Paikkoja joita yksin liikkuvan naisen tulisi nyt pääkapunkiseudulla välttää?

Vierailija

Vantaan Jumbo kuulemma ainakin.

Bussi ja muut julkiset.

Muita?

Luetelkaa niin pystyn suunnittelemaan reittini paremmin toistaiseksi :)

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

En enää mene iltaisin yksin Pitäjänmäen S-markettiin, enkä halua että lapseni menevät myöskään. Tuokin kauppa menettää tavallisen kuluttajan tässä hölmöydessä. Onneksi turviksilla on rahaa tehdä ostoksia, sopii vain miettiä kuka ne maksaa.

Vierailija

Oikeasti tällaisia paikkoja ei pk-seudulla olekaan ainakaan päiväsaikaan. Myöhään yöllä pyrin kyllä välttämään paikkoja, joissa ei ole paljon muita kulkijoita.

Vierailija

No ei mitään. Tietty pimeät, syrjäiset ja hiljaiset alueet öisin on parempi kiertää. Ikinä ei ole pelottanut missään Helsingissä. Ei vokkien lähellä tai muuallakaan. Paitsi joskus Vallilan piikkipisteellä, mutta siinä on aina muitakin liikkeellä, että melko vähäistä on sekin pelko. 

Vierailija

Kaverin äitiä ahdisteltiin Helsingin raitatieasemalla viime viikolla keskellä päivää, miehet pyörivät hänen takanaan kännyköineen ja piirittelivät ja flirttailivat silmää iskien. Kaverin äiti tunsi olonsa epämukavaksi ja ihmetteli meille että mitä nämä näkevät 62-vuotiaassa naisessa. Kaveri heitti että "tottakai näkevät yksinäisen potentiaalisen sugar mamman!" :DDDDD

Vierailija

Onko näitä vokkeja muuten nyt perustettu Espoon Laajalahteen koska siinä jäi iso meluava miesjoukko pois bussista??? Olin keskiviikkona matkalla Tapiolaan.

Vierailija

Näin ymmärtämättömänä miehenä kysyn miksi ihmeessä yksin liikkuvan naisen pitää vältellä joitakin paikkoja sen enempää kuin yksin liikkuvan miehen..?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin ymmärtämättömänä miehenä kysyn miksi ihmeessä yksin liikkuvan naisen pitää vältellä joitakin paikkoja sen enempää kuin yksin liikkuvan miehen..?

Kummallista että mun mies ymmärtää tuon naisten pelon aivan mainiosti, sekä lasten. Totta kai jokainen voi miettiä itsekseen kuinka hyvin kestää ahdisteluja ja perseenkuvauksia, joillekin se ei ole mikään ongelma, monille on. Mites sulle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmastikaan sattumaa että juuri Ruotsiin perustettiin oliko se peräti maailman ensimmäinen miesten raiskauskriisikeskus? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että mun mies ymmärtää tuon naisten pelon aivan mainiosti, sekä lasten. Totta kai jokainen voi miettiä itsekseen kuinka hyvin kestää ahdisteluja ja perseenkuvauksia, joillekin se ei ole mikään ongelma, monille on. Mites sulle?

Ei minua ole kukaan ahdistellut tai .. persekuvannut (mitä tämä edes on?). Tottakai jos  joku alkaa ahdistelemaan niin ahdistelen takaisin, ei kai siinä mitään.

Ymmärtämätön mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nykyään meillä miehilläkin ihan konkreettinen rikastumisen mahdollisuus, joo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tällaisia paikkoja ei pk-seudulla olekaan ainakaan päiväsaikaan. Myöhään yöllä pyrin kyllä välttämään paikkoja, joissa ei ole paljon muita kulkijoita.

Jeps. Kaisaniemen puistoa olen aina kartellut pimeän aikaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat