Naisten pariutumispreferenssit ovat ihan pielessä

Vierailija

Naiset suosivat hyvin pitkälle voimakkaita ja menestyneitä uroksia riippumatta siitä, ovatko nämä isäksi sopivia. Lopputuloksena voi olla taloudellinen turva, mutta laiminlyövä kasvatus joka antaa lapsille huonot eväät elämään. Naisten viehtymys menestyviin miehiin itse asiassa selittää monia yhteiselämän ongelmia. Kun narsistit ovat yliedustettuina lakimiehissä ja toimitusjohtajissa js naiset suosivat tällaisessa asemassa olevia miehiä, niin...

Joku varmaan miettii, että mites ne miesten preferenssit? No nehän vasta onkin päin vittua.

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Ai jaa. Mun kriteerit miehelle on että on mies eikä poika, osaa sanallisesti kertoa ajatuksistaan, tulee toimeen omillaan, ei käytä alkoholia ja tykkää rakastelusta. Onpas huimaava lista.

Vierailija

Keväällä naiset hakevat kovaa panomiestä ja syksyllä vähemmän kovaa panomiestä, mutta rikasta elättäjää. Tämä näkyy erinomaisesti mm. punttisaleilla.

Oma lukunsa ovat naiset, jotka e-pilleripäissään etsivät vätystä, naismaista miestä, tekevät sellaiselle pennun ja heräävät realimaailmaan lopetettuaan pillereiden käytön. Sitten ihmetellään, miten helvetissä on voinut naida sellaisen neidin.

Vierailija

No kyllä vaan aika moni nainen, joka lapsia haluaa, tsekkaa myöskin sen, että onko miehestä isäksi. Itse en halua lisääntyä, niin voin ruksata sen kriteerin kokonaan.

Ja taas katkera aloitus siitä, kuinka menestyneen ja/tai hyvän näköisen miehen on pakko olla luonteeltaan paska (koska ilmeisesti jollain se on pakko kompensoitua siitä huolimatta, että hyvän näköisyys on katsojan silmässä). Taitaa vain ap olla katkera, kun jäi jaon ulkopuolelle.

Vierailija

Minä olen kyllä ottanut lasteni isäksi miehen, joka on sekä menestyvä ja hyväpalkkainen perheen elättäjä, että lapsistaan kiinnostunut ja heidän kanssaan aikaa viettävä isä. 

Mutta totuus on, ettei hyviä miehiä riitä kaikille, ja jotkut ovat joutuneet tyytymään huonompaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No kyllä vaan aika moni nainen, joka lapsia haluaa, tsekkaa myöskin sen, että onko miehestä isäksi. Itse en halua lisääntyä, niin voin ruksata sen kriteerin kokonaan.

Ja taas katkera aloitus siitä, kuinka menestyneen ja/tai hyvän näköisen miehen on pakko olla luonteeltaan paska (koska ilmeisesti jollain se on pakko kompensoitua siitä huolimatta, että hyvän näköisyys on katsojan silmässä). Taitaa vain ap olla katkera, kun jäi jaon ulkopuolelle.

Mikä sulla onongelmana? Olen pahoillani jos aloitus loukkasi noin sua.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä ottanut lasteni isäksi miehen, joka on sekä menestyvä ja hyväpalkkainen perheen elättäjä, että lapsistaan kiinnostunut ja heidän kanssaan aikaa viettävä isä. 

Mutta totuus on, ettei hyviä miehiä riitä kaikille, ja jotkut ovat joutuneet tyytymään huonompaan.

Niin, ei kaikki saa hankittua tuliterää mersua tai audia. Mutta töihin pitäisi jollain päästä...

Vierailija

Voisin seurustella miehen kanssa, jolla toimeentulo turvattu, suhteellisen älykäs, huumoripitoinen, osaa puhua tunteistaan, liikunnallinen, ei pelkää fyysistä ja henkistä läheisyyttä. Välit läheisiin kunnossa, laaja-alainen ajattelutapa, luotettava, omistaa minut antaen kuitenkin omaa tilaa. Taitaapi olla niin haasteellinen lista, ettei sinkkuudelle löydy loppua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joku varmaan miettii, että mites ne miesten preferenssit? No nehän vasta onkin päin vittua.

Onko niillä niin paljon merkitystä, kun todella harva pääsee, ja siksi ei edes yritä, niitä toteuttaa?

Vierailija

No kuinka monille näitä menestyviä toimitusjohtajia ja lakimiehiä sitten riittää?

Kyllä se taitaa nykyään olla enenevässä määrin niin, että uraohjukset pariutuvat keskenään. Oikeasti menestyvillä miehillä on yleensä joko huippukaunis edustusvaimo joka tekee "uraa" jossain muotialalla tms., tai sitten toimitusjohtajamiehellä on lakimiesvaimo tai päinvastoin. Toisin sanoen, riippumatta siitä millä avuilla eliittiin pääsee, eliitti pariutuu todennäköisimmin keskenään. Kunnianhimoiset ihmiset pariutuvat keskenään.

Tavisnaisten ei juurikaan tarvitse murehtia joutuvansa jonkin narsistisen Christian Greyn alistetuksi vaimoksi muuta kuin päiväunissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella miehen kanssa, jolla toimeentulo turvattu, suhteellisen älykäs, huumoripitoinen, osaa puhua tunteistaan, liikunnallinen, ei pelkää fyysistä ja henkistä läheisyyttä. Välit läheisiin kunnossa, laaja-alainen ajattelutapa, luotettava, omistaa minut antaen kuitenkin omaa tilaa. Taitaapi olla niin haasteellinen lista, ettei sinkkuudelle löydy loppua.

Ei kuulosta kovin vaativalta listalta, täytän kaikki muut paitsi ensimmäisen, koska olen vielä opiskelija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin haasteellinen, jos vain olet itse kohtuullisen hyvännäköinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saattaisinpa vastatakin aika moneen noista ;) epäilen vaan että et kiinnostuisi jos lärvin näkisit, kun en ole mikään komistus.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat