kuka av mamma päässyt iltalehteen? järkky mikä purkaus
hui herrran jestas miten joku oikeesti kehtaa? Tollasia kohtasin aika monta kun olin itse ulkomailla maaahanmuuttajana. Se oli ihan kauheeta. Ja nää mustaihoiset joutuu oikeesti tollasten hyökkäysten kohteeksi aika usein. Eikä sitä ikinä voi varautua. Ne voi tulla ihan puskista :(
itse asuin toisessa pohjoismaassa ja vaikka olen aika tumma niin olen ihan alkuperäinen suomalainen. Huonon kielitaitoni vuoksi paljastuin aina maahanmuuttajaksi ja tein vain alempiluokkaisia töitä tai siis sain vain niitä. Jotenki ymmärrän tuota mamujen ahdistusta. Siinä tuli kaikenlaisia patoutumia kun tuntemattomat ihmiset alkoi tuosta vaan huutamaan ja syyttelemään ties mistä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki mukaan tai kukaan ei tiedä mistä sä puhut
Juttua ja linkkiä tästä oli täällä jo eilen illalla, joten taidat olla yksi ainoista, joka ei tiedä.
Voitko edes kuvitella, että kaikki eivät roiku 24/7 palstalla??
Tarkoitan sitä, että kyllä aika monikin tiesi jo ennen tätä ketjua kyseisestä videosta ja artikkelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki mukaan tai kukaan ei tiedä mistä sä puhut
Juttua ja linkkiä tästä oli täällä jo eilen illalla, joten taidat olla yksi ainoista, joka ei tiedä.
?????????
!!!!!!!!!!!!!!!
Woooot??!!!!!!!!!!!! ?????????? ...... ,,,,,, !!!!!!!!! Siis mä en tajuu!!!!!!!!!!!!
Helppohan se on sinusta huomata 😉
Eipä näytä sivistys tarttuneen vaatekaupasta. Ei voi olla espoolainen tuo juntti.
Mä oikeasti haluaisin kysyä tuolta naiselta, mitä se ajatteli huutaessaan tuota hirveää tavaraa. Toisaalta kyllä uskon, että ei sieltä mitään järkevää vastausta voi tulla. Ihminen, joka hyökkää tuolla tavalla toisten kimppuun, ei voi olla kauhean looginen ja analyyttinen.
Voisiko joku nyt selittää oikein juurta jaksain että mikä viherhyysäreiden tihentymä tästä palstasta on tullut?
Itseäni vaivadi tolla videolla tuo kamalan huono englannin ääntäminen! Mitä kielen raiskausta!
toivottavasti joku tunnistaa tuon ja ilmoittaa poliisille. Tuo nainen teki rikoksen, vaikka itse ei sitä varmasti edes tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt selittää oikein juurta jaksain että mikä viherhyysäreiden tihentymä tästä palstasta on tullut?
Siis pitää olla viherhyysäri, että tuomitsee tuollaisen järkyttävän käytöksen? Miksi sitten kutsut kaltaisiasi, joiden mielestä on ihan ok solvata ketä tahansa ihmistä julkisella paikalla?
Suomalaiset naiset ovat isänmaallisuuden selkäranka siksi, koska nykyinen järjestelmämme on pitkälle rakennettu heidän ympärilleen, heidän ehdoillaan ja heitä tukemaan. Tämän asiantilan varjopuolista yleensä vaietaan. Siksi en yllättyisi, jos meillä olisi verrattain suuri joukko naisia, jotka ovat rasistisia tai vähintään rasismia myötäileviä ja vieraisiin kulttuureihin ja vieraisiin naisiin alentuvasti suhtautuvia. Alentuvuus esimerkiksi venäläisiä tai aasialaisia naisia kohtaan on jopa arkipäiväistä.
Tuollaiset idiootit saavat mut häpeämään suomalaisuuttani... Onneksi kaikki eivät ole tuollaisia, vaikka valitettavan moni on.
- joko jollakulla on ollut huonompi päivä
- tai tuossa on tapahtunut jotain joka ei "sattumalta" olekaan tarttunut videolle
- tai sitten täti on vihainen, syystä tai syyttä
Tänne asti ei kyllä näy että mikä on totuus tässä jutussa tai onko sillä edes väliä.
Mitäs tuosta. Normaalisti tuommoisessa kahden ihmisen välisessä kähinässä ei olisi mitään uutisoitavaa mutta kun toinen osapuoli on tummaihoinen niin juttu väännetään siitä että:
SUOMALAINEN TÖRKYRASISTI VIDEOLLA, KATSO KUVAT!!!
Hauskasti tarinan mukaan ensin kuvaaja sattui pistämään rekisterinumeron muistiin, sitten kuvaaja sattui seuraamaan autoa sitten vielä sattui kamera kouraan ja kuvaamaan kun (sattumalta?) piti mennä jatkamaan riitaa autolle. Liekö videon postaaminen iltalehteenkin tapahtunut sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
- tai tuossa on tapahtunut jotain joka ei "sattumalta" olekaan tarttunut videolle
Tänne asti ei kyllä näy että mikä on totuus tässä jutussa tai onko sillä edes väliä.
Mitäs tuosta. Normaalisti tuommoisessa kahden ihmisen välisessä kähinässä ei olisi mitään uutisoitavaa mutta kun toinen osapuoli on tummaihoinen niin juttu väännetään siitä että:
Hauskasti tarinan mukaan ensin kuvaaja sattui pistämään rekisterinumeron muistiin, sitten kuvaaja sattui seuraamaan autoa sitten vielä sattui kamera kouraan ja kuvaamaan kun (sattumalta?) piti mennä jatkamaan riitaa autolle. Liekö videon postaaminen iltalehteenkin tapahtunut sattumalta.
Mulla on usein huonoja päiviä, olen toisinaan vihainen ja joskus joudun konfliktiin ihmisten kanssa. Koskaan en ole tuntenut tarvetta räyhätä tai haukkua ihmistä noin törkeästi.
-
Kaltaisiasi puolustelijoita löytyy aina. Mutta auta armias, jos räyhääjä olisikin maahanmuuttaja. Kylläpä olisi sinullakin silloin toinen ääni kellossa.
Eipä kai 31 puolustellut.
Esitti pari vaihtoehtoa noista tap.kuluista, jotka eivät nauhalle ole päätyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein huonoja päiviä, olen toisinaan vihainen ja joskus joudun konfliktiin ihmisten kanssa. Koskaan en ole tuntenut tarvetta räyhätä tai haukkua ihmistä noin törkeästi.
-
Kaltaisiasi puolustelijoita löytyy aina. Mutta auta armias, jos räyhääjä olisikin maahanmuuttaja. Kylläpä olisi sinullakin silloin toinen ääni kellossa.
seli seli, jos nyt edes yrittäisit keskustella asiasta etkä henkilöistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
seli seli, jos nyt edes yrittäisit keskustella asiasta etkä henkilöistä
Mä keskustelin asiasta. Henkilöistähän tässä keskustellaan, kun henkilköistä on kyse. Ei mikään tekosyy oikeuta tuollaiseen käytökseen.
fhjfgjm