Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa lääkäripelkoista! Pitäisi varata aika...

Vierailija

Minulla on luomi, jota pitäisi käydä näyttämässä. En vaan millään saa aikaiseksi varata aikaa, sillä pelkään, vihaan ja inhoan lääkärissä käymistä! Miten pääsen yli tästä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

jep katsokaas nyt kyllä vituttaa rupes vähä vituttaan tänä aamuna kävi vähä näin sunnuntaiaamuna kävi tälles tälle kahvinkeittimelle tuli tunnit täyteen varmaan kattokaas mitä tälle kävi tolle tälle näin tälle kävi tälläin näin jos se näkyy tähän kameraan kai se nyt näkyy jotenki halkes toi pohja perkele tosta halkes pohja tästä kahvinkeittimestä halkes pohja nyt kyllä vituttaa ku halkes pohja niin vituttaa kyllä meni kahvinkeitin paskaks pohja halkes tästä oikeen halkes joo pohja halkes oikeen kunnolla tosta napsahti vaan ja halkes pohja niin nyt rupes kyllä vituttaan oikeen rankasti että vituttaa hyvä kahvinkeitin meni siinä tommonen kahvinkeitin meni siinä meni siinä sitte nyt sitte rupes vituttaan ai ai löytysköhän roskiksesta uutta tämmöstä pannua vai mistä löytyis noh kyllä se vituttaa mutta onneksi mulla sattu oleen varakahvinkeitin tämmönen varakahvinkeitin ku BRINSEEES oikeen kunnon kahvinkeitin siinä on sitte varakeitin päästään keitteleen tällä sitte ravitsevat kahvit tällä keittimellä tämmösellä keittimellä keitetään sitte kahvit taas tänään sitte ravitsevat kahvit tulee tämmösellä keittimellä sitte onneks oli varalla tämmönen huh huh muuten ku tää hajos niin vituttaa kyllä silti vaikka on varakeitin niin kyllä vituttaa tää oli hyvä keitin tää oli pirun hyvä kahvinkeitin kyllä nyt kyllä vituttaa ankarasti juu-u ei mulla täällä muuta että tälläsiä tunnelmia täältä tänään oikeen vituttaa rankasti vituttaa hajos kahvinkeitin siinä se ny meni

Vierailija

Varaat ajan, menet lääkäriin, lääkäri katsoo luomea viisi sekuntia, pääset kotiin, lääkäri otta vastaan uuden potilaan, eikä edes muista katsoneesi luomeasi.

Vierailija

Käytä nettiajanvarausta, joka löytyy suurimmilta lääkäriasemaketjuilta, Mehiläinen, Terveystalo. Olen tykännyt käyttää, valitset ajankohdan ja haluamasi asiantuntijan, ei ne heti syö sinua. Kokeile, mitä tapahtuu, kun menet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

jep katsokaas nyt kyllä vituttaa rupes vähä vituttaan tänä aamuna kävi vähä näin sunnuntaiaamuna kävi tälles tälle kahvinkeittimelle tuli tunnit täyteen varmaan kattokaas mitä tälle kävi tolle tälle näin tälle kävi tälläin näin jos se näkyy tähän kameraan kai se nyt näkyy jotenki halkes toi pohja perkele tosta halkes pohja tästä kahvinkeittimestä halkes pohja nyt kyllä vituttaa ku halkes pohja niin vituttaa kyllä meni kahvinkeitin paskaks pohja halkes tästä oikeen halkes joo pohja halkes oikeen kunnolla tosta napsahti vaan ja halkes pohja niin nyt rupes kyllä vituttaan oikeen rankasti että vituttaa hyvä kahvinkeitin meni siinä tommonen kahvinkeitin meni siinä meni siinä sitte nyt sitte rupes vituttaan ai ai löytysköhän roskiksesta uutta tämmöstä pannua vai mistä löytyis noh kyllä se vituttaa mutta onneksi mulla sattu oleen varakahvinkeitin tämmönen varakahvinkeitin ku BRINSEEES oikeen kunnon kahvinkeitin siinä on sitte varakeitin päästään keitteleen tällä sitte ravitsevat kahvit tällä keittimellä tämmösellä keittimellä keitetään sitte kahvit taas tänään sitte ravitsevat kahvit tulee tämmösellä keittimellä sitte onneks oli varalla tämmönen huh huh muuten ku tää hajos niin vituttaa kyllä silti vaikka on varakeitin niin kyllä vituttaa tää oli hyvä keitin tää oli pirun hyvä kahvinkeitin kyllä nyt kyllä vituttaa ankarasti juu-u ei mulla täällä muuta että tälläsiä tunnelmia täältä tänään oikeen vituttaa rankasti vituttaa hajos kahvinkeitin siinä se ny meni

Jaxuhaleja <3

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Nainen/Mies? Millainen luomi?

N19. Se luomi on pieni, tumma ja vähän kipeä. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varaat ajan, menet lääkäriin, lääkäri katsoo luomea viisi sekuntia, pääset kotiin, lääkäri otta vastaan uuden potilaan, eikä edes muista katsoneesi luomeasi.

Okei, ajanvaraus onnistuu vissiin helposti netissä. Mutta kun tulen ihan varmasti perumaan sen ajan koska en pysty menemään lääkäriin asti! 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Nainen/Mies? Millainen luomi?

N19. Se luomi on pieni, tumma ja vähän kipeä. 

ap

Minulla oli joskus vastaavanlainen ja kävin näyttämässä, ei ollut mitään pahaa. Ei noista luomista kannata stressata liikaa, varsinkaan tuossa iässä. Mutta kannattaa käydä silti näyttämässä. Sinun täytyy muutenkin hieman karaista itseäsi. Nyt on hyvä tilaisuus.

Vierailija

Mulla astianpesukone temppuilee,pyörii melkein loppuun asti mutta sitten jää siihen yhteen kohtaan jurnuttamaan,jos sitä ohjelmanvalitsin nappulaa pyöräyttää pari milliä kun se jurnuttaa sitten menee loppuun asti.

Kerran laitoin koneen päälle ja lähdin pois,tulin useiden tuntien päästä ja kone jurnutti edelleen.

Nytkin se tuolla jurnuttaa mutta vielä ei ole siinä kriittisessä kohdassa.

Vierailija

Ymmärrän sinua, ap. Olen itsekin lääkärikammoinen. Olen kärsinyt erinäisistä vaivoista jo 1,5 vuotta ja aina lykännyt ajanvarausta. Minusta tuntuu, että tuhlaan lääkäreiden aikaa, että ei minua oikeasti mikään vaivaa. Tai että paranen sillä sekunnilla kun astun vastaanottohuoneeseen. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja tilasin ajan. Se on vasta parin viikon päästä, mutta minua kammoksuttaa jo etukäteen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ajanvaraus onnistuu vissiin helposti netissä. Mutta kun tulen ihan varmasti perumaan sen ajan koska en pysty menemään lääkäriin asti! 

ap

Ymmärrän, olen tuo netin kautta varaaja, pelko saa aikaan tuon. Minulle oli itsellekin todella vaikea käydä sairaalassa, siis julkisella, jossa ei niin vain peruttu aikoja netin kautta. Pelko voi olla ylivoimainen, auttakaa viisaammat.

Vierailija

Soita ap puhelimella se aika. Se rentouttaa kummasti kun puhuu sairaanhoitajan kanssa, he ovat yleensä mukavia. Nyt vain menet sinne lääkäriin! Myöhemmässä iässä kun olet käynyt lääkärissä useasti, tulet vielä naureskelemaan lääkäripelollesi. Voit mainita peloistasi sille hoitajallekin puhelimessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä lääkäriä voi pelätä,en tajuu.

Ai, et SÄ TAJUU. Esim. jos on läheisiä menehtynyt syöpään, sydänkohtaukseen, sitä pelkää tulevia hoitoja, kipua, kärsimystä. Oletko sairastunut koskaan vakavasti. Olen menettänyt läheisiä eri syöville, ja pelko on läsnä, kun menen lääkäriin. Olen myös työskennellyt sairaalassa, on täysin eri asia olla potilaana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat