Mitä ajatuksia herättää: mies jonka paino alkaa vitosella?
Kommentit (48)
Riippuu puhutaanko nyt 50 kiloisesta vai 500 kiloisesta.
Ihana, mutta ei varmaan huolisi minua :( - Nainen, jonka paino alkaa seiskalla
Jaa-a. Mun 13v pojallakaan ei paino ala enää vitosella joten kuivan kesän oravalta kuulostaa..tai sitten max 160cm pitkältä..
Jos pituus on keskivertoa +-10cm, tulee mieleen, että fyysinen sairaus aiheuttaa alhaisen painon.
No sanotaan, että olen itse pienikokoinen ja siro. Painan 54 kg ja olen 163 cm pitkä. Vaikea kuvitella, että joku mies olisi kokoiseni..
tämäkin keskustelu osoittaa miten vähän avarakatseisuutta ja ennakkoluulottomuutta monella on. tuomitaan ja lokeroidaan minkä keritään. minullekin tulee mieleen sairaus, leukemia, keliakia tai muu.
Taitaa Panacod tai joku muu maistua pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mun 13v pojallakaan ei paino ala enää vitosella joten kuivan kesän oravalta kuulostaa..tai sitten max 160cm pitkältä..
Mitä hele-.. Kuinka läski se sun lapses on? Miks oot päästänyt sen tommoseen kuntoon?
Pienehkö, mutta ihan ok kunhan ei ole kovin paljoa alle 60-kiloinen. Selvästi yli 170-senttisenä olisi silti liian laiha.
Aikamoiselta pulkannarulta kuulostaa, ei kiitos
Kyllä monikin mies painoi 38-42 kg, kun palautettiin Karagandasta/Tserepovetsista/Vorkutasta kotiin.
No minun exä painoi ehkä 55kg, ja oli vähän päälle 170cm. Ehkä 175. Mutta hän olikin aasialainen, niin se selittänee asian..:)
Epäilen että on oikeasti nainen. Tai sitten lyhytkasvuinen, siis tyyliin 140-150 cm
Ihanteeni, ja sellaisen löysin ihan etsimättä. Pituus siis yli miehen keskipituuden. Ihan terve (ja päihteetön), koko suku sellainen. Ihmisiä on monenlaisia.
Aika pikkuinen :)