Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos SINÄ kisaisit bikinifitness, minkä väriset bikinit? :D

Vierailija

Laittakaa myös än hetkkinen hiusväri ja ihon "normaali väri" (juu lavalle sit maalit, mut kyl se ihon pohjaväri vaikuttaa myös kokonaisuuteen,  onko luonnostaan tumma vai kalmankalpea:))

Itselläni on eloveenahiukset ja vaalea viileäsävyinen iho, luulisin että siniset tai turkoosit biksut ois parhaimmat tähän väriin, mutta ehkä noi värit on niin "nähty" vaaleilla biksuujilla. Luultavasti kokeilisin tummanvihreää!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Jotkut korallin väriset. Keskiruskeat hiukset ja normi iho..sellanen suomalaisen iho, ei kalpea kuitenkaan ja rusketun suht hyvin

Vierailija

Sellaiset glitteriset jossa olisi Usan lippu. Kädessä heiluttaisin täysikokoista Usan lippua ja laulaisin "O say can you see, by the dawn's early light" lavalle astuessani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä taivuttaisi sana, mikä taivutusmuoto käyttäisi?

Mä oon joskus yrittänyt, mutta en osaa. Mikä muoto on oikea: kisata bikinifitnessissä vai bikinifitneksessä? Kielipoliisit kertokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä taivuttaisi sana, mikä taivutusmuoto käyttäisi?

Mä oon joskus yrittänyt, mutta en osaa. Mikä muoto on oikea: kisata bikinifitnessissä vai bikinifitneksessä? Kielipoliisit kertokaa.

Jos on kaksi vaihtoehtoa, ei kysytä "mikä vaihtoehto" vaan "kumpi vaihtoehto". Bikinifitneksessä kuulostaa omaan korvaan paremmalta. Kyseessähän on vierasperäinen sana joten en tiedä onko siihen mitään yhtä oikeaa taivutusmuotoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat