Haluan löytää halikaverin!

Vierailija

Kaipaan läheisyyttä, mutta en seksiä. Mistään ei tunnu löytyvän vain läheisyyttä kaipaavaa miestä :(

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Kyllä sellaisiakin miehiä on, mutta harvassa, muistaakseni tälläkin palstalla on joku sellainen kirjoitellut.

Minä taas en koskaan halua halata ketään, mutta nyt olen ensimmäistä kertaa moneen vuoteen tavannut miehen jota haluaisin halata. En kuitenkaan halua seksiä, enkä uskalla ehdottaa halausta...

Miten olisi ns. cuddle party, sellaisia järjestetään Suomessakin?

Vierailija

Saksassa on kuschelpartyja, ei seksuaalista halailua ja läheisyyttä, miehiä ja naisia. Miksei Suomessa? En kyllä ymmärrä miten voi olla ettei koe seksuaalisena jos joku hot mies sua halailis?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saksassa on kuschelpartyja, ei seksuaalista halailua ja läheisyyttä, miehiä ja naisia. Miksei Suomessa? En kyllä ymmärrä miten voi olla ettei koe seksuaalisena jos joku hot mies sua halailis?

Haluan harrastaa seksiä rakastamani henkilön kanssa, en kenenkään satunnaisen hottiksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan harrastaa seksiä rakastamani henkilön kanssa, en kenenkään satunnaisen hottiksen.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, Mä kirjotan vissiin epäselvästi. eli Saksassa on ns. kuschelpartyja, eli siellä halaillaan viattomasti ja silitellään toisia, ilman seksuaalista viritystä. Ihmettelin miksei Suomessa ole? Tosin en itse varmaan pystyis oleen ainakaan kostumatta jos tuntitolkulla halailisin jonku hottiksen kans. Mun pitää harjoitella kirjottamista kaiketi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, Mä kirjotan vissiin epäselvästi. eli Saksassa on ns. kuschelpartyja, eli siellä halaillaan viattomasti ja silitellään toisia, ilman seksuaalista viritystä. Ihmettelin miksei Suomessa ole? Tosin en itse varmaan pystyis oleen ainakaan kostumatta jos tuntitolkulla halailisin jonku hottiksen kans. Mun pitää harjoitella kirjottamista kaiketi.

Voi olla, että itse tulkitsin tuon viestisi väärin kun luin sen niin nopsasti :). Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten olis sellanen halinalle-homppelikaveri? Oman halinalleni kanssa ollaan läheisiä kaikilla muilla tavoilla miinus seksi. :)

Ymmärsinkö oikein, olet homo, mutta haluat läheisyyttä naisen kanssa? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat