Kusipää naapuri soittaa pianoa

Vierailija

Eikun omat musiikit täysille, en vaan jaksa kuunnella sen pimputusta.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Minä taas sata kertaa mieluummin kuuntelen yläkerran naapurin pianonsoittoa, kuin seinänaapurin vitun raivostuttavaa huumeteknobassojumputusta. Mikään ei ole niin kamalaa kuin se UNTS UNTS UNTS.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä taas sata kertaa mieluummin kuuntelen yläkerran naapurin pianonsoittoa, kuin seinänaapurin vitun raivostuttavaa huumeteknobassojumputusta. Mikään ei ole niin kamalaa kuin se UNTS UNTS UNTS.

höhöhö. Sori, olen vahingoniloinen. ja kuuntelen ite samaa.ja tiedän kyllä tunteen kun se untsunts vituttaa ja suuresti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

säkäti säkäti säks

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapuri soitti kerran valehtelematta tunnin putkeen Frontside Ollieta. Olisin vaihtanut sen pianon pimputukseen anytime.

saatoin olla minä...sori:D Mun mielestä kannattaa tulla vaan sanomaan jos kuuluu liikaa läpi. Mä ainakin tykkään suorasta puheesta. Sen sijaan isännöitsijälle soitot on naurettavaa enkä mä ainakaan lopeta ennen kuin kolmas varotus tulee. Eli tulkaa nykäseen hihasta tai laittakaa vaikka lappu luukusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä kappaletta?

Mitä vitun väliä? Anteeksi kielenkäyttöni, mutta rasittaa aivan sairaasti tuo pimputus, en todellakaan jaksaisi yhtään raskaan työviikon jälkeen kuunnella mitään pimpelipomia, ihan sama vaikka naapuri olisi pianonsoiton mestari.

Nautinkin nyt sitten kasarimusiikista, toivottavasti naapuriakin miellyttää musiikkimakuni :) 

ap

Vierailija

Meilläkin on naapurissa tuleva pianisti. Joka ainut sunnuntai alkaa pimputus klo 10. pimpimpim, pimpimpim, pimpimpimpimpimpim, pimpimpim. Monta tuntia putkeen. Onneks sillä ei ole rumpuja.

Vierailija

Tällaiset ihan selkeät naapureita häiritsevät, vaikkakin ''normaaliin elämään'' kuuluvat toimet pitäisi oikeasti kieltää kerrostaloissa! Pianon tai muun soittimen soitto niin että ne kuuluvat naapuriin, musiikin soitto järkyttävän kovalla niin että basso jymisee, haukkuvien koirien pito (satunnainen haukkuminen ok, mutta meillä on talossa koiria jotka räksyttävät kaikkia rappukäytävän ääniä). Kestän kyllä ääniä mielestäni  hyvin, mutta säännöllinen häirintä on ihan toinen asia. Ei valitettavasti ole mahdollisuutta muuttaa omakotitaloon metsän keskelle, mutta jos olisi sellainen vuokratalo, jossa koirat, musisointi ja jatkuvat bileet olisivat kielletty, hakisin heti sinne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ihan selkeät naapureita häiritsevät, vaikkakin ''normaaliin elämään'' kuuluvat toimet pitäisi oikeasti kieltää kerrostaloissa! Pianon tai muun soittimen soitto niin että ne kuuluvat naapuriin, musiikin soitto järkyttävän kovalla niin että basso jymisee, haukkuvien koirien pito (satunnainen haukkuminen ok, mutta meillä on talossa koiria jotka räksyttävät kaikkia rappukäytävän ääniä). Kestän kyllä ääniä mielestäni  hyvin, mutta säännöllinen häirintä on ihan toinen asia. Ei valitettavasti ole mahdollisuutta muuttaa omakotitaloon metsän keskelle, mutta jos olisi sellainen vuokratalo, jossa koirat, musisointi ja jatkuvat bileet olisivat kielletty, hakisin heti sinne.

Liity amishkörtteihin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat