Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myöhemmällä iällä seurustelun aloittaneet

Vierailija

Kauanko siinä meni, että saitte ensimmäisen kumppanin? Oliko kumppanisikin kokematon vain oliko jo seurustellut aiemmin? Miten seurusteluun liittyvä toiminta alkoi sujua? Vai opettiko se mahdollinen kokeneempi osapuoli? 

Normaalistihan seurustelut aloitellaan siinä teini-iässä, mutta valitettavan moni kuitenkin jää siitä junasta pois ja masentuu kelpaamattomuudestaan. Joillekin, kuten minulle, se omasta mielestä tarkoittaa sitä ettei koskaan päädy parisuhteeseen. Omalla kohdallani ongelmana ovat se, että en omasta mielestäni kelpaa kenellekään ja toiseksi se, että en koe omasta mielestäni olevani valmis seurustelemaan. Sitä voi toki kysyä itseltään, että onko koskaan valmis vai käyttääkö sitä vain selityksenä. Unohtamatta tietysti sitä, että ajattelen olevani liian vanha opettelemaan seurustelun salat. No minä nyt olen muutenkin sellainen viallinen tuote, todiste Jumalan kieroutuneesta huumorintajusta.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (10)

Vierailija

Olen se, joka ei päässyt koskaan suhteeseen joten ilmeisesti vastauksiani ei lasketa. Mutta onhan se syy ja seuraus: sille on usein hyvin selvät perusteet miksi KUKAAN ei ole huolinut kumppaniksi ja se kelpaamattomuus suurenee vain vuosi vuodelta, koska 99 % ihmisistä esim. 30-vuotias, koskaan seurustelematon nainen on friikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vähemmistö aloittaa seurustelun teini-iässä.

Mua ei edes kiinnostanut seurustelu yhtään teininä. Seurustelin ekan kerran 22-vuotiaana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kauanko siinä meni, että saitte ensimmäisen kumppanin? Oliko kumppanisikin kokematon vain oliko jo seurustellut aiemmin? Miten seurusteluun liittyvä toiminta alkoi sujua? Vai opettiko se mahdollinen kokeneempi osapuoli? 

Normaalistihan seurustelut aloitellaan siinä teini-iässä, mutta valitettavan moni kuitenkin jää siitä junasta pois ja masentuu kelpaamattomuudestaan. Joillekin, kuten minulle, se omasta mielestä tarkoittaa sitä ettei koskaan päädy parisuhteeseen. Omalla kohdallani ongelmana ovat se, että en omasta mielestäni kelpaa kenellekään ja toiseksi se, että en koe omasta mielestäni olevani valmis seurustelemaan. Sitä voi toki kysyä itseltään, että onko koskaan valmis vai käyttääkö sitä vain selityksenä. Unohtamatta tietysti sitä, että ajattelen olevani liian vanha opettelemaan seurustelun salat. No minä nyt olen muutenkin sellainen viallinen tuote, todiste Jumalan kieroutuneesta huumorintajusta.

Terveisin Naispelko22

Äläs nyt. Vaikutat oikein mukavalta ihmiseltä. :)
Kyllä sinullekin vielä joku löytyy.

Vierailija

Mä seurustelin ekan kerran 23-vuotiaana. Oli sitä ennen toki ollut juttuja ja kohtaamisia. Seurustelemattoman suurin ongelma on se, että kuvittelee (teini)seurustelusuhteiden jotenkin pätevöittävän kelvolliseksi ihmiseksi ja yleensä seurustelemaan. Mutta totuushan on se, että ihmiset on erilaisia. Ei sillä teinikumppanilla välttämättä ole mitään yhteistä seuraavan kumppanisi kanssa vaan aloitat kuitenkin tutustumisen nollasta. Ei sillä musta siksi ole väliä, jos eka vakava kumppanisi on vasta yli 20-vuotiaana.

icarus

Seurustelin ekan kerran vasta 23-vuotiaana. Yritin saada suhdetta varmaan 15-vuotiaasta lähtien, mutta en koskaan kelvannut kellekään. Tuo on sitten jäänyt päälle ja unohdin välillä, että oon suhteessa. Kelpaamattomuus on jättänyt muhun syvän arven.

Aina puhutaan siitä miten aikainen seurustelu ja seksi voi haitata kehitystä. Miksei koskaan puhuta siitä miten myöhäinen seurustelu ja seksi voi vaikuttaa negatiivisesti?

Vierailija

Aloitin seurustelun 28-vuotiaana, ja kyllä, jonkin verran hankaluuksia oli, kun olin niin ulkona asioista. Mutta huomasin myös, että se ei todellakaan ole rakettitiedettä - jos lähtee hommaan asenteella, että viihdytään toistemme seurassa ja tehdään sitä mikä on muutenkin mukavaa ja kivaa, yhdessä, niin ei siihen muuta tarvita - jos olette yhteensopivat, niin siinä ei pieni kokemattomuus paina, tai edes välttämättä tule ilmi missään vaiheessa.

Eli älä ajattele seurustelua jonain "juttuna" mitä tehdään, vaan yksinkertaisesti menet viettämään aikaa toisen ihmisen kanssa. Se on ainakin minun neuvoni, en sitten tiedä miten hyvä, mutta minun kuitenkin.

Vierailija

Ei mua harmita se että aloitin ehkä vähän keskiarvoa vanhempana. En siis ollut oikeasti vanha. Se harmittaa etten saanut seksiä teini-iässä. Silloin sitä olisi tehnyt mieli ja paljon ja tytötkin olivat melkein kaikki tosi kauniita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mua harmita se että aloitin ehkä vähän keskiarvoa vanhempana. En siis ollut oikeasti vanha. Se harmittaa etten saanut seksiä teini-iässä. Silloin sitä olisi tehnyt mieli ja paljon ja tytötkin olivat melkein kaikki tosi kauniita.

No ei tämä seksitön elämä parikymppisestä kolmekymppiseksikään mitään herkkua ole ja ainoa este maksullisissa käymiseen on oma rajoittunut ajattelu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat