Miehen erektio

Vierailija

Onko normaalia, että miehellä ei seiso, kun hän antaa vaimolle/naisystävälle suuseksiä? Miten teillä?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, että miehellä ei seiso, kun hän antaa vaimolle/naisystävälle suuseksiä? Miten teillä?

Mielestäni on. Jos itse olen kovasti kiihottunut, seisoo minulla seksi aikana alusta loppuun, riippumatta siitä mitä kulloinkin tapahtuu. Jos taas kovin väsyneenä rakastellaan saattaa erektio välillä laskea, jos pidempiä aikoja keskityn vaimon nautintoon, ja voimistuu taas kun vaimo stimuloi penistä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö nauttisi vaimoni tyydyttämisestä tai pitäisin sitä vastenmielisenä.

M39

Vierailija

Kyll itsellä.ainaki alussa seisoo ihan liikaaki.jos siitää tulee pitkä nuolenta sessio/känni panon yhteydessä ni voi hiukan laskea.mutt sitt yleensä.vaihetaa asentoo nainen voi runkata tai ottaa suihin samaa aikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ja jokainen aikuinen ihminen sen tietää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia että vaimo ei kostu ottaessaan suihin?

Eri asia. Jos miehellä ei seiso on syy miehessä. Jos nainen ei kostu on syy miehessä.

naisethaluattekohellyyttä

Vierailija kirjoitti:

naista nuollessa ja muutenkin kielellä tunkatessa oma erektio hiipuu kun keskittyy antamaan nautinnon toiselle

jhaha itsellä seisoo eniten kun naista nuolee ja vielä mitä alempaa. kiimalima valuu solkeaan nupista

m37

Vierailija kirjoitti:

On se normaalia, ainakin mulle. Suuseksin antaminen vaimolle on aika rankkaa. Väsyy kieli ja suu. Kyllä stondis putoaa.

voi voi vanhuksia juuri kirjoitin vähän toista ..t m 37

kiihottavinta on naisen nuolu siinä kalu valmistuu 100%iin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat