Miksi juuri sinun miehesi ei petä?
Yleisin kommentti on jotain tyyliin "sen pitäisi tehdä se sitten töissä kun ei se muualla koskaan käy". Ja voihan netissäkin pettää, webbikameran välityksellä. Pettäjät ovat ovelia ja siivoojana olen löytänyt joskus miesten vessasta käytettyjä kondomeja.
Kommentit (170)
Mä kysyin mieheltä että mikä hänet erottaa muista, miksi hän ei petä. Katsoi mua ja sanoi että "En mä halua pettää sua. Mä rakastan sua" :) Yhdessä 18v.
Tosiasiassa en elä sinisilmäisesti. Me luotetaan toisiimme, molemmat nähdään paljon vaivaa suhteen eteen. Mutta en mä elä harhakuvitelmissa, mitä vaan voi sattua. Mutta sitä on turha murehtia etukäteen. Me eletään niin, että tarvetta pettämiseen ei tulis. Ollaan aika tiivis pari.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että niin naisilla kuin miehillä, lapsuuden kodilla on iso rooli tässä. Uskollisuus voi olla elämänarvoa, joka on juurtunut jo lapsuudessa.
Väärin! Minun vanhemmat olleet naimisissa yli 40 vuotta, isovanhemmat 60 vuotta ennenkuin kuolivat.
Siltikin, minä petän jos siihen tulee sopiva tilaisuus ja sopiva ihminen. Kukaan random tyyppi ei kelpaa, mukana on aina tunnetta.
Ja kyllä rakastan miestäni enkä häntä halua loukata. Rakastan itseänikin ja tätä yhtä ainokaista elämääni.
Syytä olen miettinyt monesti, en tiedä, luulen että johtuu siitä kun olen fyysinen ihminen, elämän täytyy tuntua kehossa ja aisteissa.
Voisiko pettäminen johtua siitä, että on jäänyt juoksut aikoinaan juoksematta? Kuvitellaan, että ollaan valmiita parisuhteeseen, haihatellaan onnellisuuden perään, tuntematta valmiuksia itsessään. Olen aina ajatellut, että nuorena pitää mennä ja kokea, jotta avioliiton kynnyksellä ei iskisi juoksuaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä. Vastaus: "Ei ole tarvetta. Saan hyvää seksiä silloin kuin haluan. Tuoksut hyvälle, etkä ole mikään selluliittihirvitys." :D :D
Eli pettääkö miehesi, jos lihot (voi vuosien varrella tapahtua kenelle vaan, on sairauksia, jotka siihen altistavat), et pysty harrastamaan jostain syystä seksiä, tai sairautesi muuttaa tuoksuasi?
Kysyinpä tätäkin mieheltä. Vastaus: "En. Silloin harvoin kun olet sairaana, et tuoksu silloinkaan pahalta. Eikä sitä sellulliittia tule, kun ei käy mäkkärissä."
Enhän minä mitään miehen vastauksille mahda, siteeraan vain... :D
No höpö höpö. 40-50 v nainen ei tarvitse mitään mäkkäriä saadakseen selluliittia, ja et taida vielä hirveästi sairauksista tietää. Mutta jos sinulle riittää, että miehesi on sinulle uskollinen silloin kun olet nuori ja kaunis, niin mikäs siinä sitten. Harva meistä on sellainen kuitenkaan ikuisesti.
Höpö höpö vaan itsellesi. Uskollinen oli kun olin nuori ja kaunis. On kuulemma uskollinen edelleen. Ja ikää minulla on 46. Ei ole selluliittia, kun tuo mies on niin hyvä kokki. Sairauksista ollaan toki saatu kokea osamme. Jotenkin näistä vastauksista ja alapeukuista paistaa jonkinlainen katkeruus ja sellainen "odotapa vain, kyllä se sunkin ukkos vielä pettää" -asenne. En nyt vaan viitsinyt ottaa tätä kyselyä tällä palstalla ihan niin ryppyotsaisen vakavasti kuin jotkut... :D
Heh, juttujesi perusteella oot just tyypillinen nainen joka on paitutunut itseään 20v. vanhemman miehen kanssa. Sitä paitsi sille ei ole mitään taetta, miksi kuusikymppinen mies ei muka pettäisi mikäli vaan paikat vielä toimii. Miehet iästä riippumatta aina ihailevat nuoria tyttöjä ja siinä jää nelikymppinen nainen AINA kakkoseksi. Tämä on ikävä totuus. Minulla ei ole katkeruutta tämän takana kun sanon tämän, sillä olen sinua paaaaaaaljon nuorempi nainen. Kyllä ne kuuskymppiset miehet vaan katsoo himoiten tällaista 27-vuotiasta naista, vaikka vaimokin viereltä löytyisi.
En jotenkin usko että jossakin olisi ihminen joka ei pettäisi ikinä koskaan missään tilanteessa. Tilaisuus tekee helposti varkaaksi... Ei tarvitse mitenkään suunnitella pettämistä tai olla paha ihminen tehdäkseen sellaista.
Vaikka meidän parisuhde on kunnossa, en mitenkään pysty olemaan niin sinisilmäinen että kuvittelisin tosissani että mies ei minua ikinä pettäisi. En silti sano että niin tulee aivan varmasti tapahtumaan, mutta riski on aina olemassa. Myös omalta osaltani.
Ps. Olen sitä mieltä että pettäminen on väärin, enkä mitenkään hyväksy sitä vaikka tämä viesti saattaa helposti sellaisen kuvan antaakkin. Fakta vain on että ei tarvita paljoakaan siihen että ajautuu tilanteeseen jossa sortuu pettämään vaikka kuinka olisi sitä vastaan.
Miksi uskoin, että mieheni ei koskaan pettäisi: Hän on hellä ja huomaavainen, puhui minulle kauniisti muille ja huomioi mm. kukkasin ja pienin huomionosoituksin. On uskonnollisesta perheestä, miehen suvussa ei juuri eronneita pareja ole ja parisuhteen malli kotona on ollut molemmin puolin puolisoa arvostava. Hän on ollut viimeinen mies, jonka koskaan kuvittelisin pettävän.
No, hän petti. Tätä päivää en kuvitellut koskaan eläväni, enkä ymmärtänyt, miten syviä kivun, surun, pettymyksen ja raivon tunteita on edes mahdollista kokea. En usko, että pystyn enää koskaan luottamaan kumppaniini. Nykyiseen tai tuleviinkaan. On niin syvästi särkynyt ja haavoitettu olo. Hän muuttui aivan vieraaksi ihmiseksi. En tiedä miten tästä jatketaan.
Jotenkin jännä juttu, että itelle ei tulis mieleenkään pettää, jos kotona menee huonosti. (Eikä mistään muustakaan syystä)
Jos menee huonosti, asioista keskustellaan ja jos ei asiat parane niin erotaan. En tajuu miksi joillain tulee heti ekana mieleen et nyt hakeen huomiota joltain muulta. ._.
Oon luultavasti väärällä planeetalla... Täällä ei muuta tehdäkään kun vaan petetään ja ajatellaan että seksi on se tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Yleisin kommentti on jotain tyyliin "sen pitäisi tehdä se sitten töissä kun ei se muualla koskaan käy". Ja voihan netissäkin pettää, webbikameran välityksellä. Pettäjät ovat ovelia ja siivoojana olen löytänyt joskus miesten vessasta käytettyjä kondomeja.
Käytetyt kondomit meisten vessassa ovat useimmiten tulosta itsetyydytyksestä tai sitten homojen tai bi-seksuaalien pikaisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä. Vastaus: "Ei ole tarvetta. Saan hyvää seksiä silloin kuin haluan. Tuoksut hyvälle, etkä ole mikään selluliittihirvitys." :D :D
Eli pettääkö miehesi, jos lihot (voi vuosien varrella tapahtua kenelle vaan, on sairauksia, jotka siihen altistavat), et pysty harrastamaan jostain syystä seksiä, tai sairautesi muuttaa tuoksuasi?
Kysyinpä tätäkin mieheltä. Vastaus: "En. Silloin harvoin kun olet sairaana, et tuoksu silloinkaan pahalta. Eikä sitä sellulliittia tule, kun ei käy mäkkärissä."
Enhän minä mitään miehen vastauksille mahda, siteeraan vain... :D
No höpö höpö. 40-50 v nainen ei tarvitse mitään mäkkäriä saadakseen selluliittia, ja et taida vielä hirveästi sairauksista tietää. Mutta jos sinulle riittää, että miehesi on sinulle uskollinen silloin kun olet nuori ja kaunis, niin mikäs siinä sitten. Harva meistä on sellainen kuitenkaan ikuisesti.
Höpö höpö vaan itsellesi. Uskollinen oli kun olin nuori ja kaunis. On kuulemma uskollinen edelleen. Ja ikää minulla on 46. Ei ole selluliittia, kun tuo mies on niin hyvä kokki. Sairauksista ollaan toki saatu kokea osamme. Jotenkin näistä vastauksista ja alapeukuista paistaa jonkinlainen katkeruus ja sellainen "odotapa vain, kyllä se sunkin ukkos vielä pettää" -asenne. En nyt vaan viitsinyt ottaa tätä kyselyä tällä palstalla ihan niin ryppyotsaisen vakavasti kuin jotkut... :D
Heh, juttujesi perusteella oot just tyypillinen nainen joka on paitutunut itseään 20v. vanhemman miehen kanssa. Sitä paitsi sille ei ole mitään taetta, miksi kuusikymppinen mies ei muka pettäisi mikäli vaan paikat vielä toimii. Miehet iästä riippumatta aina ihailevat nuoria tyttöjä ja siinä jää nelikymppinen nainen AINA kakkoseksi. Tämä on ikävä totuus. Minulla ei ole katkeruutta tämän takana kun sanon tämän, sillä olen sinua paaaaaaaljon nuorempi nainen. Kyllä ne kuuskymppiset miehet vaan katsoo himoiten tällaista 27-vuotiasta naista, vaikka vaimokin viereltä löytyisi.
Ensinnäkin tuolla jolle vastasit taisi olla ihan ikäisensä kumppani.
Mutta sinäkö haluaisit antaa sellaiselle 6-kymppiselle? Tekisitkö aloitteen? On minuakin eräs silloin 6-7-kymppinen suomalainen elokuvaohjaaja vikitellyt kun olin 20-vuotias, mutta hänen vierellään oli samanikäinen vaimo. En lämmennyt kun seksi ei ylipäätään minua kiinnostanut.
Mutta siis varmasti on 6-kymppisiä, jotka pettävät minkäikäistä vaimoaan tahansa, mutta minun mieheni ei lukeudu heihin. Tiedän vain sen. Joistain ihmisistä en vain tietää. Ennemminkin minulla on tässä sutinaa ollut, mutta ei pettämistä. Mieskin kertoo kyllä kaupan suloisesta kassasta, joka hymyilee, mutta en osaa nähdä a) miestäni tekemässä hänelle aloitetta, missä ensinnäkin, kassajonossa? Hyllyjen välissä? b) tämän nuoren kaunottaren olevan kiinnostunut miehestäni c) tai vaikka olisikin niin heidän harrastavan seksiä keskenään. Jotenkin ajatus vain on aivan absurdi!
Mistä teille oikeasti tulee tällaista edes päähän?
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin usko että jossakin olisi ihminen joka ei pettäisi ikinä koskaan missään tilanteessa. Tilaisuus tekee helposti varkaaksi... Ei tarvitse mitenkään suunnitella pettämistä tai olla paha ihminen tehdäkseen sellaista.
Vaikka meidän parisuhde on kunnossa, en mitenkään pysty olemaan niin sinisilmäinen että kuvittelisin tosissani että mies ei minua ikinä pettäisi. En silti sano että niin tulee aivan varmasti tapahtumaan, mutta riski on aina olemassa. Myös omalta osaltani.Ps. Olen sitä mieltä että pettäminen on väärin, enkä mitenkään hyväksy sitä vaikka tämä viesti saattaa helposti sellaisen kuvan antaakkin. Fakta vain on että ei tarvita paljoakaan siihen että ajautuu tilanteeseen jossa sortuu pettämään vaikka kuinka olisi sitä vastaan.
Olen samaa mieltä kanssasi, mutta on myös helppo havaita toisesta, ettei sen päässä liiku mitään tuollaista ja ettei sen elämänpiiriin kuulu tilanteita, joissa pettäminen mahdollistuisi. Esim. itse olen hyvin ujo ja periaatteessa kokenut jo pari vuotta, että vieras muna voisi aukaista lukkoista seksuaalisuuttani, mutta eipä ole tullut tilaisuutta vastaan, missä pettää. Olen naisvaltaisella alalla ja muutenkin naisena ilmeisen huomaamaton. Olen periaatteessa saanut luvan mieheltäni käydä vieraissa, mutta mikäli mahdollista en tee sitä selän takana. Mies ei ole vastaavaa lupaa minulta kysynyt. En jaksa uskoa, että kaipailee sellaista, kun olisi kyllä voinut siitä aivan avoimesti puhua.
t. 6-kymppisen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska rakastaa minua silmittömästi ja harrastamme seksiä päivittäin. Harrastamme myös parinvaihtoa ja swingailua. Myös arki sujuu loistavasti. Ei halua koskaan mennä mihinkään ilman minua. Joten jos pettää, niin en todellakaan käsitä miksi ja miten sen tekisi. :)
Lisään vielä että yhdessä 23v
No tuohan on kyllä jonkinasteista pettämistä, tosin luvan kanssa. En oikein käsitä tuota parinvaihtoa. Onko se ruoho oikeasti niin paljon vihreämpää aidan toisella puolen? Ihan vilpittömästi kyselen.
Seksin harrastaminen muiden kanssa yhteisestä sopimuksesta ei ole pettämistä nähnytkään. Pettämistä on asioiden tekeminen toisen tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka meidän parisuhde on kunnossa, en mitenkään pysty olemaan niin sinisilmäinen että kuvittelisin tosissani että mies ei minua ikinä pettäisi. En silti sano että niin tulee aivan varmasti tapahtumaan, mutta riski on aina olemassa. Myös omalta osaltani.Ps. Olen sitä mieltä että pettäminen on väärin, enkä mitenkään hyväksy sitä vaikka tämä viesti saattaa helposti sellaisen kuvan antaakkin. Fakta vain on että ei tarvita paljoakaan siihen että ajautuu tilanteeseen jossa sortuu pettämään vaikka kuinka olisi sitä vastaan.
Olen samaa mieltä kanssasi, mutta on myös helppo havaita toisesta, ettei sen päässä liiku mitään tuollaista ja ettei sen elämänpiiriin kuulu tilanteita, joissa pettäminen mahdollistuisi. Esim. itse olen hyvin ujo ja periaatteessa kokenut jo pari vuotta, että vieras muna voisi aukaista lukkoista seksuaalisuuttani, mutta eipä ole tullut tilaisuutta vastaan, missä pettää. Olen naisvaltaisella alalla ja muutenkin naisena ilmeisen huomaamaton. Olen periaatteessa saanut luvan mieheltäni käydä vieraissa, mutta mikäli mahdollista en tee sitä selän takana. Mies ei ole vastaavaa lupaa minulta kysynyt. En jaksa uskoa, että kaipailee sellaista, kun olisi kyllä voinut siitä aivan avoimesti puhua.
t. 6-kymppisen vaimo
Täällä yks joka ei koskaan pettäisi vaikka kaikki maailman miehet tyrkyttäis itteänsä mulle. Vaikka mies ei koskaan saisi tietää. En vaan yksinkertaisesti pettäisi, koska EN HALUA.
Kun oon parisuhteessa niin silloin oon parisuhteessa sen yhden ihmisen kanssa ja rakastan sitä ja haluan olla vaan sen kanssa, ihan sama kuka tulis ehdottelemaan. Tarvi sanoa muutaku "ei kiinnosta" ja häipyä. Ei oo edes kyse siitä että olisin ns. "Vahva ihminen". Vaan niinkuin sanoin aikasemmin, en halua, ei kiinnosta, enkö edes ajattelisi pettää. So simple.
Jos en olisi koskaan kuullu että jotkut pettää, en osaisi edes kuvitella sellasta asiaa. Mulle on vaan niin selvä juttu, kun ollaan parisuhteessa niin ollaan vaan me kaks, eikö kumpikaan ajattele muita, koska ei vaan tulis mieleenkään. Ihan sama mitä muita vaikeuksia tulis parisuhteeseen.
Oon luultavasti yksin koko maailmassa näiden ajatusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 6-kymppisen vaimo
Täällä yks joka ei koskaan pettäisi vaikka kaikki maailman miehet tyrkyttäis itteänsä mulle. Vaikka mies ei koskaan saisi tietää. En vaan yksinkertaisesti pettäisi, koska EN HALUA.
Kun oon parisuhteessa niin silloin oon parisuhteessa sen yhden ihmisen kanssa ja rakastan sitä ja haluan olla vaan sen kanssa, ihan sama kuka tulis ehdottelemaan. Tarvi sanoa muutaku "ei kiinnosta" ja häipyä. Ei oo edes kyse siitä että olisin ns. "Vahva ihminen". Vaan niinkuin sanoin aikasemmin, en halua, ei kiinnosta, enkö edes ajattelisi pettää. So simple.
Jos en olisi koskaan kuullu että jotkut pettää, en osaisi edes kuvitella sellasta asiaa. Mulle on vaan niin selvä juttu, kun ollaan parisuhteessa niin ollaan vaan me kaks, eikö kumpikaan ajattele muita, koska ei vaan tulis mieleenkään. Ihan sama mitä muita vaikeuksia tulis parisuhteeseen.
No et ole kyllä, minustakin on helppoa ajatella noin. Seksi ei kuitenkaan vedä eikä määrittele minun tekemisiäni. Enkä usko, että miehenikään. Mutta elämää elämällä tuli itselleni vain vastaan tilanne, jossa tunne-elämä vei minua kuin litran mittaa, tavallaan oli kyse tukahdutetuista tunteista, joten sikäli ymmärrän halun toiseen, mutta selän takana toimiminen on minullekin vieras ajatus. Tosin olen sitä mieltä, että jos menee toimimaan selän takana niin siitä pitää olla hipihiljaa, koska itseä ei kiinnosta kuulla, se minua vasta satuttaa, ei se mitä en tiedä. Mutta en silti tästäkään ajatuksestani huolimatta tajua, kuka voi niin elää. Että kantaa sellaista syntisäkkiä harteillaan ja on edelleen sinut itsensä kanssa. Jos ihmisestä muuten paistaa suuri rehellisyys kuten miehestäni. Ehken itse pystyi olemaan tunnustamatta. Mutta jos joku pystyy olemaan niin mulle se on okei.
Vastaan, vaikka olenkin mies. Vaimoni voi olla varma, etten petä, koska rakastan ja arvostan häntä. Hän on suuremmoinen nainen, eikä ole ennen taikka jälkeen tullut hänen veroistaan, eikä tule. En kyllä ole pettänyt aiemmissakaan suhteissa.
T. yhdessä jo 14 vuotta
Kai siksi, kun minä olen tehnyt hänen elämänsä paremmaksi, kuin poikamiespäivinä. Näin on hän kertonut.
Hänen ei tarvitse elättää minua, ja olen hellä ja mukava, mutta laitan vastaan kuulemma sopivasti. Komentelen pesemään hampaita, huolehtimaan terveydestään ja teen itsepäisesti kevyempää ruokaa arkisin. Viikonloppuisin herkutellaan. Hänen vointinsa on hyvä ja painokin laskenut suhteemme aikana.
Etenkin: meillä on mukavaa yhdessä, emmekä riitele juuri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 6-kymppisen vaimo
No et ole kyllä, minustakin on helppoa ajatella noin. Seksi ei kuitenkaan vedä eikä määrittele minun tekemisiäni. Enkä usko, että miehenikään. Mutta elämää elämällä tuli itselleni vain vastaan tilanne, jossa tunne-elämä vei minua kuin litran mittaa, tavallaan oli kyse tukahdutetuista tunteista, joten sikäli ymmärrän halun toiseen, mutta selän takana toimiminen on minullekin vieras ajatus. Tosin olen sitä mieltä, että jos menee toimimaan selän takana niin siitä pitää olla hipihiljaa, koska itseä ei kiinnosta kuulla, se minua vasta satuttaa, ei se mitä en tiedä. Mutta en silti tästäkään ajatuksestani huolimatta tajua, kuka voi niin elää. Että kantaa sellaista syntisäkkiä harteillaan ja on edelleen sinut itsensä kanssa. Jos ihmisestä muuten paistaa suuri rehellisyys kuten miehestäni. Ehken itse pystyi olemaan tunnustamatta. Mutta jos joku pystyy olemaan niin mulle se on okei.
Mä taas haluaisin tietää, koska en tuhlais sekuntiakaan sellaseen petturi sikaan. Been there done that. Tunteet on edelleen vahvat, mutta tuntuu ihan mahtavalta kun alkaa päästä yli asiasta. Ja sekin, että vaikka suhteessa en tällä hetkellä ole, enkä haluaisikaan (juurikin koska oon vieläkin,näin vuodenkin jälkeenpäin, yrittämässä päästä yli tästä henkilöstä).
Ja päätöksen oon tehny, että jos ei löydy kunnollista miestä, joka jakaa mun kanssa samat arvot ja ajatukset, niin ei sitte tarvi löytyäkkään. Ei tuota ongelmia olla yksin, koska yksin jäämisen pelko ei oo se syy miksi haluaisin suhteeseen. Toisin kun eksällä, kuka vaan kelpas kunhan ei tarvi olla yksin. Siinähän ettii.
Koska en mennyt luuserin kanssa naimisiin.Omalla miehellä ei oo jatkuvaa pätemisentarvetta eikä oo kyllästyvää lajia.
Olen joskus pettänyt, vuosikausia sitten, enkä enää ikuna sellaista vauriota toiselle ihmiselle koskaan aiheuta. Pettäminen saisi olla rangaistava teko, ainakin vahingoitetun puolen lääkkeet, terapiat, viinaan hukutus ja työkykenemättömyys pitäisi pettäjän kustantaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua minkälainen tilanne pitäisi muka tulla että minä pettäisin. Entisen miehen kanssa kun olin eronnut, kesti pitkään ennenkuin tunsin olevani "vapaa", en tuntenut itseäni sinkuksi. Entinen mies olisi ihan sen ansainnutkin että olisin pettänyt, mutta en olisi pystynyt, en vaikka olisin halunnutkin.
En ole koskaan käsittänyt kuinka ihmiset voivat mennä sänkyyn tuntemattomien kanssa, minä en tykkää edes kätellä ihmisiä, oman miehen kanssa on ihan eri asia. Mieheni on myös samanlainen, jos häntä joku nainen menisi iskemään, niin olisi lähinnä vaivautunut, miettisi että mitähän tuohon oikein sanoisi, vaikka muuten on ihan supliikki pohjalaismies.
Aikoinaan kun alettiin seurustelemaan, ja mies oli ensimmäisen kerran mun luona yötä, ja minä kutsuin nukkumaan mun parisänkyyn, niin mies ei mitään yrittänytkään, ja minä olin toki pettynyt. Kysyin joskus myöhemmin että miksi ei yrittänytkään mitään, niin sanoi että ei kehdannut, ajatteli että ei sitä nyt heti voi alkaa ehdottelemaan tai kähmimään, olisin pian luullut miestä ties miksi :)
Joo ja aivan kuin kaikkia miehiä kuumat misut tulisivat iskemään.