Olenko passiivis-aggressiivinen?

AP

Voiko sellainen olla tarkoittamattaan / tietämättään? Minulla on yks ystävä, joka on tosi rakas, mutta monissa asioissa todella eri mieltä kuin minä. Pitää blogia, jota jakaa myös facebookissa, ja olen käsittänyt että toivoo kommentointia. Minä olen sitten kommentoinut, mutta koska olen usein eri mieltä tai näkökulmani on eri, olen miettinyt että kokeeko minun kommentit vittuiluna. 

Esim. ostanut todella rimpulat minirattaat, joissa etupyörät pyörii villisti hyvälläkin tiellä, mutta osti ne kun väri oli kiva. Kyseli että mitä teillä on ollut kriteereinä kun olette ostaneet. Minä kommentoin että mulle tärkeää oli kierrätys eli että ostan käytettyinä, ja että pyörät oli kunnolliset että toimii lumessa. Jälkeenpäin rupesin miettimään että pitäiskö siellä vaan kommentoida että oi miten söpö ja kivat noi teidän uudet verhot ja sydänsydän ja kiva kun pidät 2kk vauvalle unikouluja tai annat 3-vuotiaan juoda niin paljon cokista lauantaisin kun se haluaa. Tai että joo olen samaa mieltä, synnytyksessä ei missään nimessä saa käyttää lääkkeitä apuna koska se tekee vauvasta väsyneen ja passiivisen ja sairaan.

Eli voinko kommentoida kun olen eri mieltä, vai onko se sitä passiivis-aggressiivisuutta?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei ole passiivis-aggressiivisuutta. Toinen kysyy mielipiteitä ja sinä kerrot omasi. Jos ei häntä miellytä niin älköön kysykö :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole passiivis-aggressiivisuutta. Toinen kysyy mielipiteitä ja sinä kerrot omasi. Jos ei häntä miellytä niin älköön kysykö :)

juuri näin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat