Kokeilin paljon maha vetää evästä.

Vierailija

Olen ahmija, varmaan lopunikää ja nyt olen opetellut 3kk uutta lopullista elämäntapaa, syödä vähän.

Nyt sit iski kauhea himo, söin:
-paketillisen 150g mirelle keksejä

-4 ruisleipää täytteillä ja lasin maitoa

-300g makaronilaatikko, vähän sipsiä

-yhden suklaapatukan...... eikä nää helpota yhtään mun tuskaa.

Joten lähden ihan just oksentaa mahan tyhjäksi, ja jatkan sitä opettelua, että loppuelämä pitää vaan syödä erilailla, lohdutonta, kun ei tämä ruuan tuska vähene!!!

Eikö ole muka lääkettä joka vähentää ruokahalua!!!!??? yksi lääkäri sanoi että ei muka.

Kommentit (7)

Vierailija

Kokeilepa syödä jotain muuta kuin hiilarihöttöpaskaa. Lihaa, juustoa, salaattia, vihanneksia yms. Kokemuksesta tiedän ettei ole kovin mukavaa oksennella noita ulos eikä niitä tule syötyäkään niin paljoa kuin leipää ja keksejä tulisi.

Noin pääsin itse 7v kestäneestä bulimiasta irti ilman lääkärin tai lääkkeiden apua.

Vierailija

Olen kärsinyt tästä koko elämäni, mahdottomasta ruokahalusta, ei mikään mun nälkää vie. Kyllä syön oikein, niitä minkä pitäisi pitää nälkää, ei auta. Olen onnistunut laihtumaan nyt 15kg.

Mutta nyt halusin vaan antautua! ja siitä ei ollut mitään hyötyä.

Tavallaan hyvä, muistaa taas ettei siitä ylisyönnistä ole mitään iloa, ja tavallaan huono, kun muistan taas ettei mikään määrä tyydytä mua. Vaikeaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen kärsinyt tästä koko elämäni, mahdottomasta ruokahalusta, ei mikään mun nälkää vie. Kyllä syön oikein, niitä minkä pitäisi pitää nälkää, ei auta. Olen onnistunut laihtumaan nyt 15kg.

Mutta nyt halusin vaan antautua! ja siitä ei ollut mitään hyötyä.

Tavallaan hyvä, muistaa taas ettei siitä ylisyönnistä ole mitään iloa, ja tavallaan huono, kun muistan taas ettei mikään määrä tyydytä mua. Vaikeaa. Ap

Mitä sitten syöt kun syöt "oikein"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ravintoterapeutin tekemän ruokavalion mukaan, johon itse lisään kyllä proteeinia mm. kanalla, raejuustolla jne.

Aivan kauhean pienet määrät musta noissa, mitkä ovat kuulemma normaali määrä naiselle :( Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ravintoterapeutin tekemän ruokavalion mukaan, johon itse lisään kyllä proteeinia mm. kanalla, raejuustolla jne.

Aivan kauhean pienet määrät musta noissa, mitkä ovat kuulemma normaali määrä naiselle :( Ap

Liika proteiinikin nälättää. Jospa lisäisit rasvaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat