Käytätkö sinä vielä tällaisia vaatteita?
Mä löysin kaapistani yhden kiroileva siili -puseron, muita ei listauksesta löydy. Ikää 41 vuotta.
Kommentit (38)
Värikkäät sukkahousut: Ehkä jonain päivänä mulla on jalassa beessit sukkahousut, never say never. Viimeksi olen pitänyt niitä vuonna 1999 koulupuvun kanssa. Nyttemmin olen pitänyt beessejä verkkosukkahousuja kesäjuhlissa, jos en ole halunnut käyttää värillisiä.
-
Rihkamakorut: En ole keksinyt vielä yhtään hyvää syytä ostaa jalometallikoruja. Ovathan ne tietysti pieneen tilaan mahtuvaa, suhteellisen helposti realisoitavaa omaisuutta. Mutta jotenkin vain on muita realiteettejä.
Vierailija kirjoitti:
Värikkäät sukkahousut: Ehkä jonain päivänä mulla on jalassa beessit sukkahousut, never say never. Viimeksi olen pitänyt niitä vuonna 1999 koulupuvun kanssa. Nyttemmin olen pitänyt beessejä verkkosukkahousuja kesäjuhlissa, jos en ole halunnut käyttää värillisiä.
-
Rihkamakorut: En ole keksinyt vielä yhtään hyvää syytä ostaa jalometallikoruja. Ovathan ne tietysti pieneen tilaan mahtuvaa, suhteellisen helposti realisoitavaa omaisuutta. Mutta jotenkin vain on muita realiteettejä.
Siis proriteetteja.
Miksei Iltalehti kirjoita artikkelia siitä, millaisia lehtiä ei kannata lukea.
No eipä juuri koskaan ole ollut montaakaan noista, rihkamakoruja on joitakin. Kengät on välillä likaiset koska pidän niitä töissäkin ja kotona pihahommissa ja kaupassa Prismassa käy samat kengät.
Tyyli on omani, ja se on se että vaatteet pitää mahtua päälle, tuntua mukavilta ja niissä pitää olla kiva pirteä väri, ja mielellään joku kiva juju, ei eläimen kuvia, mutta kukkia ja/tai jotain kimaltavaa. Minä tykkään kaikesta kauniista, ja paskat nakkaan mitä muut mun tyylistä ajattelevat tai mikä on muotia milloinkin.
n41
Tuliko kaikille selväksi että kirjoittajalla on ELÄMÄNKOKEMUSTA ja hän on AIKUINEN?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt sitten tarkoitetaan aikuisella? :D
N24
"19. Liian kylmät vaatteet
Mikä paljastaakaan vähäisen elämänkokemuksen armottomammin kuin palelu epäsopivissa vaatteissa? Sinusta ei kukaan muu enää huolehdi kuin sinä itse, joten käytä hyvä ihminen pakkasella päähinettä, urheillessa sporttiliivejä ja talvella tukevia saappaita. Yli 30 talven kokemuksella sinun on jo tiedettävä, että mikään tyyliseikka ei ole paleltuman arvoinen."
Huh huh. Onneksi näin aikuisena on tarpeeksi sitä paljon puhuttua elämänkokemusta. Noudatan rohkeasti tasan tarkkaan vain kohtaa 20 tuosta listasta.
Ainoa josta narahti, vaatekaapista löytyy muutama Mikki Hiiri -aiheinen t-paita.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään noista.
Löytyy vaikka mitä: "hassuja" elämiä (kissoja, kettuja, lintuja - näitä on paidoissa, laukuissa ja huiveissa), värikkäitä sukkahousuja, mutta ei mitään lasten puuvillasukkiksia, biletoppeja, kangaskasseja käsilaukkuna (oi voi, vielä kissakuvioisena), sarjakuvaprinttejä (tai vastaavaa: Zelda-kassi, Sherlock Holmes -kännykänkuori), tekonahkalaukkuja vino pino, rihkamakoruja, pipoja lainaan mun teineiltä. Ikää mulla on 55 vuotta.
Aikuisilla naisilla siis on tyylisilmää ja elämänkokemusta, mutta kumminkin he ovat Miljan mielestä niin hukassa että tarvitsevat 20-kohtaisen ohjeistuksen siitä miten ei sovi pukeutua.
Just.
T: 38-v joka pukeutuu listan mukaan oikein hyvin, mutta toivoo että Milja kirjoittaisi seuraavaksi vaikka eettisestä pukeutumisesta. Jos osaa.
https://pbs.twimg.com/media/CMIBiOLWUAAhCID.jpg
https://33.media.tumblr.com/6544ed4d408c09d249d66e330f2bea9b/tumblr_inl…
Mä käytän tällaisia vaatteita. Kalja lähtee kantoon ihan vitun nopeesti kaupasta. m25
Vierailija kirjoitti:
No eipä juuri koskaan ole ollut montaakaan noista, rihkamakoruja on joitakin. Kengät on välillä likaiset koska pidän niitä töissäkin ja kotona pihahommissa ja kaupassa Prismassa käy samat kengät.
Tyyli on omani, ja se on se että vaatteet pitää mahtua päälle, tuntua mukavilta ja niissä pitää olla kiva pirteä väri, ja mielellään joku kiva juju, ei eläimen kuvia, mutta kukkia ja/tai jotain kimaltavaa. Minä tykkään kaikesta kauniista, ja paskat nakkaan mitä muut mun tyylistä ajattelevat tai mikä on muotia milloinkin.
n41
Mustat kengät vaikka olisivat lenkkarit, sopivat fiksuunkin tilaisuuteen kiillotettuna.
Liian kireät vaatteet ovat epämukavia ja näyttävät hirveiltä nuorempienkin yllä. Ajattomuus vaatteissakin.
Rihkamakorut ei ikinä.
Löytyy tekonahkalaukkuja, välillä likaisia kenkiä ja rihkamakoruja. Mitä vitun väliä :D Olen 21v
Puuttuu kohta:
Älä lue lehdestä, mitä sinun kuuluu nyt pukea yllesi. In ja out -listojen luku sopii teini-ikäisille, joille ne ovat siirtymävaihe silloin kun äiti ei enää aina määrää, mitä on sopivaa missäkin tilanteessa pukea ja oma maku ja itsenäisyys ovat vielä kehittymässä, mutta aikuisen naisen pukeutuminen perustuu jo omaan kokemukseen ja löydettyyn omaan tyyliin sekä rohkeuteen tehdä niin kuin itse haluaa, sekä tiettyyn kykyyn olla ottamatta itseään liian vakavasti. Jos siis töihin lähtiessä mukaan sattui lapsen Spiderman-sateenvarjo, sateen sattuessa käytät sitä muina naisina.
Minulla ei ole noista mitään muuta kuin ehkä hassut eläimet - lasketaanko riippumatossa lekotteleva kissa, alla teksti "Lazy days", tai luonnonvalkoisessa t-paidassa valkoinen kissa, josta ei oikeastaan erotu kuin silmät ja kuono? Tekonahkainen käsilaukku on joskus tullut puolivahingossa ostettua, mutta hyviä veskoja on vaikea löytää, joten joskus ostan mitä löytyy, materiaali on toisarvoinen.
Tosin toimittajan uskottavuus putosi nollaan jo kakkoskohdassa, koska kielikukkanen.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kaikille selväksi että kirjoittajalla on ELÄMÄNKOKEMUSTA ja hän on AIKUINEN?
Elämänkokemusta omaava aikuinen ei jätä artikkeliin tökeröä kielioppivirhettä.
Jos ootte katsonut Frendejä niin näyttäkö ne naiset siinä hippimummoilta? Musta ei.