Haluan jo synnyttämään..itkettää

Vierailija

Rv38+4 mennään ja haluan jo synnyttämään. Olen joutunut aina lyhyille "lomille" raskauden aikana ettei syntyisi ennen aikojaan..no olen tietenkin ollut varautunut siihen jo viikoilta 30+ että lapsi saattaa tulla ennen kun viikot on täynnä. Rv37 jälkeen sain alkaa lääkärin kehoituksesta liikkumaan normaalisti, kunhan kipuja ei ilmene. Olen lähinnä tehnyt arkisia askareita ja rauhallisia kävelylenkkejä, enkä todellakaan ole koittanut hoputtaa lasta syntymään. Pelkään vaan tosi paljon jos lapsi menee yliajalle, kun kuullut lähipiirissäkin niin paljon kauhutarinoita. Haluaisin jo synnyttää ja nyt olen niin turhautunut että itkettää vaan :( Tiedän että lapsi tulee kun on itse valmis muta olen niin väsynyt odottamaan..

Kommentit (4)

Vierailija

Haha, näin kolmen teini-ikäisen äitinä jaksaa jo naurattaa tämä vauvan odottelupaniikki :) Kyllä se syntyy, älä hätäile. Syö vähän suklaata, makaa sohvalla, nauti rauhasta. Kohta sitä rauhaa ei ole mutta elämä on silti ihanaa.

Vierailija

Vielä hetki sitten "9kk aikaa..paljon aikaa" sitten tuli se hetken paniikki "pitää hommata kaikki ja siivota KAIKKI, aikaa ei oo paljoo" sit taas se olo että ihanaa kun ollaan vaan me kaks, mies ja minä, vielä hetken tässä kaksin..nautitaan siis. Ja nyt "mä haluan vaan mun vauvan mun syliin" Odottavan aika tosiaan on pitkä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat