Susanna Tanni - nyt riittää
Mikä kumma tässä on.. Miksi Ilta-Sanomat tyrkyttää joka päivä juttua tästä Susanna Tannista?
Maa on täynnä nelikymppisiä hyvin säilyneitä naisia. Mikä tässä on jokapäiväisen uutisoinnin aihe? Mikä on Tannin ja Ilttikisen suhde, joku syyhän Ilttiksellä on koko ajan puffata tätä naista?
Joku Mongolian Playboyssa esiintyminen.. plääh.. Yhden jutun aihe, mutta tästä on nyt väännetty koko kesä ja syksy jokaviikko juttua. Ja tass tänään näyttäisi olevan
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josatin luin, että Tannin poika ois laiitanut välit poikki äitiinsä ja kommentoi somessa jotain tyyliin, että julkisuudessa alasti pyllisteleminen ois äidilleen tärkeämpää kuin omat lapset - eikä poika oikein ollut innoissaan asiasta.
En voi käsittää tuollaisia äitejä kuin tuo Susanna. Sääliksi käy lapsia :( Ja kyllä, hänellä on oikein nätti kroppa ikäisekseen kyllä minunkin mielestäni, mutta minkä hinnan on valmis maksamaan siitä, että saa sen joka roskalehteen? Sitä en ymmärrä.
Sussu itse alapeukuttaa tätä?? :D Tai joku vastaava horatsu, jolle se hetki julkisuudessa pillu paljaana esiintyen ja joidenkin rasvaisten äijien kuolaamisen ja runkkaamisen kohteena oleminen on tärkeämpää kuin omat lapset ja heiltä saatu kunnioitus? Kyllä on niin wt- ämmä kuin olla ja voi ja ei todella ansaitsis lapsiaan. Hyi, oksettaa pelkkä ajatus että oma äiti toimis noin.
Vain wt käyttää tuollaista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanni on julkisuudessa koska saa siitä rahaa ja kateelliset av mammat täällä narskuttaa hampaitaan kateudesta :)
...jatkakaa narinaanne....
Susanna, emme jaksa enää sinua emmekä tissejäsi. Tissit on meillä kaikilla ihan omasta takaa. Sinä vain haukotutat meidät tylsyyteen. Hyvää yötä.
Mä en tiennyt ennen tätä palstaa koko Tannista mitään, no nyt tiedän. Hirveä raivo täällä on päällä (tyypillistä). Älkää herranjestas lukeko sellasta lehteä mikä noin paljon ärsyttää.
Mulla on Facebookissa taustakuvana kaunis syksyinen maisema.
Tannilla on oma paljas perse, jota mies kuvaa. Hän on ihan tosissaan tuon omaan kuvaansa ihastumisen suhteen, suorastaan intohimoista on tuo rakkaus omaan alapäähän ja mitä kaikkea sillä voi tehdä..
Eiköhän hän löydä pian jonkun elättäjän, joka mahdollistaa leveän leivän.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vanhempi kuin Tanni, mutta olen aina urheillut, niin ei minunkaan vartalo ikääni nähden ole hullumpi. (Tämä siis mieheni mielipide). Rinnat roikkuu enemmän, olen kaksi lasta imettänyt, mutta mitä se haittaa, ei minun rintojani kukaan muu näe kuin mies. Ei tulisi mieleenkään mennä pyllistelemään johonkin lehteen.
No Tannin tissit ei roiku, kun ne on silikonit! :)
Kun naisella ei ole älyä eikä muuta osaamista, täytyy päteä tisseillä ja perseellä. Luin facebookista, että myös toinen seksillä pätevä, eli Nanna Valli, olisi lähdössä Tannin kanssa vilauttelulinjalle. En ymmärrä ketä kiinnostaa jonkun toisen ihmisen ruumiinosat niin mahdottomasti. Tuollaisille nauretaan.
Aamulehden videon katsoin. Eihän tuo ole minkään näköinen. Silkkarit, tekoripset ja takuulla myös hiuslisäkkeet. Paksun meikkikerroksen alla ihan tavisnaama.
Tämä on niin kummallista. Nykyään kuka tahansa pääsee julkisuuteen, ei sen takia että olisi saanut merkittävästi aikaan tieteen, taiteen, urheilun tai musiikin saralla, vaan koska osaa ottaa vaatteet pois.
Osaa riisua ja keikistellä.
Tämä siis yleisenä huomiona.
Eilen meinas aamukahvit mennä väärään kurkkuun kun Aamulehdessä oli VIISI sivua tuosta Tannista.
Vierailija kirjoitti:
Eilen meinas aamukahvit mennä väärään kurkkuun kun Aamulehdessä oli VIISI sivua tuosta Tannista.
No huh huh! Onneksi en ole ko. lehden tilaaja.
Ihmetyttää Tannissa myös se miksi väittää vartalonsa salaisuuden olevan jokin mystinen emästasapaino kehossa ja oikeanlainen hengitystekniikka(?) ja jättää mainitsematta esimerkiksi olevansa vegaaniruokavaliolla ja harrastavansa pilatesta, on pilatesopettajankin töitä joskus suvainnut tehdä. Aivan naurettavaa
Katsoin uteliaisuuttani naisen Facebook sivua. Ei perkele. Katsokaa sitä taustakuvaa. Oman perseensä siihen laittanut.
Ei ole kaikki kohdallaan naisen yläpäässä, kun alapäätä pitää noin antaumuksella esitellä.
Eikö hän oikeasti tajua, miten mautonta tuollainen on? Onko se oikeasti hänestä kiihottavaa, että jotkut peräkammarin pojat tumputtavat hänen kuviensa ääressä ja omia lapsia taatusti kiusataan koulussa.
Kun hänellä on Vartalo niin toki sitä pitää julkisesti paljastella.