Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä ongelma? Hiertää monen av mamman takamusta kun tälläinen ikäero ilmenee jollain palstalaisella. Minusta tässä ei ole mitään vikaa, niin kauan kuin ketään ei käytetä hyväksi ym. Ihmisiä on erilaisia. Ja eri tasoisia iänsä puolesta.

• ylös 33
  • alas 13

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

No onhan se hieman hölmö jos toinen täyttää 19 niin toinen on silloin 40 vuotias

• ylös 19
  • alas 42
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No onhan se hieman hölmö jos toinen täyttää 19 niin toinen on silloin 40 vuotias

Hölmöä? No minkä takia 20 ja 22 v ei ole hölmöä?

• ylös 20
  • alas 10
Vierailija

Älä välitä mammojen mielipiteistä..

Se nyt vaan on periaatteellinen ongelma vanhemmille naisille että miehet pitävät nuorista naisista.

• ylös 19
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla se penaalin terävin kynä matikassa...

• ylös 70
  • alas 1
M39

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on hölmöä. Toinen kun vanhenee vuoden, ni toinen 11v. 

• ylös 56
  • alas 1
loisto3

Anteeksi nyt kovasti. Tämä ei ole provo mutta olen 46 ja seurustelen mieluusti 18-20v tyttöjen kanssa. He eivät halua lapsia, he ovat hyvännäköisiä ja saan heiltä todella hyvää seksiä. Itse olen varakas, ok-näköinen mies enkä etsi mitään rakkaussuhdetta. Olen nuorekas, jaksan höpötellä nuoriakin kiinnostavista asioista. Hyötysuhde on molemminpuolinen. Tytöt tykkäävät isähahmosta ja olla luksusmersun kyydissä, hotelliviikonlopuista, etelänlomista. Minä saan nuorta pillua. Ei tässä ole mitään kamalaa , täysikäisiä ihmisiä.

Toki seurustelua jos ajattelen, haluaisin 10-15v vanhemman, eli 34-vuotiaan vaikkapa, mutta en ikinä omanikäistäni. Mun ikäiset synnyttäneet naiset varsinkin ovat aika kaameassa kunnossa. Olen seksuaalinen otus ja haluan kiinteän, nuoren naisen. Tämä on ihan evoluutioteorian mukaista. Toiv en loukannut ketään,  sillä tämä nyt vain on totuus.

• ylös 21
  • alas 38
Vierailija

Ei tuossa ole yhtään mitään. Henkinen ikä on se ratkaiseva.  Monesti mies vasta tuossa iässä alkaa aikuistua. Ja jotkut tytöt on jo tuossa iässä henkisesti tosi kypsiä. Henkinen ikä ratkaisee.

Ikä on vain numeroita. Kunhan kyseessä ei ole alaikäinen niin anti mennä. Nauttikaa elämästä.

• ylös 14
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka? :o miten hemmetissä sä voit tietää /arvioida yhen kirjoituksen perusteella kuinka hyvä olen matikassa?

• ylös 3
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt kovasti. Tämä ei ole provo mutta olen 46 ja seurustelen mieluusti 18-20v tyttöjen kanssa. He eivät halua lapsia, he ovat hyvännäköisiä ja saan heiltä todella hyvää seksiä. Itse olen varakas, ok-näköinen mies enkä etsi mitään rakkaussuhdetta. Olen nuorekas, jaksan höpötellä nuoriakin kiinnostavista asioista. Hyötysuhde on molemminpuolinen. Tytöt tykkäävät isähahmosta ja olla luksusmersun kyydissä, hotelliviikonlopuista, etelänlomista. Minä saan nuorta pillua. Ei tässä ole mitään kamalaa , täysikäisiä ihmisiä.

Toki seurustelua jos ajattelen, haluaisin 10-15v vanhemman, eli 34-vuotiaan vaikkapa, mutta en ikinä omanikäistäni. Mun ikäiset synnyttäneet naiset varsinkin ovat aika kaameassa kunnossa. Olen seksuaalinen otus ja haluan kiinteän, nuoren naisen. Tämä on ihan evoluutioteorian mukaista. Toiv en loukannut ketään,  sillä tämä nyt vain on totuus.

Pidän vanhemmista miehistä, osin juurikin varallisuuden takia. Tuo isäsuhde oli jokseenkin oksettava ilmaus. Miksi pitää lytätä 40+ naiset? 

-N18

• ylös 32
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka? :o miten hemmetissä sä voit tietää /arvioida yhen kirjoituksen perusteella kuinka hyvä olen matikassa?

?
18 + 1 = 19
29 + 1 = 30 on erisuuri kuin 40

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?
18 + 1 = 19

Jaa no sama asia kuiteski.

• ylös 3
  • alas 11
Vierailija

16v. nainen ja 74v. mies on just hyvä match. Naiset tykkää kun mies on vähän vanhempi. =) Terveisin mies vuosimallia 1941

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?
18 + 1 = 19

Eli ihan sama mitä saat kaupassa viidestä kympistäsi  kun ostat jotain 29 euron arvoista . ? Sama antaako sinulle 11 euroa tai 21 euroa-rahaahan ne ovat kumpikin ,eiks´vaan ( tai vaikka antais vaan vitosen....sinnehän se    menee kuitenkin samaan pussiin raha kuin raha. )

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?
18 + 1 = 19

Eli ihan sama mitä saat kaupassa viidestä kympistäsi  kun ostat jotain 29 euron arvoista . ? Sama antaako sinulle 11 euroa tai 21 euroa-rahaahan ne ovat kumpikin ,eiks´vaan ( tai vaikka antais vaan vitosen....sinnehän se    menee kuitenkin samaan pussiin raha kuin raha. )

Mie en nyt oikein ymmärtänyt tota? rahaa sekin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä mammojen mielipiteistä..

Se nyt vaan on periaatteellinen ongelma vanhemmille naisille että miehet pitävät nuorista naisista.

Mutta onhan sekin ongelma miehille, että naiset pitävät useimmiten ikäisistäänmiehistä eikä suinkaan itseään huomattavasti vanhemmista. Ja auta armias jos nainen pitääkin itseään nuoremmista (kuten minä). Voi sitä haukkumisen määrää.

Sivut