Mitä ajatuksia herättää: mies jonka paino alkaa vitosella?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Painan 59 kiloa. Muut tärkeät mitat 14/22,5cm. Hyvin olen kelvannut.
M33
minkä pituinen olet?
Mun poikaystävä on muistaakseni 56kg, pituutta pikkusen päälle 170cm. Itte olen ylipainoinen runsaasti, se joka siellä huuteli että ei mua varmaan ottais, en olis niinkään varma. Tua on mun mielestä laiha, mutta itte pitää ihan hyvänä tätä painoa. Ei ole anorektikko tai huumeidenkäyttäjä jne vaan tavannut olla urheilullinen, siis todella urheilullinen ja ruumis vaan on tuollainen solakka. Lihasta kuulemma haluaisi lisää, ei kyllä oo tehny sen suhteen mitään.
Ei mua ainakaa sen paino mitenkään häiritte, olishan se mukava että olis vähä pyöreempi nii en minä näyttäis niin ryhävalaalta, mutta kunhan mies on tyytyväinen. Itse saisin kyllä vähän pudotella painoa. Älkää ihmiset niin keskittykö siihen mitä puntari sanoo, ihmisiä tulee monessa eri koossa ja muodossa. Ja hyvä niin.
Herättää ajatuksia että varmaan aika hoikasta pojasta kyse..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämäkin keskustelu osoittaa miten vähän avarakatseisuutta ja ennakkoluulottomuutta monella on. tuomitaan ja lokeroidaan minkä keritään. minullekin tulee mieleen sairaus, leukemia, keliakia tai muu.
Aika mielenkiintoinen tulkinta. Kukaan sinua ennen ei ollut postannut mitään minkä voisi tulkita tuomitsemiseksi ja lokeroimiseksi, joten miksi et mieluummin valita pinnallisuudesta? Luultavasti ulkonäkösyyt ovat yleisin syy miksi pienikokoinen tai hyvin hoikka mies ei kelpaisi.
Onhan se lokerointia ja tuomitsemista jos tietynpainoisesta miehestä tulee mieleen "liian laiha mies minulle". Eihän keskustelun aloittaja viittaa mitenkään siihen suuntaan, että olisi kyse siitä kelpaako mies kenellekään - sekin tarkoittaa naiselle tai miehelle. Siten tämän kuitenkin useimmat lukevat. Kelpaisiko mies minulle. Mitään muuta ei tule mieleen.
Jeps, missäs kaikki hirmuiset haukkumiset, anorektikko, ja säälittelyt. Niinpä niin, jos mies on laiha niin se on vaan suloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Panacod tai joku muu maistua pojalle.
Miten Panacod tähän liittyy, eikös se ole särkylääke?
Oletko koskaan kuullut keskushermostoon vaikuttavista kipulääkkeistä, jotka ovat sukua morfiinille? Opioidilääkitys aiheuttaa väsymystä, uneliaisuutta ja ummetusta.
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttu on varmasti alle 60-kiloinen. Lyhyehkö on ja laihana pysyy, vaikka treenaisi kuinka. Syö, mutta ei vain liho. Minkäs sille mahtaa. Ei oo mun unelmatyyppiä miehenä, en haluaisi, että mies musertuu mun painon alle, jos istun sen syliin.
Sitten hän syö ja treenaa väärin.
Ja aivan liian rimpula mun makuun.
Ei ihme. Munan koko on optinen harha: pienessä miehessä tavallinen muna näyttää paljon isommalta kuin isossa miehessä.