Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Revin sitten miehen kaverin ulos kaapista...!

Vierailija

Meillä oli juhlat joissa mulle ja tälle kaverille tuli riitaa, koska ärsyynnyin kun se vei miehen kaiken huomion koko ajan (kuten yleensäkin!) Sanailtiin siinä toisillemme ja kun en enää muutakaan keksinyt niin tokaisin että "Luuletko että mä en tiedä mikä sä olet? Susta näkyy kilometrin päähänkin että olet homo!" Kaveri meni hiljaiseksi ja ahdistui selvästi ja lopulta mutisi ''Näkyykö?'' Sitten se vaan paineli pihalle ja nyt mun mies on vihainen sekä kaverilleen että mulle.. Ei kuulemma kiinnosta mikään enää, sen elämä on pilattu. Ei halua kuulla kaveristaan ja syyttää mua kun näin kävi...

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ap olet idiootti. Riidoissa henkilökohtaisuuksiin lankeavat ovat alhaisia otuksia. Pyydä miehen kaverilta anteeksi, mutta älä odota anteeksiantoa.

Vierailija

:D Hassu tilanne. Miks sun mies suuttui? Sitä en ymmärrä. Jos mulle joku alkaa urputtaan niin tekisin täysin samoin.

Vierailija

Ai kamala! Ihan törkeää puuttua tuolla lailla ihmisen yksityisiin henkilökohtaisiin asioihin. Vaikka jollakin tapaa en kyllä edes usko tähän tarinaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

:D Hassu tilanne. Miks sun mies suuttui? Sitä en ymmärrä. Jos mulle joku alkaa urputtaan niin tekisin täysin samoin.

Suuttui koska ei tiennyt kaverinsa suuntautumista ja nyt ei voi enää olla hänen kaveri. Luuletteko ettei kaduta, en mä oikeasti edes epäillyt sen olevan homo, se oli vaan heitto! Ja nyt mun mies ei halua puhua edes mulle, koska sain tämän aikaan..

Vierailija

Miksi homot on jotenkin erityisasemassa mitä tulee vittuiluun. Jos toinen käyttäytyy typerästi niin se ei ole mitään syrjintää jos sanoo rumasti. Sama juttu kuin mamuilla ja transuilla.

Vierailija

Luulen että tämä on provo, mutta oli tai ei niin kaapista väkisin repiminen on tosi törkeää. Ihmisillä on syynsä mikseivät ole avoimesti kertoneet seksuaalisista suuntauksistaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämä on provo, mutta oli tai ei niin kaapista väkisin repiminen on tosi törkeää. Ihmisillä on syynsä mikseivät ole avoimesti kertoneet seksuaalisista suuntauksistaan.

Hah. No itehän se homo tuli kaapista ulos. Sanoa voi mitä vaan, mutta miksei sitten vaan kiistänyt tai naurahtanut jollei ollut valmis. Sehän yritti koko ajan iskeä ap:n miestä. Kyllä mä oisin jos aiemmin heittänyt niska-perse otteella ulos ja sylkässyt naamaan. On se nyt kumma että mies saa tehdä aina mitä vaan. Jos nainen ois ollut lirkuttelemassa niin mitkähän olis kommentit.

Vierailija

mikäs sitä miestä estää olemasta kaveri? Ei se ihminen siitä mihinkään ole muuttunut vaikka homoksi paljastuikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. No itehän se homo tuli kaapista ulos. Sanoa voi mitä vaan, mutta miksei sitten vaan kiistänyt tai naurahtanut jollei ollut valmis. Sehän yritti koko ajan iskeä ap:n miestä. Kyllä mä oisin jos aiemmin heittänyt niska-perse otteella ulos ja sylkässyt naamaan. On se nyt kumma että mies saa tehdä aina mitä vaan. Jos nainen ois ollut lirkuttelemassa niin mitkähän olis kommentit.

Sanoin niin vakuuttavasti että se taisi tosiaan luulla että tiesin! Koko juhlat tietysti lässähti tämän jälkeen ja kaikki muutkin lähti pois. En ole koskaan pitänyt siitä kaverista mutta olen vähän huolissani kun ei siitä ole kuulunut mitään tuon episodin jälkeen josta on nyt siis melkein viikko aikaa. Yleensä se on pommittanut miestä viesteillä joka päivä ja soitellut. Miestä ei kuulemma kiinnosta. Olisin tyytyväinen tilanteeseen jos mies ei vihoittelisi mulle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suuttui koska ei tiennyt kaverinsa suuntautumista ja nyt ei voi enää olla hänen kaveri. Luuletteko ettei kaduta, en mä oikeasti edes epäillyt sen olevan homo, se oli vaan heitto! Ja nyt mun mies ei halua puhua edes mulle, koska sain tämän aikaan..

Ai että ei voi olla kaveri, kun paljastui homoksi? Ei tainnut kovin kummoinen kaveri ollakaan tai sitten miehesi on melko ahdasmielinen ääliö... Ei kyllä sinultakaan kovin fiksu veto, tollanen homottelu kuuluu kai lähinnä noin 15-vuotiaiden kielenkäyttöön!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mikäs sitä miestä estää olemasta kaveri? Ei se ihminen siitä mihinkään ole muuttunut vaikka homoksi paljastuikin.

Ei kuulemma halua että häntäkin luullaan homoksi. Miehen mielestä minä tein siis hänet naurunalaiseksi enemmän kuin kaverinsa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat