Naisten pariutumispreferenssit ovat ihan pielessä
Naiset suosivat hyvin pitkälle voimakkaita ja menestyneitä uroksia riippumatta siitä, ovatko nämä isäksi sopivia. Lopputuloksena voi olla taloudellinen turva, mutta laiminlyövä kasvatus joka antaa lapsille huonot eväät elämään. Naisten viehtymys menestyviin miehiin itse asiassa selittää monia yhteiselämän ongelmia. Kun narsistit ovat yliedustettuina lakimiehissä ja toimitusjohtajissa js naiset suosivat tällaisessa asemassa olevia miehiä, niin...
Joku varmaan miettii, että mites ne miesten preferenssit? No nehän vasta onkin päin vittua.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella miehen kanssa, jolla toimeentulo turvattu, suhteellisen älykäs, huumoripitoinen, osaa puhua tunteistaan, liikunnallinen, ei pelkää fyysistä ja henkistä läheisyyttä. Välit läheisiin kunnossa, laaja-alainen ajattelutapa, luotettava, omistaa minut antaen kuitenkin omaa tilaa. Taitaapi olla niin haasteellinen lista, ettei sinkkuudelle löydy loppua.
Ei kovin haasteellinen, jos vain olet itse kohtuullisen hyvännäköinen.
Mikä sitten on hyvää ulkonäköä. .Pituutta 170cm, painoa 59, B-kupin rinnat, pitkät hiukset, vähämeikkinen. Vakituinen työpaikka, terveet elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi aloittaja kuvittelee olevansa pätevä sanelemaan naiskunnalle, millaista miestä naisten pitäisi etsiä. Miksi aloittaja kuvittelee että kykenisi naisia paremmin päättämään ja arvioimaan, millaista miestä ja millä kriteereillä nainen etsii?
Totta kai mä voin sanoa, että olisi kaikille parhaaksi jos narsistit sun muut empatiakyvyttömät miehet, menestyneitä tai ei, jäisivät lapsettomiksi. Ihan yhtä hyvin mies pystyy näitä arvioimaan kuin nainenkin.
Ap
Tutkimusten mukaan kouluttamattomat miehet, jotka eivät menesty, jäävät lapsettomiksi.
Jaa. Mä pariuduin aikanaan kiltin ja fiksun mutta pennittömän opiskelijapojan kanssa kun tuntui siltä että sekä luonteet että toiveet siitä millaista elämää halutaan viettää sopivat hyvin yhteen. Nyt on onnellista parisuhdetta takana 16 v.
Ei mun tutuissa kukaan ole mitään "menestynyttä alfaurosta" tavoitellut, vaan toiveena on ollut kiltti ja fiksu tyyppi jonka kanssa kemiat natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä tajunnut että miten niin lyhyet miehet jäävät ilman naista... Tuttavapiirissäni tosi monennäköiset, -luonteiset ja -kokoiset miehet seurustelevat, ja oma miehenikin on hädin tuskin 170 cm pitkä. Ehkäpä normaalit, normaaliälyiset ihmiset eivät aseta potentiaaliselle kumppanilleen sellaisia typeriä ehtoja kuin joku pituus. Ikiteinitytöt ja muut pissikset asia erikseen.
Minä kiinnostun yleensä nimenomaan pitkistä miehistä eikä se tee minusta millään tavalla epänormaalia.
Ei ole olemassa mitään maagista yhtä ja oikeaa sielunkumppania, jonka löydettyään ei välitä vaikka se sielu olisi ahdettu halvaantuneeseen 300-kiloiseen ruhoon. Suurin osa oikeaa sukupuolta edustavista ihmisistä on miellyttäviä kunnon ihmisiä ja potentiaalisia kumppaneita. Ei ole mitään omituista eikä tuomittavaa siinä, että se ulkonäkökin vaikuttaa ihastumiseen. Aivan sama kuin joku sanoisi ihastuneensa puolisonsa miellyttävään nauruun ja joku alkaa haukkua teinipissikseksi kun on noinkin pinnallisella kriteerillä puolison valinnut. Eikä sen Sielujen Sympatian perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi aloittaja kuvittelee olevansa pätevä sanelemaan naiskunnalle, millaista miestä naisten pitäisi etsiä. Miksi aloittaja kuvittelee että kykenisi naisia paremmin päättämään ja arvioimaan, millaista miestä ja millä kriteereillä nainen etsii?
Totta kai mä voin sanoa, että olisi kaikille parhaaksi jos narsistit sun muut empatiakyvyttömät miehet, menestyneitä tai ei, jäisivät lapsettomiksi. Ihan yhtä hyvin mies pystyy näitä arvioimaan kuin nainenkin.
Ap
Tutkimusten mukaan kouluttamattomat miehet, jotka eivät menesty, jäävät lapsettomiksi.
Tässähän se vinoutuma tulee, että sen sijaan että narsisti jäisi lapsettomaksi, narsistin uhri jää helpommin lapsttomaksi. Toki heikko itsetunto on huono lähtökohta vanhemmudelle, muttei kyllä ollenkaan niin huono kuin klusteri b:n persoonallisuushäiriö. Käytännössä kuitenkin kuka tahansa mulkku tai sekopää voi olla valtavan suosittu naisten keskuudessa, jos on riittävän korkea status.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella miehen kanssa, jolla toimeentulo turvattu, suhteellisen älykäs, huumoripitoinen, osaa puhua tunteistaan, liikunnallinen, ei pelkää fyysistä ja henkistä läheisyyttä. Välit läheisiin kunnossa, laaja-alainen ajattelutapa, luotettava, omistaa minut antaen kuitenkin omaa tilaa. Taitaapi olla niin haasteellinen lista, ettei sinkkuudelle löydy loppua.
Ei kovin haasteellinen, jos vain olet itse kohtuullisen hyvännäköinen.
Väärin. Tuon tason miehiä on erittäin vähän ja niitä ei riitä naisille, ei vaikka olisi itse kohtuullisen hyvännäköinen.
Mutta sä oletkin mies joten et voi käsittää millaista miehen etsiminen on nykyajan naisille.
Juurikin näin asia on. Tuo lista on kirjoittamani ja pitää kyllä sisällään aika vaativaa asiaa esim. laaja-alainen ajattelutapa pyrkii puuttumaan aika monelta. Entä henkinen läheisyys? Sitä ei saavuta välttämättä edes vuosikymmenten liitossa. Mulle ei merkkaa miehen pituus tai muut ulkonäköseikat. Liikunnallinen ihminen keskimäärin näyttää hyvältä. Pidän monenlaisista ihmisistä, persoonallisuus ratkaisee.
Minä pariuduin kiltin ja fiksun työttömän akateemisen kanssa. Ujokin oli kuin mikä, ei alfauros. Kemiat ja luonteet sopivat vaan yhteen. Ei se työttömäksi jäänyt. Nyt elättää minut ja lapsen kun olen äitiyslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässähän se vinoutuma tulee, että sen sijaan että narsisti jäisi lapsettomaksi, narsistin uhri jää helpommin lapsttomaksi. Toki heikko itsetunto on huono lähtökohta vanhemmudelle, muttei kyllä ollenkaan niin huono kuin klusteri b:n persoonallisuushäiriö. Käytännössä kuitenkin kuka tahansa mulkku tai sekopää voi olla valtavan suosittu naisten keskuudessa, jos on riittävän korkea status.
Ap
Höpö höpö uhriteoriaa. Peräkammarin pojat, jotka ei saaneet aikaiseksi edes kouluun lähteä peruskoulun jälkeen, ne ne lapsettomiksi jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä väitätkin pysyväsi arvioimaan paremmin. Jos nuo naiset ovat valintansa tehneet, heillä on ollut siihen syyt. Keskity omiin valintoihisi ja virheisiisi, sen sijaan että sanelet muille miten pitäisi elää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sekopäät eivät ole suosittuja "naisten" keskuudessa. Sekopäät miehet ovat suosittuja sekopäiden naisten keskuudessa. Ja sekopäät miehet raivostuvat kun näkevät vääränlaisten (sekopää)miesten saavan (sekopään) naisen, koska kuvittelevat naisten olevan palkintoja joita jaetaan miehille. Ja sitten ottaa päähän kun "väärä" mies voitti pokaalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vaan aika moni nainen, joka lapsia haluaa, tsekkaa myöskin sen, että onko miehestä isäksi. Itse en halua lisääntyä, niin voin ruksata sen kriteerin kokonaan.
Ja taas katkera aloitus siitä, kuinka menestyneen ja/tai hyvän näköisen miehen on pakko olla luonteeltaan paska (koska ilmeisesti jollain se on pakko kompensoitua siitä huolimatta, että hyvän näköisyys on katsojan silmässä). Taitaa vain ap olla katkera, kun jäi jaon ulkopuolelle.
Mikä sulla onongelmana? Olen pahoillani jos aloitus loukkasi noin sua.
ap
Lähinnä väsyttää, kun nämä aloitukset on niin nähty. Johan se on täällä sanottu tuhat kertaa, että naiset juoksee vain rikkaiden mallien perässä, eivätkä tiedä/tajua näiden miesten olevan narsisteja ja sosiopaatteja. Ja tämän takia siis koko yhteiskunta kaatuu kohta, kun kiltit mutta rumemmat miehet ei saa pimperoa.
(en voi kuin ihmetellä, että käyvätkö näitä aloituksia tekevät koskaan ulkona. Enpä juuri perus Prismassa tällaisia mallipariskuntia näe, varsinkaan niillä joilla on lapsia...)
En edes tiedä kumpia tuo luokkaa enemmän: naisia, joilla on ilmeisesti hive mind, johon sisältyy surkea maku ja itsesuojeluvaiston puute, vai miehiä, joilla hyvä työ ja ok geenit ovat merkki orastavasta luonneviasta.
Vähän vaikea keskustella, kun sä et ymmärrä mitä aloituksessa lukee. Tuo viimeinen virkkeesi on ihan omaa keksintöäsi eikä jotain mitä minä olisin väittänyt.
Ap
Vähän vaikea keskustella, kun
Ah, taidatkin olla se sama jantteri, joka joku aika sitten aloitti sen "naisilla on epäreilu etu parisuhdemarkkinoilla"-ketjun. Siinäkin nillitettiin koko ajan, ettei kukaan osannut lukea mitä aloituksessa lukee, vaikka aloittaja itse keskusteli aloituksensa vierestä (ja/tai oletti muiden osaavan tekstin pohjalta lukea ajatuksia, tai olla välittämättä otsikosta, tai mitä nyt ikinä).
Tästä aloituksestasi on ylipäätään tosi vaikea aloittaa rationaalista keskustelua, koska aivan kuten tuossa "parisuhdemarkkina"-ketjussakin, on aloitus täynnä VÄITTÄMIÄ, jotka esität faktoina. "Naiset suosivat hyvin pitkälle...." "Lopputuloksena voi olla..." "Naisten viehtymys itseasiassa selittää..." Silkkaa mutuilua vailla mitään perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Höpö höpö uhriteoriaa. Peräkammarin pojat, jotka ei saaneet aikaiseksi edes kouluun lähteä peruskoulun jälkeen, ne ne lapsettomiksi jää.
Nii että viidakon laki jyllää. Oma vika kun on paskat vanhemmat ja kiusattu koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä väitätkin pysyväsi arvioimaan paremmin. Jos nuo naiset ovat valintansa tehneet, heillä on ollut siihen syyt. Keskity omiin valintoihisi ja virheisiisi, sen sijaan että sanelet muille miten pitäisi elää oikein.
Tottakai aikuisten ihmisten toimintaa saa arvioida. Jos tällaiset ottaa liian henkilökohtaisesti, niin kannattaa ehkä keksiä muuta tekemistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nii että viidakon laki jyllää. Oma vika kun on paskat vanhemmat ja kiusattu koulussa?
Pitkä ja vahva miehen pitää olla. Muuten on poitsu ja nainen saa ääliövitutuksen.
Mulla on ihan treenattu kroppa, pukeudun siististi budjettini mukaisesti (H&M, Zalando, Jack&Jones jne.) ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni sen verran miten voin. Käyn salilla ja pelaan futista. En myöskään ihmisenä ole mikään täysi juntti vaan osaan keskustella ihan järkevistäkin asioista. Olen koululla kuullut, että en kelpaa naisille siksi, koska mulla on nyt pari v alkanut hiusraja siirtymään ohimoilta ja otin kyllä tuohon lääkekuurin, jonka pitäisi lopettaa tuo kaljuuntuminen. Eli en ilmeisesti saa tyttöystävää, koska en ole tarpeeksi hyvännäköinen siltikään ja koska mulla ei ole päässä jotain helvetin ananastukkaa. m26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sekopäät eivät ole suosittuja "naisten" keskuudessa. Sekopäät miehet ovat suosittuja sekopäiden naisten keskuudessa. Ja sekopäät miehet raivostuvat kun näkevät vääränlaisten (sekopää)miesten saavan (sekopään) naisen, koska kuvittelevat naisten olevan palkintoja joita jaetaan miehille. Ja sitten ottaa päähän kun "väärä" mies voitti pokaalin.
Totta, mutta ongelmia syntyy kun sekopäämies on todella menestynyt. Tällaisen on usein turhan helppo päästä lisääntymään ja jättämään jälkeensä vaurioituneita lapsia. Ja tämä ontietysti miehilläkin vikana, että kaunis nainen on haluttu vaikka olisi täysin paska ihminen.
Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan treenattu kroppa, pukeudun siististi budjettini mukaisesti (H&M, Zalando, Jack&Jones jne.) ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni sen verran miten voin. Käyn salilla ja pelaan futista. En myöskään ihmisenä ole mikään täysi juntti vaan osaan keskustella ihan järkevistäkin asioista. Olen koululla kuullut, että en kelpaa naisille siksi, koska mulla on nyt pari v alkanut hiusraja siirtymään ohimoilta ja otin kyllä tuohon lääkekuurin, jonka pitäisi lopettaa tuo kaljuuntuminen. Eli en ilmeisesti saa tyttöystävää, koska en ole tarpeeksi hyvännäköinen siltikään ja koska mulla ei ole päässä jotain helvetin ananastukkaa. m26
Tuo tuleekin vaikuttamaan elämääsi rajusti. Säästä jo valmiiksi rahaa hiustensiirtoon, anna hiusten mennä. Sen avulla saadaan ehkä jokseenkin riittävä tukkamäärä takaisin. Osa naisista kyllä hyväksyy kaljunkin, mutta jos kalju on epäesteettinen se ei kertakaikkiaan ole seksikästä.
Mä valitsin miehekseni kilteimmän koskaan tapaamani ihmisen. On lyhyt ja mt-ongelmainen, tavatessamme vastavalmistunut ja alansa perustöissä. Parisuhde-elämä on auttanut hänen ongelmiinsa hyvin, nykyään häntä voi sanoa menestyjäksi. Alkuaikoina siitä ei kuitenkaan ollut tietoakaan. Kiltteys ja rauhallisuus ratkaisi silloin, ja ratkaisee edelleen.
Nämä yleistäviä naisia haukkuvia aloituksia kirjoittavat miehet eivät ainakaan kilttejä ole, joten eivät kelpaisi vaikka olisivat vapaana ja miten komeita ja menestyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä valitsin miehekseni kilteimmän koskaan tapaamani ihmisen. On lyhyt ja mt-ongelmainen, tavatessamme vastavalmistunut ja alansa perustöissä. Parisuhde-elämä on auttanut hänen ongelmiinsa hyvin, nykyään häntä voi sanoa menestyjäksi. Alkuaikoina siitä ei kuitenkaan ollut tietoakaan. Kiltteys ja rauhallisuus ratkaisi silloin, ja ratkaisee edelleen.
Nämä yleistäviä naisia haukkuvia aloituksia kirjoittavat miehet eivät ainakaan kilttejä ole, joten eivät kelpaisi vaikka olisivat vapaana ja miten komeita ja menestyviä.
No et sitten ymmärrä sitä miten kireitä naiset keskimäärin ovat ja miten se vaikuttaa kokonaisuudessa.
Onneksi on poikkeuksia. Kuten sinä. Mutta se ettet ymmärrä asiaa kokonaistasolla tekee sinustakin aika verisen hahmon täällä.
Ap