Paikkoja joita yksin liikkuvan naisen tulisi nyt pääkapunkiseudulla välttää?
Vantaan Jumbo kuulemma ainakin.
Bussi ja muut julkiset.
Muita?
Luetelkaa niin pystyn suunnittelemaan reittini paremmin toistaiseksi :)
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Näin ymmärtämättömänä miehenä kysyn miksi ihmeessä yksin liikkuvan naisen pitää vältellä joitakin paikkoja sen enempää kuin yksin liikkuvan miehen..?
Totuus on se, että yksin liikkuva mies joutuu todennäköisemmin Suomessa satunnaišn väkivallanteon uhriksi kuin nainen. Ehkä vaan kulttuuriimme ei kuulu se, että mies myöntää, että pelottaa.
Kyllä mun mielestä myös miesten on ihan oikeutettua ja aiheellistakin pelätä.
Oisko vaan niin, että miehet ovat joutuneet tottumaan tiettyyn väkivallan uhkaan jo muutenkin, mutta naisille tämä juttu on ihan uudenlainen uhka.
Tilastojen mukaan miehet joutuvat väkivallan kohteeksi useammin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
En enää mene iltaisin yksin Pitäjänmäen S-markettiin, enkä halua että lapseni menevät myöskään. Tuokin kauppa menettää tavallisen kuluttajan tässä hölmöydessä. Onneksi turviksilla on rahaa tehdä ostoksia, sopii vain miettiä kuka ne maksaa.
Voi ei, mä käyn siellä tosi usein. Varmaan kuolen :(
s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ymmärtämättömänä miehenä kysyn miksi ihmeessä yksin liikkuvan naisen pitää vältellä joitakin paikkoja sen enempää kuin yksin liikkuvan miehen..?
Kummallista että mun mies ymmärtää tuon naisten pelon aivan mainiosti, sekä lasten. Totta kai jokainen voi miettiä itsekseen kuinka hyvin kestää ahdisteluja ja perseenkuvauksia, joillekin se ei ole mikään ongelma, monille on. Mites sulle?
Sivusta... Kodin ulkopuolella väkivallan uhri on todennäköisemmin mies, joten ymmärrettävämpää lienee olisi, että miehet pelkäävät liikkumista kodin ulkopuolella. Se, ettei niin ole, osaltaan osoittaa, että pelot eivät ole aina rationaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä myös miesten on ihan oikeutettua ja aiheellistakin pelätä.
Oisko vaan niin, että miehet ovat joutuneet tottumaan tiettyyn väkivallan uhkaan jo muutenkin, mutta naisille tämä juttu on ihan uudenlainen uhka.
Toki mieskin voi pelätä, varsinkin jos on hintelä tapaus, mutta harvemmin heitä raiskataan maahanmuuttajien toimesta, vaikka se tietty teoriassa mahdollista onkin. Yksin liikkuvat naiset taaskin ovat aikamoisia raiskaajamagneetteja. Väkivaltaa pelkää jokainen itsesuojeluvaistolla varustettu, mutta seksuaalinen väkivalta rikkoo eniten. Itse en kyllä vielä mitään paikkoja erityisemmin välttele, ainakaan valoisaan aikaan.
En lukenut ketjua :). Samasta asiasta jo mainittiin...Soz!26
Kenen pitää joutua raiskatuksi ennen kuin päättäjien silmät aukeaa?
ja kenen etua salailu palvelee?
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan miehet joutuvat väkivallan kohteeksi useammin kuin naiset.
kyllä, mutta ei miesten tarvitse naisia pelätä. Satuitko huomaamaan keskustelun aiheen? Ei ollut miesten pelot. Avaa oma ketju siihen, äläkä tuo asiaasi tähän.
Tamperelaiset kantasuomalaiset miehet ovat tällä hetkellä raiskaustilastojen kärjessä, joten kannattaa välttää tamperelaisia miehiä. Ilveksen ja Tapparan pelit, hämäläinen osakunta, aseman seudut jos Tampereenjuna juuri tullut.
Voi v**** mitä jeesustelua. Ota nyt siitä tynnyristä edes tappi pois, ni näet mitä maailmalla tapahtuu.