Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi artisti Juulia - uusi SANNI-kopio!

Vierailija
23.10.2015 |

Kuuntelitteko tämän Juulian tänään ilmestyneen sinkun Vakavaa?

Oma tuomioni: Päällimmäisin huomio - SANNI SANNI SANNI. taas yksi SANNI-kopio. Missä omat ideat?

Hieno tuotanto, mutta ei siinä mitään persoonallista.

Juulian ääni sopisi paremmin iskelmään. Huomaa ettei itse ole lauluntekijä vaan pelkästään mukana prosessissa. Niin "tehotuotettua" poppia kuin voi olla, valitettavasti.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://juulai.blogspot.fi/2011/02/mun-elama.html?m=1 tuolla kertoo liittyneensä RDN jne. Jonnet ei muista tai tiedä tämmöistä! Kingsize #1

Vierailija
22/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onhan sitä tullu tietenki julkisuuden kaipuu, kun parhaat ystävät on anna abreu ja radiojuontaja. haluaa oman siivun kakusta.

Juulia taisi olla julkisuudessa jo ennen Annaa ja Saaraa, kun oli vielä mukana Rockin da Northissa.

Siis missä...??? rockin da north :D..?

Osaat käyttää vauvapalstaa, mutta et Googlea?

Lol. Pointti oli että ei ainakaan itselleni rockin da north sano paljon joten missään hirveän suuressa määrin Juulia ei ole kyllä julkisuudessa ollut.

Tai sitten jonnet ei vain muista...

No muistatko itse kaikki jotka on julkaisseet kolme levyä joista viimeisimmästäkin on jo 9 vuotta? Mä en oo koskaan kuullutkaan mistään rockin da northista ennen äskeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin niin paljon, et Juulialta tulee jotain uutta ja erilaista, koska siinä mimmissä ois potentiaalia vaikka mihin, mut kieltämättä siihen sannimaiseen honotukseen tääkin biisi kallistuu :/ Harmi! Suomessa on todellakin pula hyvistä biisintekijöistä, vai sit tää Sannimaisuus on nyt vaan niin pinnalla, kun kaikki suomeksi laulavat naisartistit haluaa kuulostaa tuolta samalta. 

Vierailija
24/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu,mutta mistä löytyisi Suomessa maailmanluokan biisintekijä? Mies tai nainen joka kykenisi säveltämään juuri ilmestyneen Adele - Hello tason biisejä.Diandralla saattaisi riittää kapasiteetti esittämiseen,vain biisintekijä ja biisit puuttuu.

Mulla on ystävä, joka on tehnyt musiikkia aina. Kappaleet ovat TODELLA tasokkaita, mutta jostain syystä hän haluaa pitää kynttilää vakan alla. Ei ole yrittänyt tuoda kappaleita päivänvaloon (pitää musiikkia enemmän harrastuksena)

Pointti oli lähinnä, että suomestakin löytyy varmasti potentiaalia. Sitä ei vaan osata hyödyntää niin kuin esim Ruotsissa. Siinä suhteessä Suomi on vähän takapajula :/

Vierailija
25/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä kaikki tuntee tän juulian? googlaamalla löytyi lähinnä blogi jota päivittää näköjään erittäin harvoin. kertokaa  toki tietämättömälle :)

Vierailija
26/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä kaikki tuntee tän juulian? googlaamalla löytyi lähinnä blogi jota päivittää näköjään erittäin harvoin. kertokaa  toki tietämättömälle :)

Juulia oli aikoinaan demi-/galtsujulkkis, samoin kuin kaverinsa Saara Sarvas.

Vierailija
27/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu,mutta mistä löytyisi Suomessa maailmanluokan biisintekijä? Mies tai nainen joka kykenisi säveltämään juuri ilmestyneen Adele - Hello tason biisejä.Diandralla saattaisi riittää kapasiteetti esittämiseen,vain biisintekijä ja biisit puuttuu.

Tästä (mun kotikaupungista Vaasasta, loistava biisi Magic Call ja loistava ääni Ella Sanoo).

Vierailija
28/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onhan sitä tullu tietenki julkisuuden kaipuu, kun parhaat ystävät on anna abreu ja radiojuontaja. haluaa oman siivun kakusta.

Juulia taisi olla julkisuudessa jo ennen Annaa ja Saaraa, kun oli vielä mukana Rockin da Northissa.

Siis missä...??? rockin da north :D..?

Osaat käyttää vauvapalstaa, mutta et Googlea?

Lol. Pointti oli että ei ainakaan itselleni rockin da north sano paljon joten missään hirveän suuressa määrin Juulia ei ole kyllä julkisuudessa ollut.

Tai sitten jonnet ei vain muista...

No muistatko itse kaikki jotka on julkaisseet kolme levyä joista viimeisimmästäkin on jo 9 vuotta? Mä en oo koskaan kuullutkaan mistään rockin da northista ennen äskeistä.

Eiköhän jokainen Suosikkinsa lukenut muista ne bändit, joista aikoinaan kohkattiin.  

toim. huom. Suosikki oli nuortenlehti, jonka viimeisimmästäkin julkaisusta on jo kolme vuotta.

Vierailija
29/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juulia oli aikoinaan demi-/galtsujulkkis, samoin kuin kaverinsa Saara Sarvas.

oli (ainakin silloin) myös edesmenneen Lauran kaveri. 

Vierailija
30/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aivan "Sanni-biisi" tuo uusi :D Mutta Juulialla on paljon parempi ääni!

Vierailija
31/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Sannia kovaati yrittää kopioida :)

Kun taidot ei riitä....

Vierailija
32/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pettymys :(
Oon aina ihaillut Juulia livevetoja, mut tää autotune ei vaan vetoa yhtään... 

Vierailija
33/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/47 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulialla on oikeasti UPEA ääni, mutta valitettavasti toi biisi on ihan kauhea eikä sovi hänelle ollenkaan. Enkä ymmärrä miksi ääntäkin muokattu tollaseksi Sannimaiseksi autotune-ränkytykseksi.. Anyways, jos Juulia ja Sanni vetäisi molemmat livenä, Juulia veisi 6-0.

Vierailija
35/47 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, oon pettynyt. en tykännyt ollenkaan.

Vierailija
36/47 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi artisti? Onhan hän tehnyt levyjä jo vuodesta 2005.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Juulia_Haverinen

Vierailija
37/47 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi artisti? Onhan hän tehnyt levyjä jo vuodesta 2005.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Juulia_Haverinen

nyt on käsittääkseni eri juulia kyseessä

Vierailija
38/47 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä miksi kaikesta pitää aina tehdä samanlaista ja kaikki pitää leipoa samaan muottiin. Juulialla olisi ollut ääntä ja persoonaa parempaan. Kait se on se koneisto siinä taustalla, joka haluaa tehdä artistista heidän versionsa siitä minkä arvelevat myyvän. Samat tekijät tekee samankuuloisia biisejä samoilla vehkeillä ja samoilla teemoilla, samat valokuvaajat ottaa samanlaiset kuvat samanlaisilla maalitöhryillä jne. Ton maali- jutunkin Simelius on kierrättänyt vaikka kuinka monella artistilla. Oikeasti, jos nämä ihmiset ovat niin hiton "luovia", niin eikö voisi vaikka keksiä joka artistille sen oman juttunsa, eikä tarvitsisi aina toistaa niitä samoja ideoita. Ehkä tämä on mikä on eniten pielessä Suomen viihdeteollisuudessa- ei uskalleta olla omaperäisiä.

Vierailija
39/47 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava laulaja jonka taidot kyllä riittäisivät vaativampaankin musiikkiin. Olen kuullut livenä mm jazzahtavaa vetoa joka todella soi. Sellaisella ei ikävä kyllä pompsahdeta minkään mittaiseen kansansuosioon, vaan ehkä sitten paremmin tällaisella tusinatavaralla. Toivottavasti saa soittoaikaa sillä ei tämä jo breikanneille kanssasisarilleen häviä millään mittarilla.

Vierailija
40/47 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviää kyllä kanssasisarilleen kun on matkinut heitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi