Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta lapsilisä tulee tilille?

Vierailija
22.10.2015 |

Niin kauhee tupakanhimo, että heti ryntään kyllä paikalliselle huoltoasemalle. Tilillä ei nyt siis ole tätä kuusieuroista ja en nyt jaksa/halua lainatakaan. 

Tuleeko siis jo puolenyön aikaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina nordeaan 02:40. Ethän jätä pieniä lapsia yksin kun lähdet ostamaan tupakkaa? Ei, sillä ei ole merkitystä, että he nukkuvat. Älä lähde.

Vierailija
2/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin se tulee vasta 26.päivä. Toisekseen sinä et ole tosissasi, yrität vaan mollata tupakoivia äitejä. Ei me kaikki olla tuollaisia oksetuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tililläni ne ovat aina olleet viimeistään puoli yksi. Pankkina OP.

Vierailija
4/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin se tulee vasta 26.päivä. Toisekseen sinä et ole tosissasi, yrität vaan mollata tupakoivia äitejä. Ei me kaikki olla tuollaisia oksetuksia.

Tulevat huomenna koska 26. päivä on maanantai.

Vierailija
5/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika WT tietää kellonaika kun joku sosiaaliavustus tulee tilille.

Vierailija
6/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mä olen käsittänyt, että tulee perjantaina vain jos 26.päivä sattuu olemaan lauantai tai sunnuntai.

Anyways, aloitushan on selkeä provo.

Vierailija
7/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mä olen käsittänyt, että tulee perjantaina vain jos 26.päivä sattuu olemaan lauantai tai sunnuntai.
Anyways, aloitushan on selkeä provo.

"Maksupäivät 2015

Lapsilisä maksetaan kuukauden 26. päivä. Jos maksupäivä on viikonloppuna, pyhäpäivänä tai näiden jälkeisenä päivänä esim. maanantaina, lapsilisä maksetaan edeltävänä pankkipäivänä.

23.1.
26.2.
26.3.
24.4.
26.5.
26.6.
24.7.
26.8.
25.9.
23.10.
26.11.
23.12."

Vierailija
8/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Maksupäivät 2015

Lapsilisä maksetaan kuukauden 26. päivä. Jos maksupäivä on viikonloppuna, pyhäpäivänä tai näiden jälkeisenä päivänä esim. maanantaina, lapsilisä maksetaan edeltävänä pankkipäivänä.

23.1.
26.2.
26.3.
24.4.
26.5.
26.6.
24.7.
26.8.
25.9.
23.10.
26.11.
23.12."

http://www.kela.fi/lapsilisa

Aamuyöllä ilmestyy vasta tilille. Kyllä se on parempi, että nyt pummaat joltain. Mene norkoilemaan taloyhtiönne tupakointipaikalle. Toinen tupakoitsija ymmärtää tuskan.

Vierailija
9/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna näyttää tulevan tilille. Ja en ollut ehtinyt edellisiäkään vielä käyttämään...

Vierailija
10/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sähkötupakkaan niin ei haisekaan niin pahalta ja rahaa säästyy...

Vierailija
11/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sätkä vehkeet. Säästää paljon.

Vierailija
12/27 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten voitte tietää mihin aikaan lapsilisä tulee tilille?

Vierailija
13/27 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee aina nordeaan 02:40. Ethän jätä pieniä lapsia yksin kun lähdet ostamaan tupakkaa? Ei, sillä ei ole merkitystä, että he nukkuvat. Älä lähde.

Lapsi on 16-vuotias. 

Mutta tupakat on nyt aamusta haettu. Nukahden ennen puoltayötä, joten jäi tarkkailematta milloin tulee. 

-ap

Vierailija
14/27 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksetuksia? Eivätkö kaikki tupakoivat äidit sitten myös osta tupakkaa? En ole vielä lahjoittajaa löytänyt. 

Miten oletusarvo voi olla, että jättäisin pienet lapset kotiin? Minulla ei edes ole pieniä lapsia, niin vaikea jättää....  

Vierailija
15/27 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle arkipäivää että odotellaan kieli pitkällä lapsilisiä!

:(

Vierailija
16/27 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle arkipäivää että odotellaan kieli pitkällä lapsilisiä!

:(

Vierailija
17/27 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kuvitellut, että verovaroista maksetut lapsilisät on tarkoitettu lapsen kuluja varten, ei vanhempien tupakkaa varten.

sori sarkasmi, saan itsekin lapsilisää, mutta ärsyttää maksaa veroja yli neljäsosa tuloista!

Vierailija
18/27 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika, jolloin ei syöty juurikaan vähän ennen lapsilisäpäivää. Opiskelin työn ohella, bensakulut oli valtavat ja tein töitä vain puolikkaan verran, joten puolikas oli palkkakin. Meillä oli asuntolainaa, remonttilainaa ja autolainaa. Palkat tuli aina kuun viim. pv sekä minulle että miehelle ja yleensä noin 20. päivän tienoilla molempien tilit nollilla! Halpaa ruokaa syötiin, esim. kasvissosekeittoa, perunavelliä, riisipuuroa, vispipuuroa... Kun lapsilisät kolahti tilille, juoksin heti ruokakauppaan ja autoa tankkaamaan.

Vierailija
19/27 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisät on tarkoitettu äidin tupakkaan ja siideriin. Hienoa että tietää mihin veroja maksaa. Hyvä että sitä lapsilisää ei leikattu. Olisi jäänyt kolme askia / kk saamatta.

Vierailija
20/27 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapsilisät on tarkoitettu äidin tupakkaan ja siideriin. Hienoa että tietää mihin veroja maksaa. Hyvä että sitä lapsilisää ei leikattu. Olisi jäänyt kolme askia / kk saamatta.

Miten niin ei leikattu? Just viime vuonna leikattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän