18v nainen ja 29v mies yhdessä
Mikä ongelma? Hiertää monen av mamman takamusta kun tälläinen ikäero ilmenee jollain palstalaisella. Minusta tässä ei ole mitään vikaa, niin kauan kuin ketään ei käytetä hyväksi ym. Ihmisiä on erilaisia. Ja eri tasoisia iänsä puolesta.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä mammojen mielipiteistä..
Se nyt vaan on periaatteellinen ongelma vanhemmille naisille että miehet pitävät nuorista naisista.
Mutta onhan sekin ongelma miehille, että naiset pitävät useimmiten ikäisistäänmiehistä eikä suinkaan itseään huomattavasti vanhemmista. Ja auta armias jos nainen pitääkin itseään nuoremmista (kuten minä). Voi sitä haukkumisen määrää.
Mitä haukkumista minulla siinä voisi olla ,että jotkut muut pitävät toisistaan ?
Silti aika moni muu haukkuu. Itsekään en ymmärrä miksi puututaan toisten parinvalintaan. Kunhan molemmat ovat aikuisia, niin aivan sama mulle. Parikymppisenä törmäsin usein katkeriin vanhempiin miehiin jotka moralisoivat minua kun seurustelin itseäni 4v. nuoremman pojan kanssa... "ei ole normaalia" sain kuulla jatkuvasti. Nyt yli 30-vuotiaana mulla on 9v. nuorempi poikaystävä... Olen kuulemma puuma ja naurettavin kommentti mitä ole kuullut on "kehdonryöstäjä". Siis enhän minä edes iällisesti voisi olla mieheni äiti. Hulluutta! Antaisivat meidän olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on periaatteellinen ongelma vanhemmille naisille että miehet pitävät nuorista naisista.
Mutta onhan sekin ongelma miehille, että naiset pitävät useimmiten ikäisistäänmiehistä eikä suinkaan itseään huomattavasti vanhemmista. Ja auta armias jos nainen pitääkin itseään nuoremmista (kuten minä). Voi sitä haukkumisen määrää.
Mitä haukkumista minulla siinä voisi olla ,että jotkut muut pitävät toisistaan ?
Silti aika moni muu haukkuu. Itsekään en ymmärrä miksi puututaan toisten parinvalintaan. Kunhan molemmat ovat aikuisia, niin aivan sama mulle. Parikymppisenä törmäsin usein katkeriin vanhempiin miehiin jotka moralisoivat minua kun seurustelin itseäni 4v. nuoremman pojan kanssa... "ei ole normaalia" sain kuulla jatkuvasti. Nyt yli 30-vuotiaana mulla on 9v. nuorempi poikaystävä... Olen kuulemma puuma ja naurettavin kommentti mitä ole kuullut on "kehdonryöstäjä". Siis enhän minä edes iällisesti voisi olla mieheni äiti. Hulluutta! Antaisivat meidän olla rauhassa.
Eipä se 29 v. mieskään ikänsä puolesta voisi olla sen 18-vuotiaan naisen isä. (11-vuotias esiteini-isä ehkä ,mutta aika harvan kroppa on siinä iässä tuottanut vielä tippaakaan sitä siihen tarvittavaa siemennestettä...) Kyllä se 18-vuotias nainen on ihan täysin oikeutettu ottamaan tai jättämään sen 29-vuotiaan miehen. Ihan halunsa mukaan meidän muiden ,ulkopuolisten hänen parinvalintaansa ja heidän suhteeseensa puuttumatta joten tämä lähinnä tuon ikäeron paheksumiseen painottuva mielipiteenvaihto asiasta on kyllä aivan turhaa ajanhukkaa kaikille siihen osallistuville. Tämän vain halusin sanoa ja nyt lähden Lidliin ennenkuin se menee kiinni. Moi.
18-vuotias hyvä jos osaa kengännauhoja itse sitoa ja 29-vuotiaalla toinen jalka jo haudassa. Ei ole normaalia sanon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se 29 v. mieskään ikänsä puolesta voisi olla sen 18-vuotiaan naisen isä. (11-vuotias esiteini-isä ehkä ,mutta aika harvan kroppa on siinä iässä tuottanut vielä tippaakaan sitä siihen tarvittavaa siemennestettä...) Kyllä se 18-vuotias nainen on ihan täysin oikeutettu ottamaan tai jättämään sen 29-vuotiaan miehen. Ihan halunsa mukaan meidän muiden ,ulkopuolisten hänen parinvalintaansa ja heidän suhteeseensa puuttumatta joten tämä lähinnä tuon ikäeron paheksumiseen painottuva mielipiteenvaihto asiasta on kyllä aivan turhaa ajanhukkaa kaikille siihen osallistuville. Tämän vain halusin sanoa ja nyt lähden Lidliin ennenkuin se menee kiinni. Moi.
Pointtini oli se, että miehet paheksuvat yhtälailla nuori mies-vanhempi nainen suhteita, kuin vanhemmat naiset nuori nainen-vanhempi mies suhteita. Mutta totta, muiden suhteet ei kuulu muille, eikä niistä keskustelu ole hedelmällistä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt kovasti. Tämä ei ole provo mutta olen 46 ja seurustelen mieluusti 18-20v tyttöjen kanssa. He eivät halua lapsia, he ovat hyvännäköisiä ja saan heiltä todella hyvää seksiä. Itse olen varakas, ok-näköinen mies enkä etsi mitään rakkaussuhdetta. Olen nuorekas, jaksan höpötellä nuoriakin kiinnostavista asioista. Hyötysuhde on molemminpuolinen. Tytöt tykkäävät isähahmosta ja olla luksusmersun kyydissä, hotelliviikonlopuista, etelänlomista. Minä saan nuorta pillua. Ei tässä ole mitään kamalaa , täysikäisiä ihmisiä.
Toki seurustelua jos ajattelen, haluaisin 10-15v vanhemman, eli 34-vuotiaan vaikkapa, mutta en ikinä omanikäistäni. Mun ikäiset synnyttäneet naiset varsinkin ovat aika kaameassa kunnossa. Olen seksuaalinen otus ja haluan kiinteän, nuoren naisen. Tämä on ihan evoluutioteorian mukaista. Toiv en loukannut ketään, sillä tämä nyt vain on totuus.
Noinhan se menee, moni muukin ikäisesi yksinäinen mies maksaa nuorille naisille seksistä. Jos nuori on henkisesti tasapainoinen ja kohtelette toisianne kaikin puolin hyvin, mikäpä siinä.. periaatteessa ainakin.
En tiedä, jotenkin tuo silti kolkolta kuulostaa. En ole mielenterveyden ammattilainen mutta jotenkin kyllä tuntuu että 18-vuotias nuori jolla on kaikki asiat hyvin, ei myisi itseään vanhoille miehille. Hmm. No, minä toivon että sinä et satuta niitä nuoria millään tavalla ja että ne nuoret eivät satuta itseään pelaamalla tuollaista peliä.
Ihan normaali ikäero, antakaa jo tällasten ketjujen olla.
Keistä henkilöistä täällä nyt edes keskustellaan , onko yleensä edes lähtökohtaisesti mielekästä puhua joidenkin täysin tuntemattomien ihmisten (...joidenkin sellaisten henkilöiden siis ,joista emme nyt tässäkään tiedä edes nimiä ) suhteista ja ikäeroista.
Onhan maailmassa,hitto soikoon , vaikka mitä !
Ei nyt ole mitään kovin ihmeellistä ,että joillakin pareilla on jompaankumpaan suuntaan tilastollista keskivertoa enemmän sitä keskinäistä ikäeroa.
Miten se meidän muiden,täysin ulkopuolisten ihmisten , elämään muka vaikuttaisi ?
Jos kerran molemmat ovat täysi-ikäisiä niin ei siinä silloin kenelläkään (...edes niillä sen pariskunnan omilla lähisukulaisilla ) ole periaatteessa ,eikä käytännössä yhtään mitään sanansijaa.
No aikuinen mies ja teinittyttö nyt vaan on epäilyttävä yhdistelmä.
Olen 20v ja minulla on säpinää 37v kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni se ei ole ongelma. Miksi olisi? Kunhan lain puitteissa mennään niin aivan sama kuka on kenenkin kanssa (kunhan jätetään minun mieheni rauhaan ;) )
Olen kuitenkin huomannut (ihan irl myös) että nuo vanhemmat miehet sitten nurisevat kun nuori pimu ei lämpeäkään ja sitten haukutaankin koko naissukupuoli feministien aivopesemäksi kanalaumaksi.
Ainakin omassa nuoruudessani oli vain muutama tyyppi, jotka halusivat vanhemman miehen. Loput pyrkivät löytämään kumppanin (pitkäaikaisen sellaisen) ihan omasta ikäluokastaan.
no itté olin 22 kun tapasin 33v mieheni eli eipä kauheen kamalaa----
Vierailija kirjoitti:
no itté olin 22 kun tapasin 33v mieheni eli eipä kauheen kamalaa----
Kamalaa se onkin vain niiden naisten mielestä ,joilla kello raksuttaa jo pahasti ja ovat jääneet kokonaan ilman miestä (...tai sitten naistakaan) omaksi elämän kumppanikseen .
Korjaus omaan kommenttiini edellä : ...viimeinen piti olla yhdyssana -siis : 'elämänkumppanikseen'. ( en siis ole "elämämkoululainen", enkä minkään "puollustaja")