Tuntuu että olen ainut 25-vuotias joka ei kaipaa vielä äitiyttä

Vierailija

Haluan juoda aamukahvini rauhassa, pyöriä sängyssä musiikkia kuunnellen, käydä tapahtumissa, olla ihmisten kanssa, tehdä spontaanisti asioita...

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Oho. Kun mä olin 25-vuotias, aika harva ikätovereistani tuntui kaipaavan äitiyttä. Ehkä liittyy siihen, että korkeakoulutetut lisääntyvät yleensä molemmin puolin kolmeakymppiä.

Vierailija

Taidat olla ammatillisesti koulutettu. Kun olin 25-vuotias, ainutkaan kavereistani ei ollut hankkinut lapsia tai osoittanut kiinnostusta koko touhuun. Nyt viisi vuotta myöhemmin vain kourallinen on hankkinut lapsia. Koulutustausta korreloi vahvasti lastenhankinnan kanssa.

Vierailija

Mä oon 25v mies ja ei ole edes mielessä käynytkään. Pelottaa jo ajatus lapsesta. Nykyään saan jo melkee paskahalvauksen ku lukee fb:ssä ku porukka menee kihloihin ja hankkii lapsia.

Vierailija

Mä en haikaile vieläkään,vaan edelleen nautin niistä rauhallisista aamukahveista. Ei mua haittaa, että suurimmalla osalla kavereista on lapsia, ollaanhan me jo kohta nelikymppisiä... 25v tosin harvalla oli, ihan muut jutut oli silloin. Opiskelut, työt ja matkustelut yms vei kyllä kaiken energian.

Vierailija

Ihan normaalia. Ei tarvitse haluta nyt, eikä myöhemmin, eikä missään tietyssä iässä tai välttämättä koskaan. Saa silti alkaa haluta vaikkei ennen olisi. Ei oo niin vakavaa, ota iisisti :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täälläpäin joka toinen 22 vuotias on jo äiti.

Nää on usein paikkoja, joissa ei oo mitään muuta tekemistä kuin lisääntyminen ;)

Vierailija

Jaa ehkä olet tuttavapiirisissäsi harvinaisuus mutta tuskin noin muuten. Itse tulin äidiksi 30 vuotiaana enkä 25 vuotiaana kyllä vielä kaivannut äitiyttä. Omassa ystäväpiirissäni olin oman ikäisistäni ensimmäisiä lapsenhankkineita, nyt (kun olen jo lähempänä 40tä) jo melkein kaikillla lapsia, vain muutamat ystäväni ilmeisesti jäävät lapsettomiksi mutta vasta yli kolmekymmentävuotiaina mun ystävistä suurin osa hankkinut lapsensa vaikka tunnen toki muutamia alle 30-vuotiaita, joilla jo monta lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 25v mies ja ei ole edes mielessä käynytkään. Pelottaa jo ajatus lapsesta. Nykyään saan jo melkee paskahalvauksen ku lukee fb:ssä ku porukka menee kihloihin ja hankkii lapsia.

Onneksi lapsia ei tarvitse hankkia ollenkaan, jos ei halua.

t. 30-vuotias lapseton mies

Vierailija

Toisilla lisääntymisvietti ja äidinvaisto heräävät hitaammin, jos ikinä... tämähän on kasvava trendikin, joten et sinä harvinaisuus nykypäivänä ole.

Vierailija

Kun olin just 25v, niin silloin iski eka vauvakuume :) sitä ennen ei ollut tullut mieleenkään vauvat.

1.lapsen sain kun olin 27v. ja niin sai moni ystäväkin...koulutustasosta riippumatta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat