Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Revin sitten miehen kaverin ulos kaapista...!

Vierailija
23.10.2015 |

Meillä oli juhlat joissa mulle ja tälle kaverille tuli riitaa, koska ärsyynnyin kun se vei miehen kaiken huomion koko ajan (kuten yleensäkin!) Sanailtiin siinä toisillemme ja kun en enää muutakaan keksinyt niin tokaisin että "Luuletko että mä en tiedä mikä sä olet? Susta näkyy kilometrin päähänkin että olet homo!" Kaveri meni hiljaiseksi ja ahdistui selvästi ja lopulta mutisi ''Näkyykö?'' Sitten se vaan paineli pihalle ja nyt mun mies on vihainen sekä kaverilleen että mulle.. Ei kuulemma kiinnosta mikään enää, sen elämä on pilattu. Ei halua kuulla kaveristaan ja syyttää mua kun näin kävi...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua syytettiin joskus vuosia sitten eräissä bileissä että yritän iskeä ystävääni. Vihaan vieläkin sitä idioottia joka semmoista kehtasi mennä väittämään. En edes ollut kiinnostunut ystävästäni intiimisti. En ole vieläkään.

Käyttäydyin samoin kuin apn miehen kaveri ja poistuin bileistä vihaisena.

Vierailija
22/28 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäisikö mun nyt jotenkin väkisin yrittää korjata niiden välit? Mies itse ei halua mutta syyttää mua siitä että pilasin hänen kaverisuhteensa! Anteeksi en ala pyytelemään keneltäkään. Tosiaan itsehän se asian myönsi, oma valinta!

Olisi melkein jopa hauskaa, kun kaikki kaltaisesi homoutta inhoavat tyypit eläisivät viikon homon saappaissa. Saisitte kokea sen sen saman vihan ja inhon mitä monet meistä seksuaalivähemmistöjen edustajista joutuvat kokemaan. Samaa voisi oikeastaan soveltaa melkein mihin tahansa tapaukseen; transfobisille tekisi varmasti hyvää herätä joku aamu väärässä kehossa. Ehkä yksi äärimmäisistä tapauksista voisi olla parafilioista kärsivien teloitusta tai yhteiskunnasta vieroittamista kannattavien muttaminen pariksi päiväksi vaikkapa pedofiileiksi.

Varmaan aika moni näistä "täydellisistä" cishet-ihmisistä lähtisi oman käden kautta, jos he joutuisivat kestämään vastaavaa maanpäällistä helvettiä koko elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot on helkkarin omituisia.

Vierailija
24/28 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit on se vaihtoehto, että kaveri ei ole homo (ja homous on mielestäni ihan neutraali juttu), mutta joko myös itse ajattelee kaverinsa lailla yhtä ahdasmielisesti seksuaalivähemmistöistä tai ainakin tietää kavereidensa niin ajattelevan. Tällöin on ihan mahdollista että hän hämmentyi ja häpäistyi kommentista niin paljon, että ei tiennyt miten toimia. Myös tässä tapauksessa hän saattaa kulkea aika syvissä vesissä nyt, koska on selvää että mikään määrä vakuuttelua ei saa asiaa enää korjattua. 

Oli miten tahansa, niin selkeää joka tapauksessa on, että sekä aloittaja että hänen miehensä ovat toimineet todella raukkamaisesti ja tuolla ihmisellä on parempi olla ilman noin pinnallista "ystävyyssuhdetta". 

Vierailija
25/28 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä tilanteeseen... Homokaverilta tuli miehelle tekstiviesti. Mies heitti sohvalta tyynyn ja peittonsa makkarin sänkyyn ja lähti ulos. Ei kyllä sanonut mitään... Onkohan tilanne ohi? ap

Vierailija
26/28 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä keskusteluaihe,

Ensinnäkin jos tämä homo on yhteydessä mieheesi päivittäin sanoisin että kyllä, hän on kiinnostunut hänestä.

Se taas kertoo miehestäsi, ettei halua homon kaveriksi

Ja olisit voinut sanoa homolle kahden kesken eikä koko joukolle

Vierailija
27/28 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkeä keskusteluaihe,

Ensinnäkin jos tämä homo on yhteydessä mieheesi päivittäin sanoisin että kyllä, hän on kiinnostunut hänestä.

Se taas kertoo miehestäsi, ettei halua homon kaveriksi

Ja olisit voinut sanoa homolle kahden kesken eikä koko joukolle

Mulla on paljon heterokavereita joitten kanssa olen yhteydessä päivittäin vaikka sellaista kiinnostusta ei olekaan. Ei homo ole automaattinen seksikone vaikka niin yleisesti luullaan.

Vierailija
28/28 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua syytettiin joskus vuosia sitten eräissä bileissä että yritän iskeä ystävääni. Vihaan vieläkin sitä idioottia joka semmoista kehtasi mennä väittämään. En edes ollut kiinnostunut ystävästäni intiimisti. En ole vieläkään.

Käyttäydyin samoin kuin apn miehen kaveri ja poistuin bileistä vihaisena.

Siis oletteko sinä ja kaverisi miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan