Mies ei pese käsiään vessassakäynnin jälkeen..
Tai no poikaystävä, jätkä on 25v. Tää tilanne on jokseenkin kiusallinen, koska tyypillä on nykyään tapana käydä kusella ovi auki, eikä pese käsiään vessareissun jälkeen. Viimeksi meni siitä vielä suoraan ruokaa laittamaan eikä tullut mieleen käsiä pestä. Nyt vasta siis olen kiinnittänyt huomiota siihen että jättää kädet pesemättä.
En ole sen tyylinen että alkaisin motkottamaan tai holhoaisin ketään, mutta vaivaa kun ei voi perushygieniasta huolehtia. Omalla kohdallani olen aika tarkka siitä. Mikähän olis sellanen hienovarainen tapa huomauttaa asiasta niin että viesti menis perille kanssa...
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessaa tai omaa persettä paljon paskaisemmat paikat löytyvät esim. pankkiautomaatilta tai ostoskärryistä. Tärkeämpää olisi pestä kädet ulkoa tullessa ja tietenkin ennen ruuanlaittoa tai syömistä.
Kuinka moni tosiaan pesee kädet kun palaa esim. työpöydän ääreen lounaan jälkeen. esim. näppäimistö on vessaa epähygienisempi.
Kannattaa säännöllisesti puhdistaa näppäimistö ja hiiri vaikka desinfioivalla liinalla.
Moni suomalainen mies ei pese käsiään
Joo sama täällä. Vessa on niin lähellä olkkaria että kuulen kyllä tai siis en kuule vesihanan lorinaa ikinä kun mies siellä käy. Menee myös aamulla suoraan sängystä kahvia keittämään ja ihan satavarmasti on illalla/yöllä kaivanut muniaan :D yritän ehtiä aina ensin keittiöön, käsipesun kautta tietenkin!
Virtsa desinfioi sormet siinä pissiessä miksi pitäisi vettä enää valuttaa
Sillä on siis perseiset kädet!!!!!
Mä en kyllä pystyisi asumaan ihmisen kanssa joka ei pese käsiään vessassa käymisen jälkeen. Mulla se on sen verran iso juttu. Mun 70 vanhemmat on muuten paljon tarkempia hygienian suhteen kuin minä 38v. Silti muakin joku kutsuu bakteerikammoiseksi.
Sinä varmaan olet perusterve mutta ovatko muut ihmiset ympärilläsi?