Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö sinä vielä tällaisia vaatteita?

Vierailija

Mä löysin kaapistani yhden kiroileva siili -puseron, muita ei listauksesta löydy. Ikää 41 vuotta.

http://www.iltalehti.fi/muoti/2015102320549597_mu.shtml

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Mulla on t-paita, jossa on ketun kuva ja pipo, jossa on nallen korvat... Pipoa en kyllä muista olenko koskaan käyttänyt, mutta on niin söpö etten ole raaskinut laittaa kierrätykseen.

Mulla on myös mikroshortseja useita - treenaan yli 10h viikossa + 1-2h kävelyä päivässä, joten peppu ei roiku eikä kyllä mikään muukaan paikka. Mikroshortseilla on kuitenkin paikkansa näin 36-vuotiaana - en ole lähtenyt niillä esim. kaupungille.

Löytyy myös yksi kesäinen crop top. Pidän mustien korkeavyötäröisten & leveälahkeisten suorien housujen ja mustien korkkareiden kanssa. 

Vierailija

Tuo viimeinen kohtahan kumoaa kaikki muut. Jos lappuhaalarit, my little pony-sukkahousut ja mummonörttilook tuntuu omalta, mukai pukeutua muuhun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen kohtahan kumoaa kaikki muut. Jos lappuhaalarit, my little pony-sukkahousut ja mummonörttilook tuntuu omalta, mukai pukeutua muuhun?

Hah hah, olipa typerä juttu. Älä käytä sitä,tätä ja tota. Mutta tärkeintä on että käytät just sitä mikä tuntuu itsestä hyvältä! :D :D

Ei oo helppoo olla aikuinen nainen.

Vierailija

Varmaan käyttäisin jos mulla joskus olisi jotain noista ollut ja vielä mahtuisivat ja olisivat ehjiä. Eiku onhan mulla kyllä uusia printtileggareitakin, tosin kotivaatteina.

Ai niin eikä mulla ole rintsikoita, eikö sekin siellä mainittu.

Ja joo, ei ole varaa kalliisiin laukkuihin ja kenkiin ja mitä siellä nyt käskettiin ostaa.

45v

Vierailija

Mä löysin ainakin nämä:

3. Rintaliivittömyys

Alushameet ja rintaliivit ovat ystäviä. Niiden skippaaminen ei ole enää herttaisen rentoa, vaan saa sinut näyttämään vanhalta hipiltä. Mikä voi tietysti olla hyväkin asia!

--> Alushameet? Mikä vitun alushame? Rintsikat mulla on, mutta ei aina. Jos lähden Siwaan, lähden tästä sohvalta juuri tälläisenä kuin olen, eikä mulla ole rintsikoita.

9. Kangaskassit käsilaukkuina

Opiskelijalla, joka rientää luennoille kirjapinon kanssa ja elää makaronilla, voi kangaskassi hyvinkin toimia laukun korvikkeena. Työelämään siirryttyä rennot kangaskassit kannattaa jättää ostoksille, niin kuin ne on alun perin tarkoitettukin.

--> Mistä kukaan tietää, mitä mun kangaskassissani on? Onko siellä ruisleipää ja maitoo, vai onko ehkä avaimet, rahapussi ja puhelinkin.

10. Likaiset kengät

Teininä sitä tuli rymyttyä milloin missäkin. Aikuisen odotetaan jo osaavan kantaa vastuuta. --> Kuulostaa tylsältä.

15. Tekonahkalaukut

Sinulla on jo varaa investoida aitoon nahkalaukkuun, sillä tiedät, että laatu korvaa määrän. Tekonahka näyttää halvalta ja kuluu nopeasti. Sama pätee kenkiin: polyuretaani ei lämmitä vaan hiostaa, ja aikuinen osaa arvostaa tällaisia käytännön hyötyjä. --> On mulla rahaa. Mutta miksi hankkisin tuotteen jota en tahdo? Kangaskassi ja tennarit ovat sitä paitsi nahkatuotteita ekologisempi vaihtoehto.

16. Rihkamakorut

Kaikkein halvimmat rihkamakorut on tarkoitettu viikkorahoilla hankittaviksi. Pukukoruja oli toki itse Coco Chanelillakin, mutta aikuisen naisen kannattaa jo satsata edes muutamaan oikeaan koruun. Olet sen arvoinen.

--> Niinkun minkä arvoinen? Kuolleen kaivostyöntekijän arvoinen, joka on siellä viimeisillä voimillaan louhinut mulle timantin. Tai sen pilaantuneen revityn ja raiskatun ympäristän arvoinen, minkä kaivosteollisuus jättää jälkeensä...?

Paska artikkeli, höttöpään kirjoittama. No, en mä nyt sinänsä mitään muuta odottanutkaan. Ootte dorkia. T. 37v.

Vierailija

No olipa harvinaisen typerä ja kaikkien, niin nuorten kuin keski-ikäistenkin ajattelukykyä väheksyvä artikkeli. Mikä tääkin oli: 

"Iän ei tarvitse ohjata pukeutumista, mutta jotkut vaatekappaleet toimivat perustellusti paremmin nuorilla. Nuorilta nimittäin puuttuu elämänkokemusta arvioida trendejä ja tyylivalintoja."

Jotkut vaatteet toimivat toisilla paremmin, koska he eivät osaa arvioida sitä sopivatko ne heille???

Vierailija

On varmaan kaikkia noita. Rintsikoita kyllä olen käyttänyt aina kun ei tissit nyt niin timmit ole että kehtaisin olla ilman.

Vierailija

No joo, olen aina pitänyt itseäni konservatiivisena ja tylsänä pukeutujana, mutta puolet noista kohdista täyttyy, eli olenkin sitten nolosti mukanuorekas. Kuka olisi arvannut!

Moni noista kohdista huvittaa jo siksi, että vaikka mallit ovat langanlaihoja teinejä, eipä noita trendejä ole oikeasti teineille suunnattu vaan aikuisille naisille, joilla on pätäkkää. Se Guccin nörttimummo-look ja Stella McCartneyn tekonahkalaukut ja -kengät taitavat kuitenkin olla vähän turhan hintavia taideopiskelija-teinille.

Vierailija

Feikkilaukku löytyy ja likaiset tennarit.. Korvakorut myös jotkut H&M nappulat. Vaikka tämähän oli aikuisille naisille suunnattu artikkeli, en taida parikymppisenä köyhänä opiskelijana kuulua kohderyhmään :)
Sen verran moitin kirjoitusta, että aitonahkaista laukkua tai muita tuotteita ei meille tule, vaikka olisi rahaa kuinka. Siinä laittaa omatunto vastaan, eläinten kohtelu valmistuksessa on hirvittävän julmaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat