Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää: mies jonka paino alkaa vitosella?

Vierailija
24.10.2015 |

Mitä mieltä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun exä painoi ehkä 55kg, ja oli vähän päälle 170cm. Ehkä 175. Mutta hän olikin aasialainen, niin se selittänee asian..:)

Ihan sama onko aasialainen tai suomalainen, luikku mies silti.

Vierailija
22/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ruipelo, en huolisi ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi komeimmista tuntemistani miehistä oli vielä 30-vuotiaana 59-kiloinen (pituus 178 cm). Nyt taitaa olla jo himpun verran yli 60 kiloa. Hoikka kaveri, mutta ei pätkääkään epämiehekäs. Ja ihan normaali elintavoiltaan, ruoka maistuu ja päihteet ei.

Vierailija
24/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämäkin keskustelu osoittaa miten vähän avarakatseisuutta ja ennakkoluulottomuutta monella on. tuomitaan ja lokeroidaan minkä keritään. minullekin tulee mieleen sairaus, leukemia, keliakia tai muu.

Aika mielenkiintoinen tulkinta. Kukaan sinua ennen ei ollut postannut mitään minkä voisi tulkita tuomitsemiseksi ja lokeroimiseksi, joten miksi et mieluummin valita pinnallisuudesta? Luultavasti ulkonäkösyyt ovat yleisin syy miksi pienikokoinen tai hyvin hoikka mies ei kelpaisi.

Vierailija
25/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni <3, jonka krooninen sairaus on kuihduttanut.  Läheltä seuranneena en voi kuin todeta, että ei ole myöskään helppoa olla erittäin laiha mies. Ruokahalun katoaminen, jatkuva etominen ym on kaameaa.. Samoin on kaameaa ihmisten ilkeys, joka tässäkin ketjussa on nähtävissä. 

Vierailija
26/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painoi 58kg kun tavattiin, pituutta 183.  Nyt vuosia ja kaksi lasta myöhemmin painaa 65kg. Ei ole mun mielestä liian laiha enää, luut ei törrötä, on vaan kapearakenteinen.

Vierailija
27/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että syömishäiriöinen, neuroottinen.

Vierailija
28/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanteeni, ja sellaisen löysin ihan etsimättä. Pituus siis yli miehen keskipituuden. Ihan terve (ja päihteetön), koko suku sellainen. Ihmisiä on monenlaisia.

Miesten keskipituus Suomessa oli vuonna 2013 178cm. Eli miehesi on tämän yli ja painaa alle 60kg. Ei nyt ihan kovin normaalilta kuulosta. Nainenkin olisi tosi tosi hoikka, laiha oikeastaan. Bmi 18,5 jos on 180cm ja painaa 60kg.

Vierailija
29/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti tulee mieleen huumeidenkäyttäjä tai esim syöpäpotilas. 

Vierailija
30/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanteeni, ja sellaisen löysin ihan etsimättä. Pituus siis yli miehen keskipituuden. Ihan terve (ja päihteetön), koko suku sellainen. Ihmisiä on monenlaisia.

Miesten keskipituus Suomessa oli vuonna 2013 178cm. Eli miehesi on tämän yli ja painaa alle 60kg. Ei nyt ihan kovin normaalilta kuulosta. Nainenkin olisi tosi tosi hoikka, laiha oikeastaan. Bmi 18,5 jos on 180cm ja painaa 60kg.

Kyllä, tiedän kaiken tuon.

Vierailija
31/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli normaalipainoinen.

Tähänkö tää on mennyt? Lihavuus on niin yleistä että normaalipainoiset ihmiset ovat säälittäviä, sairaita tai huumeita käyttäviä rimpuloita?

Vierailija
32/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyempi kuin minä, niin en pystyisi ainakaan seurustelemaan...mutta toki ihan hyvä paino, jos mies on normaalipainoinen.

Vierailija
33/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hyvin lyhyt tai todella laiha.

Peilaan nyt omaan mieheen, joka on n. 186cm pitkä, taitaisi 50-59 kg olla hänelle jo aika vakava alipaino. Veisin siis syömään.

Vierailija
34/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias mies. Pituus 167 cm ja paino 70. Ei läskiä. Lihasmassaa yritän kasvattaa. Joskus ennen parikymppisenä taisin painaa siinä 60 kiloa, joten on onnistunut. SJK:ssa futaava Wayne Brown taitaa olla mun mitoissa.

Vierailija
35/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari? Tai sitten hyvin nuori. Voin vain kuvitella "miehen" kapeat hartiat, olemattomat yläkropan lihakset, luisen takamuksen, ohuen ohuet kädet ja jalat... Ei, ei se ole mies vaan keskenkasvuinen poika. Neuvoisin menemään punttisalille ja ravintoterapeutille.

Vierailija
36/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Panacod tai joku muu maistua pojalle.

Miten Panacod tähän liittyy, eikös se ole särkylääke?

Vierailija
37/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki-räppäri?

Vierailija
38/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaan, että olen itse pienikokoinen ja siro. Painan 54 kg ja olen 163 cm pitkä. Vaikea kuvitella, että joku mies olisi kokoiseni..

noi on normaalikokoisen naisen mitat, ei pienet eikä sirot.

Vierailija
39/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 59 kiloa. Muut tärkeät mitat 14/22,5cm. Hyvin olen kelvannut.

M33

Vierailija
40/48 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu on varmasti alle 60-kiloinen. Lyhyehkö on ja laihana pysyy, vaikka treenaisi kuinka. Syö, mutta ei vain liho. Minkäs sille mahtaa. Ei oo mun unelmatyyppiä miehenä, en haluaisi, että mies musertuu mun painon alle, jos istun sen syliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi