uusi artisti Juulia - uusi SANNI-kopio!
Kuuntelitteko tämän Juulian tänään ilmestyneen sinkun Vakavaa?
Oma tuomioni: Päällimmäisin huomio - SANNI SANNI SANNI. taas yksi SANNI-kopio. Missä omat ideat?
Hieno tuotanto, mutta ei siinä mitään persoonallista.
Juulian ääni sopisi paremmin iskelmään. Huomaa ettei itse ole lauluntekijä vaan pelkästään mukana prosessissa. Niin "tehotuotettua" poppia kuin voi olla, valitettavasti.
Kommentit (47)
Ei Juuliaa ja Sannia voi verrata. Harva varmaan tietää, mutta Julle on ollut enemmän tai vähemmän alalla jo pitkään. Ensin halusi harrastella vain, mutta musiikki kun on intohimo niin innostui siitä duunimielessäkin kauppakorkeaa taapertaessaan. Mä olen kuunnellut Jullea jo kauan ja on ääni kuin enkelillä, muistan jo kuunnelleeni All of us aikoina. Ei oo mistään tähdenlennosta kyse. Tää tyttö on täyttä kultaa kaikin eri tavoin. Et sillee, bitches.
Terveisin,
Nugetti hehehehe :)
Miksei voi verrata Juuliaa ja Sannia? Aika samanlaisesta tuotannosta ja biisinrakenteesta, lyriikoista ja melodioista kun on kyse niin väistämättä tulee verrattua.
Ja aiemmalle; Sannilla ei ole todellakaan yksinoikeus tehdä elektronista pop-musiikkia! Päinvastioin! Olisi ihana jos suomen musamarkkinoille tulisi jotain muutakin kuin sannimaista elektronista pop-musiikkia, josta tässäkin biisissä oli kyse. Sehän on juuri toivottavaa että tulis erilaista kamaa markkinoille
Oijoi, onpas ihana! Kirjoittaa kuulemma tekstit itse? Luin Saaran blogia pitkään ja Juulian vielä pidempään ja nykyään kuuntelen YleXää aamuisin työmatkoilla. Aika hauskaa seurata keskutelua kun kerrankin "tuntee" kohteen :)
Onko tää sama Juulia, joka laulaa sen "Lumienkeleitä" ym. joululauluja??
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sama Juulia, joka laulaa sen "Lumienkeleitä" ym. joululauluja??
Ei ole. Tämä on Juulia Vuojala, entinen All of us bändin solisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan sitä tullu tietenki julkisuuden kaipuu, kun parhaat ystävät on anna abreu ja radiojuontaja. haluaa oman siivun kakusta.Juulia taisi olla julkisuudessa jo ennen Annaa ja Saaraa, kun oli vielä mukana Rockin da Northissa.
Siis missä...??? rockin da north :D..?
Osaat käyttää vauvapalstaa, mutta et Googlea?
Lol. Pointti oli että ei ainakaan itselleni rockin da north sano paljon joten missään hirveän suuressa määrin Juulia ei ole kyllä julkisuudessa ollut.
Ja ikäsi on?
Sannillako on yksinoikeus tehdä elektronista pop-musiikkia?