Miksi juuri sinun miehesi ei petä?
Yleisin kommentti on jotain tyyliin "sen pitäisi tehdä se sitten töissä kun ei se muualla koskaan käy". Ja voihan netissäkin pettää, webbikameran välityksellä. Pettäjät ovat ovelia ja siivoojana olen löytänyt joskus miesten vessasta käytettyjä kondomeja.
Kommentit (170)
Enhän minä ikinä 100% varma voi olla, mutta mies on aika herkkä ja empaattinen. Itkee herkemmin kuin minä, jos katsotaan elokuvaa joka sellaisia tunteita herättää. Voin hyvinkin kuvitella, että ihastuu välillä muihin (ihastunhan itsekin), mutta mulla on todella hankala kuvitella häntä aiheuttamaan tuskaa toiselle ihmiselle. Hänellä on myös todella pitkäaikaisia ystäviä, joita jaksaa ja jaksaa huonoistakin puolista huolimatta, ei siis etsi ihmissuhteissa oikeastaan ikinä "parempaa". Tiedän myös, että on luopunut ihastuksestaan nuoruudessa, koska se olisi loukannut toista ihmistä kovasti yms.
Mutta eihän sitä kukaan voi täysin varma kuin itsestään olla, eikä itsestäänkään oikeastaan täysin, jos esim. mielenterveys menisi. Mulla on kuitenkin sellainen olo, että ollaan miehen kanssa sekä rakastavaisia että ystäviä, ja en usko että hän pettäisi minua. Kamalahan sellainen suhde olisi, jossa voisi olettaa että toinen pettää heti tilaisuuden tullen. Toki kukaan ei voi ennakoida miten toinen muuttuu elämässä, mutta senhän perusteella se puoliso valitaan mitä hän on juuri nyt. On todella tärkeää, että kenenkään elämä ei riipuu aivan täysin toisesta ihmisestä, sillä ei ikinä tiedä mitä kohtalo tielleen kuljettaa. Pitää olla hyvä olla ilman sitä puolisoakin (mikä ehkäpä onkin paras keino ehkäistä ainakin oma pettäminen; ei kuvittele että oma onni on puolisosta kiinni).
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä. Vastaus: "Ei ole tarvetta. Saan hyvää seksiä silloin kuin haluan. Tuoksut hyvälle, etkä ole mikään selluliittihirvitys." :D :D
Eli pettääkö miehesi, jos lihot (voi vuosien varrella tapahtua kenelle vaan, on sairauksia, jotka siihen altistavat), et pysty harrastamaan jostain syystä seksiä, tai sairautesi muuttaa tuoksuasi?
Koska vaikka mulla olisi tukka takussa, naamassa koristeena vain silmäpussit, jalassa rumimmat kalsarit ja päällä miehen paita, niin se silti katsoo minua rakastavasti ja tulee pussaamaan ja halaamaan. No ok, ei nämä nyt ainoitai syitä joista oletan ettei petä, mutta ylipäänsä jos pettäisi niin kyseessä olisi tilanne jolloin olisi aivan aidosti rakastunut toiseen. Mies ei ole kovin seksuaalinen eikä pinnallinen, ja hakee kumppanuudesta muutakin kuin hyvää seksiä ja silmäniloa. Uskon, että kyllä näkisin jos hän olisi täysin rakastunut toiseen ihmiseen, eihän silloin minulle rakkautta riittäisi näin paljon, eikä aikaakaan. Mutta toki tulevasta ei kukaan voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä. Vastaus: "Ei ole tarvetta. Saan hyvää seksiä silloin kuin haluan. Tuoksut hyvälle, etkä ole mikään selluliittihirvitys." :D :D
Lisäisin noihin naisen ominaisuuksiin (hyvän tuoksuinen, kaunis, antaa parasta seksiä ikinä) vielä hyvän ruoanlaittotaidon ja lisäisin, että mikään noista ominaisuuksista ei vakuuta miestä olemaan pettämättä. :DDD
Koska olen häntä reilu 20 vuotta nuorempi eikä hän saisi toista ikäistäni tai nuorempaa, eikä häntä kiinnosta oman ikäisensä. Lisäksi hänelle ei seksi ole niin tärkeää, että sitä pitää ehdottomasti olla. Säälin ihmisiä, joiden pitää saada seksiä kuin jossain addiktiossa.
Jos mieheni haluaisi seksiä jonkun toisen kanssa, koska kokisi sen oikeammaksi kuin minun kanssani (eikä kyse olis addiktiosta) hän eroaisi ensin tai ainakin pyytäisi että saa luvan jos annan sen. Mutta varmaan käytännössä joutuisi eroamaan, koska en voisi antaa lupaa.
Jos hän naisi muita kuin minua niin hän kokisi sen oikeammaksi kuin naida minua ja tähän en usko. Vahingossahan ei kukaan palstan mukaan petä.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen häntä reilu 20 vuotta nuorempi eikä hän saisi toista ikäistäni tai nuorempaa, eikä häntä kiinnosta oman ikäisensä. Lisäksi hänelle ei seksi ole niin tärkeää, että sitä pitää ehdottomasti olla. Säälin ihmisiä, joiden pitää saada seksiä kuin jossain addiktiossa.
Jos mieheni haluaisi seksiä jonkun toisen kanssa, koska kokisi sen oikeammaksi kuin minun kanssani (eikä kyse olis addiktiosta) hän eroaisi ensin tai ainakin pyytäisi että saa luvan jos annan sen. Mutta varmaan käytännössä joutuisi eroamaan, koska en voisi antaa lupaa.
Jos hän naisi muita kuin minua niin hän kokisi sen oikeammaksi kuin naida minua ja tähän en usko. Vahingossahan ei kukaan palstan mukaan petä.
Sun mieshän nimenomaan on riskiryhmää pettämiselle.
Olet sille fetissi, et nainen/ihminen ensisijaisesti, edustat ikäluokkaa, johon se fetissi kohdistuu, joten sille on ihan sama kenen kanssa se on yhdessä siitä ikäluokasta.
Sen takia sun miehen kaltaiset miehet on kovia pettämään, ja vaihtavat aina nuorempaan sen silloisen vanhennuttua, koska niiden kumppanit ei ole koskaan yksilöllisiä ihmisiä niiden silmissä, vaan fetissin kohteita, se vaihtaminen on aina kans helppoa, koska ne ei tavallaan vaihda niille rakasta ihmistä, vaan sen fetissin kohteen.
Sinänsä ihan ok, myös moraalisesti, tuollainen fetissiin pohjautuva suhde, mutta vaikutat siltä, että luulet miehen pitävän sinua muuna kuin fetissinsä kohteena, se on ongelmallista.
Meitä molempia on petetty edellisessä suhteessa. Ihan vilpittömästi ollaan tultu keskustellessa siihen tulokseen, että ihminen on saastaa jos ei riitä pokka päättämään suhdetta toiseen ensin, ennen uusia viritelmiä.
Ei kai tässä sen enempää? Kun tietää henkilökohtasesti sen paskan fiiliksen, minkä läpi joutu petetyks tullessaan rämpimään, ei tulis mieleenkään pettää itselle tärkeää ihmistä.
Plus miehen mukaan meidän seksi on parasta mitä hän voi edes ajatella ja puutteesta ei kyl tarvii kärsii. Seksi toimii, meil on ystävyyttä (oltii ystäviä ennen seurustelua), samat kiinnostuksenkohteet, tykätää toistemme ulkonäöstä/tyyleistä ja ollaa onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään hän on tehnyt rakkaita töitään tuossa keittiönpöydän ääressä. Hän ei huomaisi vaikka tekisin X-hyppyjä alasti metrin päässä, saati sitten jos joku häntä yrittäisi vikitellä. Työnarkomaanin näköjään otin miehekseni.
Ei taatusti huomaisikaan, koska chattailee siellä Natalia-98:n kanssa.
Sehän toisi suhteelle vain mukavan lisän, ehkä hän jopa oppisi jotakin uutta Naksulta? :) Mutta harmi kyllä ei niin tapahtunut, näyttö oli keittiön suuntaan. :( Jatkan siis alasti pompottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pettääkö miehesi, jos lihot (voi vuosien varrella tapahtua kenelle vaan, on sairauksia, jotka siihen altistavat), et pysty harrastamaan jostain syystä seksiä, tai sairautesi muuttaa tuoksuasi?
Kysyinpä tätäkin mieheltä. Vastaus: "En. Silloin harvoin kun olet sairaana, et tuoksu silloinkaan pahalta. Eikä sitä sellulliittia tule, kun ei käy mäkkärissä."
Enhän minä mitään miehen vastauksille mahda, siteeraan vain... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sille fetissi, et nainen/ihminen ensisijaisesti, edustat ikäluokkaa, johon se fetissi kohdistuu, joten sille on ihan sama kenen kanssa se on yhdessä siitä ikäluokasta.
Sen takia sun miehen kaltaiset miehet on kovia pettämään, ja vaihtavat aina nuorempaan sen silloisen vanhennuttua, koska niiden kumppanit ei ole koskaan yksilöllisiä ihmisiä niiden silmissä, vaan fetissin kohteita, se vaihtaminen on aina kans helppoa, koska ne ei tavallaan vaihda niille rakasta ihmistä, vaan sen fetissin kohteen.
Sinänsä ihan ok, myös moraalisesti, tuollainen fetissiin pohjautuva suhde, mutta vaikutat siltä, että luulet miehen pitävän sinua muuna kuin fetissinsä kohteena, se on ongelmallista.
No ei pidä paikkaansa, miehellä ei ole ollut tällaisella ikäerolla ketään. Eikä enää saisi varmaan 4-kymppistäkään (joka mä olen), saati nuorempaa. Ei ole mikään naistenmiestyyppinen. On osoittanut vakavissaanolon eikä mikään fetissi tekemällä lapsia kanssani ja on muutenkn oikeudenmukainen ihminen. Jos on saanut lapsia fetissinaisensa kanssa niin on sitten, mutta se ei tarkoita, että hän olisi jotenkin fetissinsä armoilla. Ihmeellinen pakkomielle joillain kuvitella niin.
No ohhoh 47 näkemykselle. Olen itsekin joskus seurustellut parini yli 20 itseäni vanhemman miehen kanssa, eikä merkitystä ollut iällämme. Eikä myöskään sillä, että olin (olen) kuosissa, tai että seksi olisi ollut yhdessäolomme pääsyy tai eron syy. Katkeruus paistanee läpi, jos exvaimo näkee vain fetissin ukossaan, olisi kannattunut kuunnellakin sitä miestä vuosien kulussa, tutustua vaikka uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin noihin naisen ominaisuuksiin (hyvän tuoksuinen, kaunis, antaa parasta seksiä ikinä) vielä hyvän ruoanlaittotaidon ja lisäisin, että mikään noista ominaisuuksista ei vakuuta miestä olemaan pettämättä. :DDD
Ei toki. Ja minulla nuo kokkaustaidotkin ovat vähän rajoittuneita... :D
Kyllähän se on ihmisen luonteesta kiinni, varmaan on miehillä geeneissä että voi olla heidän mielestään pikkujuttu vähän kuksaista muita, sehän on vaan seksiä. Jotkut ihmiset joiden moraali antaa myöden pettää, ovat petturiluonteita muutenkin, voivat pettää vaikka autokaupoissa tms. omatunto ei pahemmin kolkuttele mistään.
Ja kaikkia miehiäkään ei seksi kiinnosta niin kauheasti että pitäisi joka pillun perässä juosta, varsinkin jos kotona sitä on tarjolla. Onhan siinä kuitenkin oma vaivansakin sitä pillua etsiä kun kotona se on aina valmiina. Ei kaikki miehet ole niin itsevarmoja itsestään että tykkäisivät vieraista naisista, tulee suorituspaineita ym. parempaa se on oman vaimon kanssa joka tietää mitä pitää tehdä ja itse tietää mitä vaimolle pitää tehdä, ei tarvi arvailla että mitä tässä pitäis tehdä ja menikö se nyt oikein.
Parisuhteessa ollaan sen takia että rakastetaan omaa puolisoa, ja rakkaus puolisoa kohtaan on sitä että halutaan rakastella hänen kanssaan. Jos toinen ei halua rakastella, tai haluaa tehdä sitä jonkun muun kanssa, on aika erota, perustetta parisuhteelle ei ole, peruste ystävyyssuhteelle, sukulaisuussuhteelle tai vaikka kämppissuhteelle on ehkä olemassa, mutta ei parisuhteelle, eikä avioliitolle varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama syy hyvin pitkälle kuin mullakin miksi en petä. Mun mielestä rakastelu on juuri sitä, sitä tekee mieli tehdä vain sellaisen kanssa jota rakastaa. Jos taas rakastuisi toiseen, ei kunniantunto antaisi myöden pettää, vaan sitten pitäisi ottaa ensin ero ja mennä sitten uuden rakkauden matkaan.
Toiseksi, mikä koskee vain miestäni, ei minua. Miestäni ei kiinnosta seksi kovin paljon, mies ei ole koskaan harrastanut irtosuhteita, hänelle työ oli nuorena paljon tärkeämpää kuin naiset, ja hän ei tuntenut oloaan niin komeaksi ym. että olisi naisia vikitellyt, antoi sitten olla. Alettiin seurustella kun mies oli yli kolmekymppinen, ja oli alkanut kaivata omaa perhettä, työ ei enää vienyt mukanaan. Miehellä ei ollut ollut kuin pari seurustelusuhdetta ennen minua, ja hän oli seksin saralla hyvin kokematon. Minä olen meistä ollut aina se halukkaampi osapuoli, eli olen 15 vuotta ollut puutteessa käytännössä koko ajan, koskaan en ole seksistä kieltäytynyt. Meillä on hyvää seksiä silloin kun sitä on, mutta mitä vanhemmaksi mies tulee, ja on terveysongelmia ja raskas työ, hän ei jaksa panostaa siihen että harrastaisi seksiä. Jotenkin en vaan usko että miehellä iskisi jossain muualla (töissä tai kävelylenkillä) kauhea himo toista naista kohtaan, että olisi pakko pettää. Alkoholia mies ei juurikaan käytä. ei tule pienestä humalaan, eikä tykkää työpaikan saunailloista, eikä käy koskaan baarissa, näkee työkseen alkoholin vaikutukset ihmisissä, eikä halua nähdä eikä kokea niitä vapaalla.
Miksi alapeukut? Voitteko vähän avata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä mä olen ihan sale, että suurinta riskiryhmää pettämiselle on nimenomaan pienten lasten isät 4-kymppisten ikäluokasta, kun vaimokin on suunnilleen saman ikäinen, mutta ei elämäntilanteestaan johtuen jaksa pitää huolta miehestään tai itsestään tai kodista.
Meillä en jaksa pitää huolta miehestä, mutta ei mun erityisesti tarvitsekaan, koska tosiaan se, että mies saa 20 vuotta nuorempaa (ja rakastaa minua, ei ole siis valinnut satunnaista nuorempaa naista, vaikkakin pitää kyllä itseään nuoremmista) riittää hänelle.
Jos mulla olis nyt 4-kymppinen puoliso, jonka toiveista en jaksa pitää huolta ja olla lösähtämättä niin sitten uskoisinkin, että se ois good bye tai menisi pettämään. Mutta tuommoisen 6-kymppisen rinnalla ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh 47 näkemykselle. Olen itsekin joskus seurustellut parini yli 20 itseäni vanhemman miehen kanssa, eikä merkitystä ollut iällämme. Eikä myöskään sillä, että olin (olen) kuosissa, tai että seksi olisi ollut yhdessäolomme pääsyy tai eron syy. Katkeruus paistanee läpi, jos exvaimo näkee vain fetissin ukossaan, olisi kannattunut kuunnellakin sitä miestä vuosien kulussa, tutustua vaikka uudelleen.
Mikä ihmeen exvaimo?
Olen ainakin itse ensimmäisessä avioliitossa, jos minua tarkoitit.
Mutta tuossa lainaamassani viestissä on ihan selvästi kyse ikäfetisissistä, joka on ihan ok, niin kuin sanoin jo, en vain ymmärrä miksi se tulee niille jätetyille naisille yllätyksenä, kun ne jätetään/niitä petetään, nehän on alunperinkin suostuneet fetissisuhteeseen, jossa ne ole ihmisiä, vaan fetissin kohteita.
Sama juttu kuin esim. feedereillä, jos niiden fetissin kohde laihtuu, ne jättää sen jne.
terv, 47 viestin kirjoittaja
Olispa mielenkiintoista lukea vastaava ketju miesten kirjoittamana, miksi juuri sinun naisesi ei petä? Sitä ketjua ei varmaan jaksaisi lukea, kun ne vastaukset olisi sitä samaa puolihuumorillista: kun kotona on metrinen halko, niin ei tarvi mennä muualle.: D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyinpä tätäkin mieheltä. Vastaus: "En. Silloin harvoin kun olet sairaana, et tuoksu silloinkaan pahalta. Eikä sitä sellulliittia tule, kun ei käy mäkkärissä."
Enhän minä mitään miehen vastauksille mahda, siteeraan vain... :D
No höpö höpö. 40-50 v nainen ei tarvitse mitään mäkkäriä saadakseen selluliittia, ja et taida vielä hirveästi sairauksista tietää. Mutta jos sinulle riittää, että miehesi on sinulle uskollinen silloin kun olet nuori ja kaunis, niin mikäs siinä sitten. Harva meistä on sellainen kuitenkaan ikuisesti.
En ymmärrä parisuhteessa olevia miehiä, jotka päivittelevät faceensa naisten alastonkuvia. Kokisin sen naisena kuin pettämiseksi. Tuntuu jotenkin nololta sellaisen miehen kumppanin puolesta. Mies kuin kertoo julkisesti kaveripiirilleen, että oma nainen ei ole tarpeeksi hyvä.
Suoraan sanottuna? Se on liian laiska ja asutaan keskellä metsää. Liikaa vaivaa järjestellä yms.
Toki myös rakastaa ja kunnioittaa, mutta päällimmäinen syy on tuo.