Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan löytää halikaverin!

Vierailija
24.10.2015 |

Kaipaan läheisyyttä, mutta en seksiä. Mistään ei tunnu löytyvän vain läheisyyttä kaipaavaa miestä :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin miehenä jostakin samanlaisesta haaveilen. Olisi kiva halailla, pitää toisesta kiinni ja vain olla. En käy baareissa ja opiskelupaikkakin on aika miesvaltainen, joten seurustelusuhde puuttuu. Tästä syystä läheisyydentarve kasvaakin ajoittain melko suureksi.

En tiedä onko tällä tavalla sopivaa mainita, mutta... Itse olen Tampereella ja voisin tänne vaikka spostin laittaa, jos joku nainen on samassa tilanteessa ja tällainen halailu-/läheisyyssuhde kiinnostaisi. Olen ihan normipituinen ja -kokoinen, jos sillä nyt väliä on.

Vierailija
22/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin juttelukaverin ja halikaverin ja nukkumakaverin miehestä. Ajastaan jos kiinnostaa, saa tulla seksiäkin mukaan.

Mistä päin sinä olet?

Itä-Suomi

Kaukaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa on kuschelpartyja, ei seksuaalista halailua ja läheisyyttä, miehiä ja naisia. Miksei Suomessa? En kyllä ymmärrä miten voi olla ettei koe seksuaalisena jos joku hot mies sua halailis?

Olisipa Suomessakin tämmösiä :3

Vierailija
24/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin miehenä jostakin samanlaisesta haaveilen. Olisi kiva halailla, pitää toisesta kiinni ja vain olla. En käy baareissa ja opiskelupaikkakin on aika miesvaltainen, joten seurustelusuhde puuttuu. Tästä syystä läheisyydentarve kasvaakin ajoittain melko suureksi.

En tiedä onko tällä tavalla sopivaa mainita, mutta... Itse olen Tampereella ja voisin tänne vaikka spostin laittaa, jos joku nainen on samassa tilanteessa ja tällainen halailu-/läheisyyssuhde kiinnostaisi. Olen ihan normipituinen ja -kokoinen, jos sillä nyt väliä on.

Lainasin tekstisi, koska se osuu minuun 100%. Olen siis myös mies ja asun Oulussa ja olisin kiinnostunut samanlaisesta suhteesta. Laitan sähköpostiosoitteeni tänne, jos jotain Oululaista naista kiinnostaa.

Vierailija
25/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassa on kuschelpartyja, ei seksuaalista halailua ja läheisyyttä, miehiä ja naisia. Miksei Suomessa? En kyllä ymmärrä miten voi olla ettei koe seksuaalisena jos joku hot mies sua halailis?

Kyllä noita Suomessakin on, mutta en vain muista millä nimellä... Helsingin jossain paikallislehdessä oli juttu  noista jokin aika sitten. 

Vierailija
26/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

takan lämmössä vällyn alla kynttilän valossa, olisi paikka vapaana. M52

Vierailija
27/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

takan lämmössä vällyn alla kynttilän valossa, olisi paikka vapaana. M52

Kuulostaa ihanalta! Missä? Ap

Vierailija
28/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pussailla, vai meneekö se jo liian pitkälle? Mä niin kaipaisin sitäkin.

Vierailija
29/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita Suomessakin on, mutta en vain muista millä nimellä... Helsingin jossain paikallislehdessä oli juttu  noista jokin aika sitten. 

Muistaakseni fb:ssä Cuddly People Finland tjtn

Vierailija
30/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako pussailla, vai meneekö se jo liian pitkälle? Mä niin kaipaisin sitäkin.

Saa! Ap

Vierailija
31/43 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pohjois-Suomessa naista vailla miehen läheisyyttä?

Vierailija
32/43 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pohjois-Suomessa naista vailla miehen läheisyyttä?

Up

Vierailija
33/43 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/43 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä kaipaisin naisen antamaa läheisyyttä esim. sohvalla vierekkäin elokuvien katsomista, halailua , molemminpuolista hierontaa ja yhdessä nukkumista. Tietysti seksikin kelpaa, jos molemmat sitä haluaa, mutta ei se olisi pakollista. Vaikea vain miehenä löytää tällaista naista, kun luulevat joksikin pervoksi tai raiskariksi :(

Vierailija
35/43 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehenä kaipaisin naisen antamaa läheisyyttä esim. sohvalla vierekkäin elokuvien katsomista, halailua , molemminpuolista hierontaa ja yhdessä nukkumista. Tietysti seksikin kelpaa, jos molemmat sitä haluaa, mutta ei se olisi pakollista. Vaikea vain miehenä löytää tällaista naista, kun luulevat joksikin pervoksi tai raiskariksi :(

Missä päin olet? :)

Vierailija
36/43 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulu :)

Vierailija
37/43 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kaukana :<

Vierailija
38/43 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Niin kaukana :<

Arvasin :(

Vierailija
39/43 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytylsikö taijalasta halikaveri 30 jätkälle?

Vierailija
40/43 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi korjaava tekstisyöttä. Mut löytyisikö halikaveria 30jatkälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi