Mies ei pese käsiään vessassakäynnin jälkeen..

Vierailija

Tai no poikaystävä, jätkä on 25v. Tää tilanne on jokseenkin kiusallinen, koska tyypillä on nykyään tapana käydä kusella ovi auki, eikä pese käsiään vessareissun jälkeen. Viimeksi meni siitä vielä suoraan ruokaa laittamaan eikä tullut mieleen käsiä pestä. Nyt vasta siis olen kiinnittänyt huomiota siihen että jättää kädet pesemättä.

En ole sen tyylinen että alkaisin motkottamaan tai holhoaisin ketään, mutta vaivaa kun ei voi perushygieniasta huolehtia. Omalla kohdallani olen aika tarkka siitä. Mikähän olis sellanen hienovarainen tapa huomauttaa asiasta niin että viesti menis perille kanssa...

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Älä ole hienovarainen, vaan sano ihan suoraan. Jos aikuisella ihmisellä on perushygienia noin hukassa, niin siinä ei mikään hienovaraien vihjailu auta. Itse ainakin alkuun kieltäytyisin syömästä ruokaa, johon on koskettu pesemättömillä käsillä.

Vierailija

Voi, mä niin ymmärrän! Sain jopa salmonellan äijältä, kun se sairastui itse ensin ja sitten paljasti, että syö raakaa jauhelihaa. Eikä mitään tartarlihaa, vaan tavismarkettinautaa. Ja itse pääasiaan: Huomasin sitten minäkin, että ei pese kummallakaan hädällä käsiään, kun kerran jopa nuuski sormiaan vessasta tullessa!!!!!!!! Johan laittoi salmikset leviämään! Olin raivona, ja jouduin olemaan töistäkin poissa useita viikkoja.

Haisteli tietenkin paskalta tultuaan josko mun nokkaan haju tulee, koska olen mestarihaistelija, kun en poltakaan. En ole montaakaan kertaa ollut niin tyrmistynyt ja vitttuuntunut, kuin silloin.

Sai sellaiset saarnat, ettei uskaltanut muutamaan päivään hiiskahtaakaan. Mutta..oppi kerrasta. Nyt kuuluu solina useaan kertaan päivässä, kun veskissä käy.

Vai että on näitä muitakin? Huokaus :/

Vierailija

Miten se munanpätkä ois jotenkin likaseksi mennyt? Yhtä likanen se on kun jokin muukin ruumiinosa. Kusi on steriiliä ja se lentää siitä reiästä eikä valele koko mulkkua.

p.s. ihmisellä on vastustuskyky joka paranee mitä enemmän se on alttiina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten se munanpätkä ois jotenkin likaseksi mennyt? Yhtä likanen se on kun jokin muukin ruumiinosa. Kusi on steriiliä ja se lentää siitä reiästä eikä valele koko mulkkua.

Virtsa on steriiliä tasan niin kauan, kuin se on rakossa. Virtsaputki, puhumattakaan virtsaputken suuaukosta, on täynnä bakteereja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli toisinsanoen voi vaikka kusta sinne ruokaan. Mitä sitä turhaan vessassa käymään.

Ps. Vessanpöntön vedin on täynnä bakteereja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisinsanoen voi vaikka kusta sinne ruokaan. Mitä sitä turhaan vessassa käymään.

Ps. Vessanpöntön vedin on täynnä bakteereja.

Itse asiassa keittiössä on enemmän bakteeripesäkkeitä kuin esim. vessanpöntön vedin on leikkuulautaa, tiskikonetta, tai rättiä puhtaampi. Imurissakin taitaa olla ennenmän bakteereja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v. ja enkä ole käsiä pessyt koskaan vessan käynnin jälkeen ja olen edelleen hengissä ja ihan perusterve ihminen. 

Hyi saatana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v. ja enkä ole käsiä pessyt koskaan vessan käynnin jälkeen ja olen edelleen hengissä ja ihan perusterve ihminen. 

Hyi saatana.

Olisko perusteluja esittää?! Te parikymppiset olette vaan tottuneet esim. sisävessaan, mutta meille sellainen tuli vasta -96. Kysy vaikka äidiltäsi, että nämä asiat ei ole näin itsestään selvyyksiä. Käsipesu on vain opittu tapa, jonka hyödyllisyydestä ei ole mitään todisteita. Uskon sinulla olevan monta epähygienisempää tapaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Salmonella raa´asta jauhelihasta...

Onko kyse siitä, ettet usko? Soitapa vaikka tartuntatautien valvontaan ja kysy.

Meillekin toitotettiin ensin, että pakkohan teillä on olla ulkomaan reissu takana, mutta kun ei ollut. Mä olen itse melkein sairaalloisen hygieeninen (alan koulutuskin vielä sattuu olemaan). Testasivat kaupungin useat marketit, kun käyn aina eri paikoissa. Miksi, jos ei kerran jauhelihasta sitä voi saada?

Ja toki tarttuu, jos kanaa ja sitä jauhelihaa ei erikseen käsitellä. Olen ihan varma, että useissa ravintoloissa löytyy joku pöllö, joka lätkii pihvit ja raa'at broiskut samalla laudalla peräkkäin. Entäs kaupan pakkaajat, onko hygienia kunnossa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana.

Olisko perusteluja esittää?! Te parikymppiset olette vaan tottuneet esim. sisävessaan, mutta meille sellainen tuli vasta -96. Kysy vaikka äidiltäsi, että nämä asiat ei ole näin itsestään selvyyksiä. Käsipesu on vain opittu tapa, jonka hyödyllisyydestä ei ole mitään todisteita. Uskon sinulla olevan monta epähygienisempää tapaa. 

Ei ole todisteita? Vaikka suurinosa virustartunnoista tarttuu pintojen kautta käsiin ja käsistä nenään? Ja ennenvanhaan kulkutaudit jylläsivät?

Vierailija

Vessaa tai omaa persettä paljon paskaisemmat paikat löytyvät esim. pankkiautomaatilta tai ostoskärryistä. Tärkeämpää olisi pestä kädet ulkoa tullessa ja tietenkin ennen ruuanlaittoa tai syömistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vessaa tai omaa persettä paljon paskaisemmat paikat löytyvät esim. pankkiautomaatilta tai ostoskärryistä. Tärkeämpää olisi pestä kädet ulkoa tullessa ja tietenkin ennen ruuanlaittoa tai syömistä.

No eikös se olisi kätevintä pestä kädet kaikissa näissä tilanteissa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat