Valehtelin vahingossa kaverilleni, että minulla on tunteita häntä kohtaan -- kiusallinen tilanne

Vierailija

Olen 23 vuotias mies ja eräs naispuolinen opiskelukaverini tunnusti eilen humalassa että hän on ollut jo pitkään ihastunut minuun. Minun teki mieli seksiä ja valehtelin, että tunnen samoin häntä kohtaan. oikeasti pidän hänestä vain kaverina mutta tosiaan olin itsekin vähän humalassa ja teki mieli piparia.. Vietimme yön yhdessä hänen luonaan ja lähdin aamulla lätkimään ennen kuin hän heräsi. Nyt tämä nainen on pommittanut mua whatsapissa koko päivän ja kysynyt että mitä teen, tuunko käymään, mennäänkö kahville tai leffaan jne jne. 

Miten teen asian selväksi että minua ei kiinnosta suhde tai edes seksisuhde hänen kanssaan loukkaamatta tunteita?

M23

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Hienoa, otit mitä halusit. Eikä sinun tarvinnut edes ottaa vaan se toinen tyrkytti! Sepä se miten tuollaisesta riippakivestä sitten pääsee :/

Vierailija

Älä nyt ihan heti pistä breikiksi kun kuumaa piparia on tarjolla. Voithan sitten jossain vaiheessa myöhemmin antaa suhteen."kasvaa erilleen".

Vierailija

Oo nyt mies tänään ja sanot suoraan, että tuli humalapäissä puhuttua mitä sattuu. Et turvaudu siihen että jätät huomioitta, kun oot noin selvästi antanut toisen ymmärtää, että kiinnostusta on!!!

Vierailija

Et kyllä mitenkään. Sanot suoraan ja jos hän ei enää halua nähdä sua niin ei ois ihme. Korkeintaan voit yrittää säästää hänen tunteitaan kertomalla, että hänessä ei ole vikaa vaan olit itse puutteessa valmis hyväksikäyttämään kaveria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ihan heti pistä breikiksi kun kuumaa piparia on tarjolla. Voithan sitten jossain vaiheessa myöhemmin antaa suhteen."kasvaa erilleen".

Tämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen 23 vuotias mies ja eräs naispuolinen opiskelukaverini tunnusti eilen humalassa että hän on ollut jo pitkään ihastunut minuun. Minun teki mieli seksiä ja valehtelin, että tunnen samoin häntä kohtaan. oikeasti pidän hänestä vain kaverina mutta tosiaan olin itsekin vähän humalassa ja teki mieli piparia.. Vietimme yön yhdessä hänen luonaan ja lähdin aamulla lätkimään ennen kuin hän heräsi. Nyt tämä nainen on pommittanut mua whatsapissa koko päivän ja kysynyt että mitä teen, tuunko käymään, mennäänkö kahville tai leffaan jne jne. 

Miten teen asian selväksi että minua ei kiinnosta suhde tai edes seksisuhde hänen kanssaan loukkaamatta tunteita?

M23

Tuohon autta vain se se, että aikuistut ja otat vastuun sanoistasi. Miten edes valehdellaan vahingossa... munatonta touhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

En koe tosiaankaan seksuaalista vetovoimaa tätä naista kohtaan

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

AP

Voi harmi, kyllä mahtaa kaduttaa :D

Kerrot naiselle, että olet täysin alapääsi vietävissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

AP

No kai nyt koet jos kerran sänkyynkin päädyit. Ei kukaan voi panna jos ei mitään seksuaalista vetoa ole. Juma, oot tollo

Vierailija

Meidän porukoissa tuollaiset kusipäät ovat yleensä hyvin herkästi silmä mustana sen jälkeen kun tuollaisen bluffin tunnustavat. Sietäis sunkin vähän miettiä ja hävetä, mitä suustas päästelet, vaikka sitten kännissäkin. Tunteilla leikkiminen, vaikka sitten naisenkin, ei ole oikein.

t. gay26v

Vierailija

Ap, kannattaa hieman keskittyä siihen mitä tekee ja mitä siitä seuraa.

Haluatko tulla vahingossa myös isäksi?

Et tunnu kantavan vastuuta teoistasi ollenkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat