillani jos aloitus loukkasi noin sua.

ap

Vierailija
9/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä ottanut lasteni isäksi miehen, joka on sekä menestyvä ja hyväpalkkainen perheen elättäjä, että lapsistaan kiinnostunut ja heidän kanssaan aikaa viettävä isä. 

Mutta totuus on, ettei hyviä miehiä riitä kaikille, ja jotkut ovat joutuneet tyytymään huonompaan.

Niin, ei kaikki saa hankittua tuliterää mersua tai audia. Mutta töihin pitäisi jollain päästä...

Vierailija
10/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella miehen kanssa, jolla toimeentulo turvattu, suhteellisen älykäs, huumoripitoinen, osaa puhua tunteistaan, liikunnallinen, ei pelkää fyysistä ja henkistä läheisyyttä. Välit läheisiin kunnossa, laaja-alainen ajattelutapa, luotettava, omistaa minut antaen kuitenkin omaa tilaa. Taitaapi olla niin haasteellinen lista, ettei sinkkuudelle löydy loppua.

Vierailija
11/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku varmaan miettii, että mites ne miesten preferenssit? No nehän vasta onkin päin vittua.

Onko niillä niin paljon merkitystä, kun todella harva pääsee, ja siksi ei edes yritä, niitä toteuttaa?

Vierailija
12/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka monille näitä menestyviä toimitusjohtajia ja lakimiehiä sitten riittää?

Kyllä se taitaa nykyään olla enenevässä määrin niin, että uraohjukset pariutuvat keskenään. Oikeasti menestyvillä miehillä on yleensä joko huippukaunis edustusvaimo joka tekee "uraa" jossain muotialalla tms., tai sitten toimitusjohtajamiehellä on lakimiesvaimo tai päinvastoin. Toisin sanoen, riippumatta siitä millä avuilla eliittiin pääsee, eliitti pariutuu todennäköisimmin keskenään. Kunnianhimoiset ihmiset pariutuvat keskenään.

Tavisnaisten ei juurikaan tarvitse murehtia joutuvansa jonkin narsistisen Christian Greyn alistetuksi vaimoksi muuta kuin päiväunissaan.

Vierailija
13/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella miehen kanssa, jolla toimeentulo turvattu, suhteellisen älykäs, huumoripitoinen, osaa puhua tunteistaan, liikunnallinen, ei pelkää fyysistä ja henkistä läheisyyttä. Välit läheisiin kunnossa, laaja-alainen ajattelutapa, luotettava, omistaa minut antaen kuitenkin omaa tilaa. Taitaapi olla niin haasteellinen lista, ettei sinkkuudelle löydy loppua.

Ei kuulosta kovin vaativalta listalta, täytän kaikki muut paitsi ensimmäisen, koska olen vielä opiskelija.

Vierailija
14/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin haasteellinen, jos vain olet itse kohtuullisen hyvännäköinen.

Vierailija
15/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisinpa vastatakin aika moneen noista ;) epäilen vaan että et kiinnostuisi jos lärvin näkisit, kun en ole mikään komistus.

Vierailija
16/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla onongelmana? Olen pahoillani jos aloitus loukkasi noin sua.

ap

Lähinnä väsyttää, kun nämä aloitukset on niin nähty. Johan se on täällä sanottu tuhat kertaa, että naiset juoksee vain rikkaiden mallien perässä, eivätkä tiedä/tajua näiden miesten olevan narsisteja ja sosiopaatteja. Ja tämän takia siis koko yhteiskunta kaatuu kohta, kun kiltit mutta rumemmat miehet ei saa pimperoa.

(en voi kuin ihmetellä, että käyvätkö näitä aloituksia tekevät koskaan ulkona. Enpä juuri perus Prismassa tällaisia mallipariskuntia näe, varsinkaan niillä joilla on lapsia...)

En edes tiedä kumpia tuo luokkaa enemmän: naisia, joilla on ilmeisesti hive mind, johon sisältyy surkea maku ja itsesuojeluvaiston puute, vai miehiä, joilla hyvä työ ja ok geenit ovat merkki orastavasta luonneviasta.

Vierailija
17/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan isäksi sopivaa, aikuista miestä olen etsinyt, ja sellaisen myös saanut. On myös suhteellisen komea ja ihan hyvin toimeentuleva, mutta itse pystyn kyllä itseni (ja tarvittaessa lapseni) elättämään. En olisi ottanut miestä, joka ei halua lapsia tai halua osallistua lasten hoitamiseen tasavertaisesti.

Vierailija
18/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan isäksi sopivaa, aikuista miestä olen etsinyt, ja sellaisen myös saanut. On myös suhteellisen komea ja ihan hyvin toimeentuleva, mutta itse pystyn kyllä itseni (ja tarvittaessa lapseni) elättämään. En olisi ottanut miestä, joka ei halua lapsia tai halua osallistua lasten hoitamiseen tasavertaisesti.

voiko sen etukäteen satavarmasti tietää, jos mies ei halua osallistua lasten hoitamiseen? 

Vierailija
19/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka monille näitä menestyviä toimitusjohtajia ja lakimiehiä sitten riittää?

Kyllä se taitaa nykyään olla enenevässä määrin niin, että uraohjukset pariutuvat keskenään. Oikeasti menestyvillä miehillä on yleensä joko huippukaunis edustusvaimo joka tekee "uraa" jossain muotialalla tms., tai sitten toimitusjohtajamiehellä on lakimiesvaimo tai päinvastoin. Toisin sanoen, riippumatta siitä millä avuilla eliittiin pääsee, eliitti pariutuu todennäköisimmin keskenään. Kunnianhimoiset ihmiset pariutuvat keskenään.

Tavisnaisten ei juurikaan tarvitse murehtia joutuvansa jonkin narsistisen Christian Greyn alistetuksi vaimoksi muuta kuin päiväunissaan.

Opettaja on aika suosittu puoliso menestyvillä. Ehkä siksi kun menestyvillä on yleensä kaikkea muuta paitsi vapaa-aikaa, jota taas opettajilla on koulujen loma-aikoina. Lisäksi varsinkin kieltenopettajat ovat usein hyvin sivistyneitä.

Vierailija
20/70 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja näin menee järki tunteiden edelle, lisäten sinkkujen määrää pölhllässä, eli kaupungeissa.