Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susanna Tanni - nyt riittää

Vierailija
23.10.2015 |

Mikä kumma tässä on.. Miksi Ilta-Sanomat tyrkyttää joka päivä juttua tästä Susanna Tannista?
Maa on täynnä nelikymppisiä hyvin säilyneitä naisia. Mikä tässä on jokapäiväisen uutisoinnin aihe? Mikä on Tannin ja Ilttikisen suhde, joku syyhän Ilttiksellä on koko ajan puffata tätä naista?
Joku Mongolian Playboyssa esiintyminen.. plääh.. Yhden jutun aihe, mutta tästä on nyt väännetty koko kesä ja syksy jokaviikko juttua. Ja tass tänään näyttäisi olevan

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttävä akka tosiaan, hyvin sopii paskalehdistön jutun juureksi. omat lapsensaki saa hävetä. halpa wt- horatsu.

Vierailija
42/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tuo ole edes mitenkään kummosen näkönen. Ok-kroppa kyllä mut ei muuten m25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen surullisen hahmon ritari. Kuin Kikka aikanaan. Aikuisiällä pitää alkaa käyttäytymään teinimäisesti eli paljastelemaam itseään.
Onneksi mun vaimon ei tarvitse hakea huomiota tolla tavalla.
On muutenkin näyttävän näköinen ja todella "chic".

Vierailija
44/72 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUSANNALLA ON SILIKONIT? Vai mitä helvettiä?

Oon 23 ja mun tissit ei todellakaan oo tollaset kovat pallerot solisluissa?

Vai onko mulla vaan surkeet tissit? EI KAI NUO NYT VOI OLLA AIDOT?

APUA!?!?!?!?!?!? 

on silikonit ja botoxit sekä kaikki muutkin jutut.Eli ei oo mikään ainutlaatuinen,päinvastoin,Jylhän klinikalta noita tulee liukuhihnalta.kaikki vaan ei esittele lopputulosta koko kansalle

Vierailija
45/72 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset maatuskat kiukuttelee. Olette huvittavia.

Vierailija
46/72 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajien laiskuuttahan nämä tyhjänpäiväiset jutut ovat. Helppoa kun "uutinen" tuodaan nenän eteen eikä tarvitse peppua tuolista nostaa ja avot, taas on palstantäytettä.

Vierailija
47/72 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanni on huomannut että saa helppoa rahaa jutuilla. On kyllä melkoista huomionhakua kaikki nuo että: "Mieheni on pettänyt minua" yms. Ilmeisesti välit lapsiinkin kärsinyt koska äiti levittää itsensä lisäksi myös perheen yksityisasiat julkisesti.

Ei noista jutuista makseta!!!!!

Vierailija
48/72 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanni on huomannut että saa helppoa rahaa jutuilla. On kyllä melkoista huomionhakua kaikki nuo että: "Mieheni on pettänyt minua" yms. Ilmeisesti välit lapsiinkin kärsinyt koska äiti levittää itsensä lisäksi myös perheen yksityisasiat julkisesti.

Ei Suski tee tota rahasta vaan rakkaudesta lajiin.Lehdessähän luki että, on pakka kunnossa,tienannut sijoittamalla tosi paljon ja ajaa luxusautolla.Eikä tarvi kun vähän vilauttaa pankkikirjaa,niin vie teidän miehet mennessään.Näin se vaan toimii,kun on kaunis ja rikas !!

Vierailija
49/72 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suski tee tota rahasta vaan rakkaudesta lajiin.Lehdessähän luki että, on pakka kunnossa,tienannut sijoittamalla tosi paljon ja ajaa luxusautolla.Eikä tarvi kun vähän vilauttaa pankkikirjaa,niin vie teidän miehet mennessään.Näin se vaan toimii,kun on kaunis ja rikas !!

Pakka oli kunnossa,,,, kaksi vuotta sitten, sen jälkeen onkin sitten vain mennyt (tuskin maksuhäiriöt tyhjästä tulee). Tsekkaa ihan piruuttas vähän tarkemmin mainitsemaasi `sijoittamista´, voi löytyä yllätyksiä.

Vierailija
50/72 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa,sai kuulemma erossa hillittömän omaisuuden ja on jo onnistunut kylvämään kaiken maailmalle.Ei ole tuo tehny ikuna töitä,miehen varoilla elänyt.Aina on suhtautunut muita ihmisiä kohtaan ylimielisesti.Ja nyt on jo juttu,jossa vonkuaa ettei exä antanu tarpeeks rahaa.No nyt ei muuta ku työvoimatoimistoon ja tienaamaan elanto itelle ja perheelle,paitsi jos nyxä on varakas ja kustantaa koko homman.

Vierailija
51/72 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Kieltämättä aika kova paikka teini-ikäiselle pojalle kun äiti milfeilee lettu levällään lehdissä. Ei paljoa äippää taida lasten henkinen hyvinvointi kiinnostaa.

Vierailija
52/72 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.susannatanni.com

Ei helvetti mikä horo :D Häpeäisin silmät päästäni jos tuollainen olisi perheessä. 

Vierailija
53/72 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Playboy juttu on noloa, mutta tsekkasin Susannan sivut ja siellä oli pari oikeasti hyvää vinkkiä: Ph-tasapaino, hengitystekniikka ja lihassupistukset. Elimistö täytyy pitää hieman happamana jotta vanhenemisprosessi hidastuu. Hengitystekniikkaan uskoo myös Jessica Alba, kahden lapsen äiti. Lantiopohjaa osaa varmasti jokainen nainen harjoittaa, se kannattaa.

Vierailija
54/72 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ite tsekkasin sen facebook kuvat. Susanna peukuttamassa joiden putkiasentajian "onpas herkku" kommentteja. 

Sitten vielä ihmetellään miksi vähänkään paremman näköisiä naisia pidetään horoina...

Vierailija
55/72 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Playboy juttu on noloa, mutta tsekkasin Susannan sivut ja siellä oli pari oikeasti hyvää vinkkiä: Ph-tasapaino, hengitystekniikka ja lihassupistukset. Elimistö täytyy pitää hieman happamana jotta vanhenemisprosessi hidastuu. Hengitystekniikkaan uskoo myös Jessica Alba, kahden lapsen äiti. Lantiopohjaa osaa varmasti jokainen nainen harjoittaa, se kannattaa.

Siis kirjoitin väärin: elimistön pitää olla hieman emäksinen jotta happanemisprosessi hidastuu. Muuten mielestäni Susannan kaltaisia nelikymppisiä kyllä tapaa paljonkin, toki se on harvinaisempaa kun on viisi lasta. Geenit ne määräävät loppupeleissä eniten. Itse en ikinä menisi pyllistämään nettiin, mutta en jaksa vaivata päätäni sillä mitä muut tekevät.

Vierailija
56/72 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan oikeasti tajua tätä Tanni-hehkutusta. Kun itse olin hänen ikäisensä, tosin vain kahden lapsen äiti, ei minussakaan ollut mitään ikääntymisen merkkejä. Aika moni vähän päälle 40, joka on jossain määrin itsestään huolehtinut (enkä tarkoita mitään botoxeja ja kauneusleikkauksia ym lisukkeita ja härpäkkeitä), näyttää hyvältä. Minusta tuo Susanna ei ole kasvoistaan erityisen kaunis. (ei, en ole kateellinen)

Ehkä se on Portugalissa iso juttu, että 5 lasta, 40+ ja hoikassa kunnossa ja osaa mainostaa seksuaalisuuttaan?

Eikä siinä ole oikeasti mitään 'rohkeaa', että omaan peilikuvaansa ihastunut ihminen esittelee alastomuuttaan lehdissä. Exhibitionisti siinä vain toteuttaa itseään - rohkeus on jotain aivan muuta.

Vierailija
57/72 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se oikeasti edes vielä esiintynyt siinä Portugalin Playboyssa, vai onko asia vieläkin "suunnitteilla"??

Vierailija
58/72 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
59/72 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se oikeasti edes vielä esiintynyt siinä Portugalin Playboyssa, vai onko asia vieläkin "suunnitteilla"??

Oli se jossain 40+ -erikoisnumerossa.

Vierailija
60/72 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole esiintynyt itse lehdessä, vaan nämä kohutut kuvat ovat olleet jossain julkaisussa. On todennäköisesti joutunut itse maksamaan, että on saanut kuvat sinne.

Teineistä kiva, kun mamman kuvia on liimailtu koulun seiniin, että hei, tässä on teidän mutsinne :)

Rohkea, aikuinen nainen :)