Kenelle Oskari Katajiston Sanna-rouva on lähetellyt alastonkuvia?

Vierailija

Juttua Iltalehden sivuilla.

(eikö täällä saa nykyään linkittää?)

Kommentit (12)

Vierailija

Surullinen juttu, mutta ei elämä tuurijuoponkaan kanssa ole helppoa. Vuorotellen Sanna heittää Oskarin pihalle ja sitten Oskari tsemppaa ja onni kukkii taas. Luulen että stressantuneessa tilanteessa ihminen sortuu ylilyönteihin ja kun vientiä olisi, niin ympärillä saattaa pyöriä jos jonkinlaista ehdokasta.

Vierailija

Nää tarinat on niin surullisia kun mukana lapsia.

Mulla on se käsitys, että Oskari kuitenkin järkevöitynyt viime vuosina.  Vaimoke taitanee olla heitukka?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Surullinen juttu, mutta ei elämä tuurijuoponkaan kanssa ole helppoa. Vuorotellen Sanna heittää Oskarin pihalle ja sitten Oskari tsemppaa ja onni kukkii taas. Luulen että stressantuneessa tilanteessa ihminen sortuu ylilyönteihin ja kun vientiä olisi, niin ympärillä saattaa pyöriä jos jonkinlaista ehdokasta.

Totta. Miehen vika.

Vierailija

Mikä vetää avioliitossa olevan pienen lapsen äidin yöhön ja vielä lähettämään itsestään alastonkuvia aviossa oleville ja itseään paljon vanhemmille miehille?

Iltalehti:

Seiska: Oskari Katajiston liitto kriisissä - vaimo lähetti nakukuvan miljonäärille

Vierailija

Tai ylipäätään lähettelemään itsestään alastonkuvia...kenellekään.

Vierailija kirjoitti:

Mikä vetää avioliitossa olevan pienen lapsen äidin yöhön ja vielä lähettämään itsestään alastonkuvia aviossa oleville ja itseään paljon vanhemmille miehille?

Iltalehti:

Seiska: Oskari Katajiston liitto kriisissä - vaimo lähetti nakukuvan miljonäärille

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat