Onko täällä yhtään todella pitkää naista, joka olisi löytänyt miehen rinnalleen?

Vierailija

^^ Alkaa itsellä olla toivo mennyt. Ja pitkällä tarkoitan nyt lähemmäs 180, jopa yli naisia. 170 cm ei ole pitkä tässä suhteessa, sillä miesten keskipituus on reippaasti yli tuon.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Öö? Onko tämä nyt taas niitä "pitkät naiset on rumia eikä kelpaa kellekään"-ketjuja?

Mä olen 181cm pitkä ja aina riittänyt miehiä joka sormelle ja ylikin. Nykyisen (ja viimeisen) kanssa olen ollut viisi vuotta naimisissa. Baarissa random tyypit pokailee vaikka on sormus sormessa.

Hymy :)

Olen 180 ja teini-iästä asti miehiä riittänyt :) miksi pituus olisi jotenkin luotaantyöntävä ominaisuus? Jos ihminen on sinut itsensä kanssa niin ei ongelmaa pitäisi olla. Olen aina nauttinut pituudestani. Kiva, että meitä on kaikenkokoisia. 

Vierailija

Ei ole sellainen ketju tämä! Kyselen vain, että onko näitä onnellisia loppuja kuitenkin joillekin käynyt, itsellä kun tuntuu ettei kukaan koskaan kiinnostu. No voihan se johtua myös muista tekijöistä, kuin pituudesta. Ap, 183 cm

Vierailija

Olen 178 cm pitkä nainen, ja miehiä on riittänyt. Erosin vuosi sitten pitkästä suhteesta, ja puoli vuotta sitten satuin tapaamaan nykyisen mieheni. Ikinä ei ole miestä tarvinnut etsiä, tuntuu että sinkkuna olisin viihtynyt pidempäänkin mutta sattui niin täydellinen mies eteen tupsahtamaan etten voinut sivuuttaa :) Siskoni on yli 180 cm ja myös hänellä on poikaystävä, ollut jo parisen vuotta. 

Minä olen 23 v ja siskoni 20v. Eipä tule itsellä edes katseltua alle 180 cm miehiä eli pituus ei ole haitannut mitenkään sosiaalista elämääni miesten tai minkään muunkaan suhteen, olen aina tykännyt olla pitkä. Siskoni on joskus kriiseillyt pituutensa kanssa mutta päässyt siitä yli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle ei kelpaisi 180cm nainen vaikka hän itse on 190. T. Sopiva 168cm pitkä nainen

Niin. On olemassa ihmisiä, jotka asettavat erilaisia ulkonäöllisiä kriteerejä mahdolliselle kumppanilleen. Osa siksi, että heillä itsellään on heikko itsetunto...

Olen yli 180 cm ja mieheni on minua selvästi lyhyempi. Tarjokkaita minulle on ollut useita, mutta vasta miehessäni kohtasin hengenheimolaiseni.

Vierailija

Tsiisus, olen 180-senttinen enkä todellakaan ole ajatellut olevani todella pitkä. Olen parisuhteessa ja on niitä kiinnostuneita muutenkin riittänyt. Minulle ei kyllä kelpaisikaan mies, joka olisi noin tarkka jostain yksittäisestä ulkonäköseikasta. Olen myös seurustellut selvästi itseäni lyhyemmän miehen kanssa, eikä siinä ollut mitään ongelmaa. :)

Vierailija

Itse en ole kuin 171cm, mutta mies on muutamia senttejä lyhyempi. En tykkää yhdessä liikkuessa käyttää korkkareita, mutta muuten tuo ei ole haitannut. Joskus ajattelin että miehen pitäisi olla sen 5-10cm pidempi, mutta kun oikean tyypin tapaa, niin tuollaiset jää sivuseikaksi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle ei kelpaisi 180cm nainen vaikka hän itse on 190. T. Sopiva 168cm pitkä nainen

Niin. On olemassa ihmisiä, jotka asettavat erilaisia ulkonäöllisiä kriteerejä mahdolliselle kumppanilleen. Osa siksi, että heillä itsellään on heikko itsetunto...

Olen yli 180 cm ja mieheni on minua selvästi lyhyempi. Tarjokkaita minulle on ollut useita, mutta vasta miehessäni kohtasin hengenheimolaiseni.

No meillä molemmilla on varaa olla pinnallisia koska ollaan molemmat hyvännäköisiä. Mies vielä puoliksi ulkomaalainen ;) ja vaikka on varaa valita niin ei se tee yhtään itsetuntoa huonoksi. Me vain tiedetään tasomme. Että älä määki siinä huonosta itsetunnosta

Vierailija

Mun sisko on 188 cm ja ei ole valitettavasti löytänyt, mikä on suuri suru hänelle. Hän tosin on pituuden lisäksi myös roteva ja tukeva ollut nuoresta asti, ei semmoinen sirorakenteinen kuin esim. pitkät mallit. Eikä sillä tavalla klassisen kaunis kasvoistaankaan. 

Mutta useimmat pitkät naiset kyllä tuntuvat oikein hyvinkin löytävän miehiä. Toki on osa miehistä jotka ei pitkää halua, samoin kuin on osa jotka ei "huoli" vaikka alle 170-senttistä. Jokaisella kun on omat mieltymyksensä.

Vierailija

Jaaha. Jos kerta mallimittaisilla naisilla on vaikeuksia löytää miestä, niin minä varmasti tulen kuolemaan sinkkuna. T: 152 cm pitkä keijukainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

^^ Alkaa itsellä olla toivo mennyt. Ja pitkällä tarkoitan nyt lähemmäs 180, jopa yli naisia. 170 cm ei ole pitkä tässä suhteessa, sillä miesten keskipituus on reippaasti yli tuon.

Hep! Minä löysin, olen miestäni melkein 20cm pitempi kun on korkeimmat omistamani korot jalassa :D

t: 187cm

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat