Näytteletkö joskus avutonta miehille?

Vierailija

Minä huomaan tekeväni tätä satunnaisesti, jos olen todennut ko. miehen sovinistiseksi tapaukseksi. En nyt ole siitä kauhean ylpeä, mutta se käy aika luonnostaan. Annan miehen pitää asenteensa. Hän sitten tekee jotain puolestani mitä kulloinkin tarvitsen, että saa "näyttää avuttomalle naiselle miten homma hoidetaan".
En kuitenkaan koskaan tee tätä kenellekään, joka on minulle tärkeä. Ja sitä paitsi he kyllä huomaisivat feikin. Tähän ei siis liity mitään flirttiä tms. Olen jo vanhempi nainen. Vähän vaan kohellan että näyttää siltä etten osaa tai jaksa, niin alkaa löytyä auttavia käsiä :-)
Osaan hyvin monet miesten hommat, mutta miksi tekisin, jos toiselle tulee hyvä mieli auttamisesta (tai jopa paha mieli, jos minä teen). Pientä improteatteria, niin kaikki on tyytyväisiä :-)

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En pidä sitä näyttelemisenä mutta käytän joskus hyväkseni sitä että olen nainen.

Mitä hyvää saat siitä että sua pidetään avuttomana ja huonompana? Raskaan laatikon antaminen ylähyllyltä kestää hetken ja väheksyvä asenne avutonta tipusta kohtaan säilyy ikuisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä sitä näyttelemisenä mutta käytän joskus hyväkseni sitä että olen nainen.

Mitä hyvää saat siitä että sua pidetään avuttomana ja huonompana? Raskaan laatikon antaminen ylähyllyltä kestää hetken ja väheksyvä asenne avutonta tipusta kohtaan säilyy ikuisesti.

Periaatteessa mua ei haittaa vaikka sovinisti minua väheksyisi en minäkään häntä arvosta.

Vierailija

Tasan kerran. Oli epämiellyttävä kurssi kyseessä ja oli mukava kun hymyilemällä ja ystävällisyydellä sai mieheltä apua tehtäviin.

Vierailija

Olen huomannut joskus tekeväni moista.

Esim. inhoan pyörän kumien pumpaamista tai lamppujen vaihtamista. Miehet osaa niin hyvin ne jutut :D :D :D Ja miksi kantaa painavia juttuja jos on mies vieressä...

Mutta toki tarvittaessa vaikka paikkaan omat pyörän kumini ja teen kaikki hommat. Ei tuota ongelmia. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat