Pihtaajan maineessa, liian ison munan takia

Jouni45

Tulen hyvin juttuun naisten kanssa ja usein naiset haluavat seksiä kanssani. Koska olen varattu en kanna kondomeja mukanani ja välillä naisilla on kortsuja mukana. Noh kortsut on niitä tavallisen kokoisia, joihin en vaan mahdu ja jos väkisin venyttää, niin sattuu ihan tajuttomasti. Eli hyvien juttujen jälkeen, kun nainen on jo valmis mihin tahansa, minäpä en annakkaan koska munani ei mahdu kortsuun. Noh jotkut ovat toki saanneet suuseksiä tai sormeilua, mutta sepä ei ole sama asia. Ei ole kivaa kellään...

Kommentit (4)

Vierailija

Okei just lavertelin sun tyttöystävälles plus muille joten jatkossa saat maksaa seksistä, ku kelpaat vaan huorille, lucky rest of life to you 

Ainiin sori jos se sun tyttöys...

Vierailija kirjoitti:

Okei just lavertelin sun tyttöystävälles plus muille joten jatkossa saat maksaa seksistä, ku kelpaat vaan huorille, lucky rest of life to you 

niin sori jos se sun tyttöystävä olikin poikaystävä on meitä moneen junaan niin aina ei tunnista päälle päin tai nimestä.

Vierailija

Minulla oli sama ongelma mutta se hoituu kun ostaa itse kondomit. Kokojahan riittää vaikka minkä paksuiselle jormalle. My size 69 on jo tarpeeksi iso useimmille, Jos se on liian pieni, kannattaa ostaa talouskäsineet.  Niissä on sitten viisi hattuakin, johon kaikki isostakin kalusta lentävä sperma varmasti mahtuu.

Ja tuo kuva on ahterista. Kyllä minäkin kortsun voin vetää jalkaani sillä jalassa on luita. Ainakaan minun jormassani ei ole, vaan paisuvaiskudosta. Ja se supistuu, kun siihen vetää kireän kumin päälle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat