YSTÄVÄKETJU :)

Vierailija

Tälläkin palstalla näyttäisi olevan jonkin verran yksinäisiä ja niitä, jotka kaipaisivat enemmän kavereita. Niitähän ei koskaan voi olla liikaa?
Siksi pistin tämän ketjun pystyyn. Täällä voisi vaihdella ajatuksia, jos vaikka löytyisikin kavereita tätä kautta. Mitäs sanotte? :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Tällainen vastaava oli viimeksi kesällä. Ketjusta tuli pitkä ja palstalla moni sanoi kirjoittavansa minulle, mutten saanut lopulta yhtäkään viestiä vaikka laitoin meiliosoitteen (jonka varta vasten erikseen tein) enkä vastausta niiltä, joille itse kirjoitin.

:(

-yhä yksinäinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tällainen vastaava oli viimeksi kesällä. Ketjusta tuli pitkä ja palstalla moni sanoi kirjoittavansa minulle, mutten saanut lopulta yhtäkään viestiä vaikka laitoin meiliosoitteen (jonka varta vasten erikseen tein) enkä vastausta niiltä, joille itse kirjoitin.

:(

-yhä yksinäinen

Voi kurja :( jos nyt "tärppäis"? Mistä päin olet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teidän yksinäisten ystäväkandidaattien tähän päivään kuuluu? :)

Kiitos kysymästä, ihan hyvää! Olen syyslomalla tällä hetkellä ja nautin kiireettömästä viikosta. Sain imuroitua koko asunnon tovi sitten ja tässä söin juuri hedelmäsalaattia lounaaksi. Kohta kauppaan ja sen jälkeen lasagnen tekoon. :)

Vierailija

Täällä yksinäinen kahden lapsen nuori äiti pääkaupunkiseudulta. Tykkään olla kotona mutta tykkään myös käydä ulkona, kahvilla yms. Kaverit hävisi kun sain lapset.. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksinäinen kahden lapsen nuori äiti pääkaupunkiseudulta. Tykkään olla kotona mutta tykkään myös käydä ulkona, kahvilla yms. Kaverit hävisi kun sain lapset.. :/

Törkeitä tyyppejä noi sun ns. "kaverit". :(

Vierailija

Ihan hyvää kuuluu, vaikka ainahan sitä jotain pientä murhettakin. Pieni loma lopuillaan ja samoin onneksi yskätautikin. Ruokaa tässä laittelen ja oottelen lapsia koulusta kotiin. Aamulla siivosin ja pesin pyykkiä. Mietin tuossa, että olisinko laittanut viestiä eräälle kaverille. Sitten päädyin siihen etten laita, kun viimeksi maanantaina laittamaani viestiin en ole saanut vastausta :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teidän yksinäisten ystäväkandidaattien tähän päivään kuuluu? :)

Kiitos kysymästä, ihan hyvää! Olen syyslomalla tällä hetkellä ja nautin kiireettömästä viikosta. Sain imuroitua koko asunnon tovi sitten ja tässä söin juuri hedelmäsalaattia lounaaksi. Kohta kauppaan ja sen jälkeen lasagnen tekoon. :)

Kuulostaapa tehokkaalta! Lasagnesta on tässäkin huushollissa muodostunut viime viikkojen lemppari. Tänään tosin ruokalistalla on ihan vain punaista jauhelihakastiketta. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeitä tyyppejä noi sun ns. "kaverit". :(

Niinpä! Oikeita tosi ystäviä.. :( no parempi varmaan näin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää kuuluu, vaikka ainahan sitä jotain pientä murhettakin. Pieni loma lopuillaan ja samoin onneksi yskätautikin. Ruokaa tässä laittelen ja oottelen lapsia koulusta kotiin. Aamulla siivosin ja pesin pyykkiä. Mietin tuossa, että olisinko laittanut viestiä eräälle kaverille. Sitten päädyin siihen etten laita, kun viimeksi maanantaina laittamaani viestiin en ole saanut vastausta :(

On muuten tyypillistä mullekin tuo, että aina tulee tunnollisesti sairasteltua juuri lomalla. :D

Mikäköhän siinä on, että nykyään viesteihin on niin helppoa jättää vastaamatta... Liikaa ärsykkeitä sosiaalisesta mediasta? :/

t. 13

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat