Voiko kerrostalon rakentamisesta tulevasta äänestä tulla korva kipeäksi?

Vierailija

Meidän kerrostalon välittömään läheisyyteen ollaan siis rakentamassa kolmea uutta kerrostaloa nyt samaan aikaan. Olen ollut kotona syyslomalla tämän viikon ja vasta tajusinkin miten paljon häiriötä siitä tuleekaan! Joka päivä klo 8-15 tulee järkyttävää ääntä ja välillä koko talo tärisee. Nyt mulla aina välillä vihloo oikeaa korvaa tosi ikävästi. Johtuukohan se tosta tärinästä/äänestä vai onko jotain alkavaa korvatulehdusta...?

Suunnitteilla on kyllä muuttaa mahd. pian muualle, koska mulla on vahva epäilys siitä että noihin taloihin tulee muuttamaan pakolaisia... Ei niissä pakolaisissa itsessään mitään vikaa ole, mutta kolme kerrostalollista heitä pienellä alueella kyllä kieltämättä hieman huolettaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Ei, tai jos se olisi niin luja äänenpaine että se vaikuttaisi kuuloon niin tuskin kyselisit. Harvemmin kuulovauriokaan korvaan koskee jos ei sitten tärykalvot ole rikki tjsp ja siihen vaaditaan melkoinen meteli.

Luultavasti se on joku muu korvatulehdus tai sitten se johtuu esim. korvatulpista tai kuulosuojaimista joita olet käyttänyt suojana?

Päänsärkyä, unettomuutta, stressiä ja muuta ärtymystä tuommoinen melu voi toki aiheuttaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat