Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Nuorempana oli, mutta nykyään olen jo toipunut syömishäiriöstä ja olen normaalipainoinen.

• ylös 58
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oli silloin kun en vielä ollut nainen ja naisena olleessa ei tuollaisilla asioilla ole ollut merkitystä.

• ylös 26
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana oli, mutta nykyään olen jo toipunut syömishäiriöstä ja olen normaalipainoinen.

Ei bikini bridgen omistaminen tarkoita syömishäiriötä. Voi olla laiha muutenkin ja saada se.

• ylös 13
  • alas 20
Vierailija

Ei nyt tuollaista kun noissa kuvissa, mutta pienempi tulee kyllä :) En ole mikään erityislaiha, normaalin hoikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei bikini bridgen omistaminen tarkoita syömishäiriötä. Voi olla laiha muutenkin ja saada se.

Noin sairaan kehonkuvan ihannoiminen kertoo kyllä ihan muuta.
Ja nämä tällaiset thinspo-jutut voitaisiin jättää tältä palstalla kokonaan pois, täällä kun pyörii myös nuoria tyttöjä ja tällaisten kuvien lätkäisy heidän silmilleen voi vaikuttaa todella pahasti teinin itsetuntoon ja minäkuvaan.

• ylös 23
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Noin sairaan kehonkuvan ihannoiminen kertoo kyllä ihan muuta.
Ja nämä tällaiset thinspo-jutut voitaisiin jättää tältä palstalla kokonaan pois, täällä kun pyörii myös nuoria tyttöjä ja tällaisten kuvien lätkäisy heidän silmilleen voi vaikuttaa todella pahasti teinin itsetuntoon ja minäkuvaan.

Eiköhän tämä ole teinitytön tekemä aloitus...

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Minulla on myös, mutta en ole mikään syömishäiriöinen. Minulla on vain päärynävartalo, tuhdit reidet ja niin laiha yläkroppa, että kylkiluut vaan paistaa. mieluummin ottaisin reisivaon kuin tuon sillan. :(

Vierailija

On.

On, vaikka painan 57 kg ja olen palstan kriteerien mukaan bmi:llä 22 ylipainoinen. 

Vierailija

En kyllä koskaan seurustelisi naisen kanssa kenellä ei ole bikini bridgeä ja thigh gappia.

Terv. 9000€/kk tienaava, 190 senttinen, lihaksikas ja komea bisnes mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan seurustelisi naisen kanssa kenellä ei ole bikini bridgeä ja thigh gappia.

Ja tämä bisnes_mies on varmaan jättänyt äidinkielen tunnit käymättä?  En koskaan seurustelisi sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa kielioppia. 

Vierailija

Siis tuohan oli joko Redditistä tai 4chanista tai vastaavalta sivustolta leviämään lähtenyt läppä! Ei kai kukaan tuota tosissaan ole ottanut ka tavoittele... Siinä oli tarkoitus parodioida esim. tätä reisivakotrendiä. 😄 Meni joihinkin (valitettavan) täydestä näemmä. 

t. Nörtti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä bisnes_mies on varmaan jättänyt äidinkielen tunnit käymättä?  En koskaan seurustelisi sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa kielioppia. 

Tulen AV-palstalle down shiftaamaan kiivaiden bisnestapaamisten jälkeen. Tänään Seoulissa closasin diilin siemensin kanssa ja kirjoittelen tässä lentokoneesta matkalla Shanghaihin. En siis jaksa keskittyä hirveästi oikeinkirjoitukseen täällä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.