Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valoilmiö Ruotsissa!

Kommentit (10)

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Eikös sen ison meteoriitin pitänyt juuri ohittaa maa?

Vasta ensi viikon lauantaina. Eikä sen silloinkaan pitäisi näkyä paljaalla silmällä.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

pyiiy kirjoitti:

Kyllähän näitä valopalloja näkee yhtenään öisin taivaalla. Tosi mystistä.

No juu, kyllähän noita meteoriitteja enemmän tai vähemmän tuolla avaruudessa liikkuu ja niitä tulee ihan maapallolle asti eikä kaikkia huomata tai uutisoida.

Mikä tästä tekee mielenkiintoista (ja mystistä) on se, kuinka laajalla alueella meteoriitti on näkynyt (tai sen räjähtäminen ilmakehässä). Ruotsin puolella veikattiin että olisi ollut jalkapallon kokoinen kivenmurikka. 

Muistaako/tietääkö kukaan, kuinka laajalla alueella se Venäjälle pudonnut meteoriitti havaittiin silloin jokunen vuosi sitten?

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Vierailija

Varmasti ensi lauantaina maan ohittavasta meteoriitista irronnut kappale tai jos tuota järkälettä ympäröi valtava parvi pienempiä kappaleita... karmaiseva ajatus

Vierailija

Olen itse nähnyt vastaavan, tosin se tuntui lentävän hyvin matalalla ja oli siis todella lähellä sähkölinjojen korkeudelle. Ärsyttää kun kukaan ei usko ja sitten jos moni näkee niin kukaan ei tiedä mikä se voisi olla. Minusta tuntuu että jotain salaillaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nähnyt vastaavan, tosin se tuntui lentävän hyvin matalalla ja oli siis todella lähellä sähkölinjojen korkeudelle. Ärsyttää kun kukaan ei usko ja sitten jos moni näkee niin kukaan ei tiedä mikä se voisi olla. Minusta tuntuu että jotain salaillaan!

Minä olen nähnyt myös sellaisen. Oli iso kappale ja lensi kuin tähdenlento. Sitten katosi jonnekin horisonttiin. Tietysti eka ajatus oli että kyseessä on pieni meteoriitti. Tosin melkein sama asia kuitenkin.

Mutta tässä selitys eiliselle valoilmiölle http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1195003208458/artikkeli/valoilmi...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat