Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haastan riitaa humalassa

Vierailija

Tulen aivan hirveän aggressiiviseksi seksuaalisesti ja riidanhaluiseksi kun olen humalassa. Tulee vittuiltua ihan kenelle tahansa. Joku päivä mulle käy vielä huonosti. Voi kauhea sentään, kun miettii mitä kaikkea olen kännissä tehnyt tai sanonut. Hävettää. N25

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mites viinasta sanotaan?

Maailman puolisin aine. Sopii iloon , juhlaan, suruun, vitutukseen - tai ihan muuten vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tulen aivan hirveän aggressiiviseksi seksuaalisesti ja riidanhaluiseksi kun olen humalassa. Tulee vittuiltua ihan kenelle tahansa. Joku päivä mulle käy vielä huonosti. Voi kauhea sentään, kun miettii mitä kaikkea olen kännissä tehnyt tai sanonut. Hävettää. N25

Sama juttu oli minulla,oli pakko lopettaa kännääminen.Ja ihme kyllä,selvä mäkin voi pitää hauskaa( ja muistaa, jos tuli vittuiltua )

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kännissä ihmisen todellinen luonne tulee esiin.

Eli siis tämän logiikan mukaan olen siis oikeasti hyvin leppoisa ja hilpeä. Kieltämättä koen että se on mun oikea luonne, eikä aggressiivisuus ja kireys. Mutta ei anneta mahdollisuutta näyttää sitä puolta. n24

Vierailija

Sama ongelma, joten en enää juo paljoa, vain pari siideriä illassa kun se ei vielä vaikuta. Viiniä juon joskus lasin ruuan kanssa, väkevät jätin kokonaan. Paljon mukavampi olla, kun ei tarvitse pelätä milloin tulee syyte pahoinpitelystä tai milloin olen menettänyt kaikki ystäväni sekoilun takia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat